Hulp gezocht voor 3 fretten!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Vanessa
Berichten: 139
Lid geworden op: di jul 15, 2003 10:09 am

Berichtdoor Vanessa » di sep 04, 2007 6:58 pm

Waarschijnlijk komen er vandaag nog of morgen 3 fretjes bij mij thuis.
De fretjes breken geregeld uit hun verblijf en nu willen ze de fretten weg.Men weet niet waar naartoe met de dieren waardoor ze de fretjes dreigen te verdrinken.
Wat ik nu weet van ze is dat het om 2albino's gaat en een gekleurde (juiste vachtkleur weet ik nog niet).
Deze avond weet ik wanneer ze komen.

Omdat ikzelf 2fretten heb en er geen meer bij wil zoek ik een goede thuis voor ze.
Misschien dat er iemand is die ze wil opvangen?Of een andere oplossing weet?
Zelf kan ik niet autorijden om ze naar de opvang te brengen.

Iemand die kan helpen?

Groetjes Vanessa

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » di sep 04, 2007 7:41 pm

Kan je die mensen niet overtuigen om ze naar een opvang te brengen?
Wat een gedacht, fretjes verdrinken :@
Kan jij ze tijdelijk onderdak geven tot er iemand komt opdagen voor adoptie of met een goede oplossing? Snap best 3 extra fretten is niet niks, maar zo maken ze toch een kans.
Dat zou al een hele geruststelling zijn hier.
Jammer dat er zo met dieren omgegaan wordt ~_~
Afbeelding

Vanessa
Berichten: 139
Lid geworden op: di jul 15, 2003 10:09 am

Berichtdoor Vanessa » di sep 04, 2007 7:50 pm

Ik wil ze natuurlijk wel eventjes bijhouden tot er een oplossing komt of iemand interesse in ze heeft.
Hopelijk vinden we gauw betere baasjes voor ze!

Mensen die interesse hebben mogen me altijd mailen op vanessa_dirix@hotmail.com want ik kan heel weinig op het forum komen.Mail word elke dag bekeken!

Zodra ze hier zijn geef ik ook meer info door over welke geslachten het zijn en de kleuren.

Groetjes Vanessa

[Gewijzigd door Vanessa op 2007-09-04 19:51:55]


[Gewijzigd door Vanessa op 2007-09-04 19:53:50]

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » di sep 04, 2007 7:58 pm

Post misschien ook eens onder algemeen, niet iedereen komt hier kijken als ze niets zoeken.
Het beste in elk geval, en kom toch maar eens piepen voor het verdere beloop hiervan.
Fijn dat je als noodopvang wil inspringen. ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo sep 05, 2007 1:43 am

Bedankt om er even op te wijzen Jeanine, ik kijk nooit speciaal naar waar een nieuwe topic bij staat en je hebt gelijk, dit kan beter onder ALGEMEEN staan, dus ik heb het even verplaatst. Ik hoop dan ook oprecht dat er reactie van mensen op gaat komen, die deze 3 sukkeltjes eventueel een nieuwe thuis kunnen geven.

Ik vind het geweldig te lezen dat je hen wel even wil opvangen Vanessa, hopelijk leidt het ertoe dat de fretjes een nieuwe kans krijgen. Ik las ook net dat je me schreef dat je jouw andere fretje ook had moeten afgeven zo kort na Ashley, weet dat we dat heel erg voor je vinden, we weten wat je doormaakt.

Hoe zoiets in een mens, toch verondersteld VERSTANDIG te zijn, kan opkomen, weet ik niet. Je fretjes wegdoen, waar je eerst vol liefde voor koos, is al niet te begrijpen, maar dan ook nog te denken aan hen te verdrinken .... Nu vraag ik me toch af of iemand als hij zoiets doet, nog ooit met zichzelf kan leven?? Meer en meer vraag ik me af of ik in deze wereld nog leven wil. Het is nu zo, ik weet het wel, maar me ermee "verzoenen", nee, dat kan ik niet. Hoe is het mogelijk, hoe kan het zo oneerlijk mogen zijn, dat er mensen hun "vriendjes", hun allerliefste knuffels vrijwillig en goed doordacht weggooien, verdrinken of om het "fatsoenlijk" te zeggen "afstaan", terwijl wij, die er goud zouden voor geven om hen bij ons te mogen houden, onze schatten moeten afgeven???

Ik kan er niet bij....

In ieder geval hoop ik dat voor deze 3 pagadders betere tijden in aantocht zijn!!
Goede zielen opgelet, hier worden 3 lieve fretjes bij gezet!!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » wo sep 05, 2007 6:50 pm

Beste Vanessa,

Neem AUB contact op met onze opvangverantwoordelijke Ann Bergé

0494/37.34.92

De fretjes kunnen in onze opvang terecht te Hoogstraten of Hofstade. Indien gewenst worden de fretjes opgehaald door één van onze "runners".

In ieder geval ben je een schat dat je tijdelijk voor hen wil inspringen.
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten