Watertanden tot oktober !!!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » di sep 11, 2007 10:37 am

Hey allemaal,

Binnenkort is het weer zover, en staat De Fretten-Arkvzw weer in rep en roer om al onze frettenliefhebbers te ontvangen op DIERENHAPPENING.

Natuurlijk staan we daar weer met een gigantische speeltuin (150m²) en gaan we weer leuke frettenraces houden met de bezoekende kinderen. Ook de grote demo op de middenpiste zal weer doorgaan.

Om jullie al wat warm te krijgen voor oktober vond ik dit leuke filmpje op het internet.

http://www.bttouch.eu/page_1180883713730.html

De Fretten-Ark vzw wil steeds paraat staan om de fret op een veilige en stressloze manier voor te stellen aan de bezoekers. Met zo een grote speeltuin en infostand vraagt dat natuurlijk om een hele hoop MEDEWERKERS.

Vandaar een massale en zeer luide oproep naar alle forumleden, wie wil er een dagje komen frettenwatchen bij ons? De data zijn 27-28-29 oktober 2007.

Ook de dagen ervoor en erna hebben we een dringende nood aan helpende handen om de stand (200m²) op te bouwen. Om jullie een idee te geven, er komt 70lm dranghek en panelen bij te pas, 50m³ zand, 160m² graszoden, een vijver, plexibuizen en een tent van 8x4 bij te pas. VEEEEEEEEEL WERK DUS !!! Wie zich kan vrijmaken op 25-26-30 oktober telkens van 10 tot 18u is welkom, ge moogt gerust zijn :P

Je kan je deelname eenvoudig bevestigen via events@defrettenark.be of bestuur@defrettenark.be

En vraag het maar aan de vaste medewerkers hoe tof die beurs wel is, niewaar? :D :D :D
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » di sep 11, 2007 11:30 am

ja ja ja, die beurzen zijn altijd leuk!!!
zo zit een heel weekend met je vrienden samen
om wa te roddelen en te babbelen. :P
zo kom je ook nieuwe mensen tegen die nog nooit ni gezien hebt en dan da je daarna heel goei vrienden worden.

en ik heb een mooie herrinerring aan vorig jaar dierenhappening want dan heb ik ontdenkt da ik al 6 weken zwanger was van ianka.

het is zo fijn op die beurzen ik mis ze als ze er ni zijn!
dus hansje op ons mag je rekenen we gaan alleen ni beloven da we een heel weekend gaan kunnen komen...
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » di sep 11, 2007 12:16 pm

Hans,

is beurs dit jaar niet van zaterdag tot maandag???
27-28-29 otkober dus????
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

moedertje
Berichten: 157
Lid geworden op: wo mei 31, 2006 11:54 pm
Contacteer:

Berichtdoor moedertje » di sep 11, 2007 7:24 pm

ik denk dat hans een beetje gedronken heb :D
want hij heeft 2 verschillende datums eop gezet , het is van zaterdag 27 okt. 2007 tot en met maandag 29 okt. 2007

hans ik kom ook maar ge heb pech ik ga op nen andere stand helpen :D
maar we zullen wel veel komen buurten he ;)

maar dochter lief zal wel bij jullie komen helpen met haar fretten
groetjes chantal en der bende

Shayney
Berichten: 50
Lid geworden op: di mei 22, 2007 8:29 pm

Berichtdoor Shayney » di sep 11, 2007 7:30 pm

*zucht*

Ik hang dat weekend als het goed is in de lucht richting USA. Allez, de 27ste dan toch... Als ik dat hele weekend in een vliegtuig moet zitten, kunnen ze me meteen richting gesticht afvoeren, denk ik ;)

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, vaaaaaaaaaakaaaaaaaaaaantieeeeeeeeeeeeeeeeee!!

*kuchje*

Gebruikersavatar
frettigefreddy
Donateur
Donateur
Berichten: 3
Lid geworden op: za apr 22, 2006 7:04 pm
Locatie: Wijgmaal
Contacteer:

Berichtdoor frettigefreddy » di sep 11, 2007 8:32 pm

Zou het kunnen dat den Hans bedoeld , beurs van 27 t/m 29 en opzetten en afbreken de andere dagen van 25 t/m 30ste ?

greetz,

FF

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » di sep 11, 2007 10:51 pm

RECHTZETTING van de data-perikelen ivm de meest geweldige beurs in 't land : DIERENHAPPENING

Wij vragen oprecht en met onze allerliefste smile medewerkers voor ELKE dag :P :P . Om het jullie eenvoudiger te maken zal ik het even specifiëren :

Dierenhappening Opbouw :

donderdag 25 oktober 2007 - vrijdag 26 oktober 2007

Voor deze 2 dagen vragen we mannen en vrouwen die wat werk kunnen verzetten. De tent moet opgezet, onze speeltuin moet gemaakt en 150 m² moi maken is zwaar werk. Liefst enkele personen met een redelijk stevige rug, er moet gebukt en gestrekt worden!! :D :D Donderdag wordt er waarschijnlijk pas gewerkt tegen de avond, dan moet alle materiaal gezet en vrijdag is het vanaf 10u30 à 11u00 ongeveer, dan wordt alles opgesteld.

Dan de Dierenhappeningsdagen zelf

zaterdag 27 oktober 2007
zondag 28 oktober 2007
maandag 29 oktober 2007


Deze dagen vallen samen met het eerste weekend van de herfstvakantie, vandaar ook beurs op maandag.
Tijdens deze dagen moet er een continuïteit ontstaan van medewerkers, 16 à 20 personen per dag die een handje komen toesteken is echt niet teveel. Er wordt dan ook een schema gemaakt van wie, waar en om hoelaat, zo krijgt iedereen ook even kans om zelf een kijkje op de beurs te nemen en is er altijd een juiste man/vrouw op de juiste plaats. In de speeltuin moeten CONSTANT minstens 5 medewerkers staan.
De shop en de Frettenrace samen vragen in 't totaal toch ook om 4 medewerkers, maar dit alleen op de momenten van een race. De vooropgestelde uurrooster is natuurlijk ook een beetje wendbaar, zolang je er dan maar onderling voor hebt gezorgd dat er iemand staat op de plaats die jij -onverwacht- verlaat.

Vorig jaar hebben we voor 't eerst een "security guy" ingeschakeld. ;) ;) Deze persoon had de "taak" (vroegen we vriendelijk ;) ) of hij/zij het wat in 't snotje kon houden rond de speeltuin. Dit vooral om kinderen en wees maar zeker óók volwassenen, erop te wijzen NIET met de handen in de speeltuin te zitten. Alhoewel er dranghekken staan zijn er toch soms nog "dapperen" die willen kijken of fretlief bijt!! :@ Het zou voor sommigen dus een pijnlijke ervaring kunnen worden, maar wat ik veel erger vind is dat er verschillende fretjes opklimmen aan iemands hand en alzo tóch de speeltuin uit zouden geraken. En een klein en angstig fretje terugvinden in zo 'n grote zaak als de Ethias-arena is zéér moeilijk vrees ik.

Op maandagavond na het sluiten van de deuren , als iedereen weg is en onze beurs gedaan is !@#$ !@#$ !@#$ , beginnen we al aan de afbouw. Alles wat terug naar Mechelen moet wordt mooi en voorzichtig terug ingepakt en in de remorque geladen en dan is voor de meeste medewerkers het werk, de beurs en het plezier dat zo 'n beurs is, gedaan.

dinsdag 30 oktober 2007 wordt dan voorzien voor het geval er nog dingen zijn blijven liggen op die laatste avond, want zover ik me van vorig jaar kan herinneren hadden we toen alleen iemand nodig die Hans nog even ging helpen om de laatste dingen weer terug in de remorque richting Mechelen te krijgen. Moesten er nu onverwacht bepaalde dingen fout of anders lopen dan verwacht, zou het natuurlijk heel fijn zijn moesten we die dag nog op enkele eventueel noodzakelijke medewerkers kunnen tellen.

Ondertussen is dit de volledige uitleg geworden over de gang van zaken daar op de DIERENHAPPENING, ik zal er jullie naarmate de datum korterbij komt nog wel regelmatig aan herinneren :D :D Mag ik vragen dat jullie zo vroeg mogelijk deze data eens bekijken in jullie agenda en me dan héél alsjeblieft laten weten wanneer ik op jullie kan rekenen. Er zijn natuurlijk van die gekke mensen die alle dagen daar gaan zijn :D :D :D , maar nee, dat is niet noodzakelijk :P :P !!

In ieder geval, onze beurzen zijn allemaal even plezant, de afwezigen gaan weer eens wreed ongelijk krijgen!! Afbeelding
Afbeelding

Shayney
Berichten: 50
Lid geworden op: di mei 22, 2007 8:29 pm

Berichtdoor Shayney » di sep 11, 2007 11:20 pm

HAH! Déze afwezige gaat eens lekker lui in hare vliegstoel (dat gekrompen, ondermaats en belachelijk dure zitje op het vliegtuig) achterover leunen en een filmke bekijken op 5 centimeter van haar neus.

Ehm... Wat wilde ik ook alweer zeggen?

Angelique
Berichten: 44
Lid geworden op: wo mei 16, 2007 10:49 pm

Berichtdoor Angelique » di sep 11, 2007 11:23 pm

~0 ooooh, trippel trippel, in mijn agenda staat er nog niks in voor die data's :D :D :D... behalve den 26ste dan...
Nu nog eens horen bij manlief z'n agenda...maar die ligt momenteel al in bed, staat met de vroegen... ~z~ ~z~
Hopelijk lukt het deze keer wel, dicht bij onze deur is het niet, maar we willen toch zo graag eens komen piepen op zo'n beurs ;) #) ;) #)

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » di sep 11, 2007 11:39 pm

Na die hele uitleg van A tot Z om de JUISTE data door te geven omdat iedereen bleef vragen of Hans het fout of goed had, ben ik toch eens opnieuw gaan lezen en ... Hans had het dus wél juist neergezet!! %) %)
Vandaar een massale en zeer luide oproep naar alle forumleden, wie wil er een dagje komen frettenwatchen bij ons? De data zijn 27-28-29 oktober 2007.


Dit zijn dus de eigenlijke dagen van de beurs en ....
Ook de dagen ervoor en erna hebben we een dringende nood aan helpende handen om de stand (200m²) op te bouwen. Om jullie een idee te geven, er komt 70lm dranghek en panelen bij te pas, 50m³ zand, 160m² graszoden, een vijver, plexibuizen en een tent van 8x4 bij te pas. VEEEEEEEEEL WERK DUS !!! Wie zich kan vrijmaken op 25-26-30 oktober telkens van 10 tot 18u is welkom, ge moogt gerust zijn
Dit zijn de dagen van opbouw en afbraak dus!! :D :D

Enfin, hierdoor staat de hele uitleg van wàt wanneer gedaan moet er meteen ook bij!! Als jullie nu ook zo nauwkeurig en 2x willen komen helpen ... is het allemaal in de handtas, hé!!! :P :P :P
Afbeelding

kenny V.
Berichten: 137
Lid geworden op: ma jun 07, 2004 2:12 pm
Contacteer:

Berichtdoor kenny V. » vr sep 14, 2007 11:43 pm

Ik ga nog even afwachten op mijn lessenrooster met te zeggen wanneer ik evt kan komen helpen :)
Groetjes,
Kenny & de fretjes Blanchke, Sandy, Betsy, Kaneeltje & Max

http://www.kennyv.be

Gebruikersavatar
ikke
Berichten: 248
Lid geworden op: wo okt 11, 2006 6:56 am

Berichtdoor ikke » za sep 15, 2007 9:02 pm

Hey kiekenboe , wij weten nog van niets voor die data . Wij zijn bezig met een huis te kopen en hopen tegen dan er in te kunnen verbouwen . Als dit zo is gaan we niet komen maar als we er niet inkunnen dan vermoed ik wel dat we minstens 1 dagje willen helpen . Eventueel meer maar dat zal moeten uitgevochten worden met mijn madam :) .
De Bende ! ! !


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 15 gasten