OT: Margiet in ziekenhuis

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Emmeke
Berichten: 76
Lid geworden op: di aug 08, 2006 8:10 pm

Berichtdoor Emmeke » vr sep 21, 2007 1:33 pm

Hoe gaat het ondertussen met Margit?
Ik wil zelf niet nog storen met smsjes en foontjes enz... zal wel al druk genoeg zijn om dan weer voor de 15de keer hetzelfde te moeten vertellen

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » vr sep 21, 2007 1:41 pm

Voor zover ik kan volgen zal het een revalidatie worden van langere duur. Margiet wordt voor het ogenblik nog in slaap gehouden en beademd. Ze zou allergisch reageren op antibiotica die ze krijgt. Ze is nog steeds sterk verzwakt.

Wat storen betreft, Caro gaat sinds donderdag weer naar school en kan dus tijdens de dag geen sms'jes verzenden. Daarbovenop komen de dagelijkse beslomeringen zoals was en plas, plus de dagelijkse bezoeken aan het ziekenhuis. Misschien is het nu even beter om haar niet te veel te storen. Toen ik gisteren bij Caro was heb ik gemerkt dat er enkele mensen een héél toffe kaart hadden verzonden. Ik denk dat, wanneer Margiet wakker wordt en al deze kaartjes ziet, ze de revalidatie met volle moed zal aanvatten.

Daarom roep ik iedereen op om een kaartje te zenden naar haar ... Wie de adresgegevens wil, kan gerust even en berichtje sms'en naar 0495/28.63.28

Let her know that we care !!!
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

tientje
Berichten: 377
Lid geworden op: vr okt 22, 2004 1:43 am

Berichtdoor tientje » vr sep 21, 2007 10:35 pm

hey
ik lees het nu pas :(
caro hou je kranig en geef je mama ook een dikke knuf van mij.
ik ben van opglabbeek dus dat is ook niet zo veraf van hasselt.
als er nog hulp nodig is voor de fretjes of iets anders, ik kan ook wel wat tijd vrijmaken.
kga ook meteen een kaarsje aansteken als ik thuiskom en mn fretjes hun pootjes mee laten kruisen dat margietje snel weer de oude is!

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Berichtdoor Raven » za sep 22, 2007 2:03 am

Ik lees dit ook nu pas.....!
Dit te lezen..... sta volkomen paf, hoop op vlugge beterschap voor Margiet en dat ze vlug weer alomtegenwoordig is.
Mijn beste en gemeende wensen voor haar en de familie.
Raven.

Whispering flower

Berichtdoor Whispering flower » zo sep 23, 2007 11:17 pm

dag dag:)

Vanavond ging het weer beter met mama, haar koorts is terug gedaald en ze denken erover om haar stilaan wat meer wakker te gaan maken en hopelijk op het iende van de week (donderdag/vrijdag) zouden ze nog eens willen proberen te extuberen en haar alles terug zelf te laten doen. (Ofja, het ademen en het wakker zijn en weet ik veel).

Ze blijkt, zo wist de chirurg mij gisteren te vertellen, een enorme longontsteking te hebben (die nu dan wel aan de betere hand is) als gevolg van de shock toestand warain ze heeft verkeerd. Met andere woorden als gevolg van het feit dat ze totaal uitgeput in het ziekenhuis anakwam en haar gal op de koop toe nog gesprongen was ook.
Nu, het komt allemaal wel goed, zo denk ik dan, al gaat ze ocharm nog serieus mogen vechten om weer de oude te worden (en misschien zelfs moeten stoppen met roken door die longhistorie nu, als dat niet erg is! :) )

Als ik ana iederene iets zou mogen vragen om te doen, dan is het zeker om allemaal een kaartje te sturen! (hans was mij wel al voor, maarkom) Tegen het einde van de week zou ik heel de intensieve getappeseerd willen hebben :D en ze zal toch nog veel willen lezen eens ze wakker is, want wie verveelt zich nu niet gedurende twee à drie weken ziekenhuis herstel!

Dus, plakband in de aanslag, en oogjes gefocust op de brievenbus, en hup hup, stuur die post uilen maar!
(pas wel op dat je fretten niet uit zijn als je de uil lanceert, hij zou niet ver geraken denk ik)

irky

Berichtdoor irky » ma sep 24, 2007 8:02 am

We gaan ons best doen om er een mooie uit te zoeken. ;)

Greets , Irky.

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » ma sep 24, 2007 11:14 am

Caro,
wij volgen op de voet het genezingsproces van je mama. De kaartjes komen eraan tegen dat je mama haar ogen mag openen en vol verwondering de opgesmukte ziekenhuiskamer zal zien.
Ik bewonder het doorzettingsvermogen van zo een jong meisje, het is zeker niet gemakkelijk in zo een situatie.
Doe zo verder meisje.
groetjes
Afbeelding

Cooky
Berichten: 181
Lid geworden op: do jul 08, 2004 11:29 pm

Berichtdoor Cooky » di sep 25, 2007 1:56 pm

ook van mijn kant veel beterschap gewenst Margrit, maar ik ben er zeker van dat alles op z`n pootjes terecht komt!
Ik spreek alle talen!

(ook de dialecten)


Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » di sep 25, 2007 10:08 pm

hoi Caro!
hopelijk red je het zo'n beetje daar op je eentje, helpen kan ik niet van hier maar heb al een hele doos kaarsen verbrand voor jullie!!!
margietje meid nog eventjes doorzetten meisje, dat kun je zeker!!!!

toi toi toi
dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Picka
Donateur
Donateur
Berichten: 166
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 8:54 pm

Berichtdoor Picka » do sep 27, 2007 7:48 am

Heeft er nog iemand iets nieuws over Margiet ????
Ik wil Caro niet storen !!!!

Maar ik maak mij redelijk ongerust.
Caro, hopelijk gaat het een beetje met jou, zie dat je jezelf een beetje ontziet.
Als mama wakker is geef haar dan een knuffel van ons en zeker van Gizmo, hij mist tante Margiet ( ik ook ).
Groetjes,
Renée, Gizmo en Stitch

Boyke, slaap zacht mijn kleintje, mijn beertje, je blijft elke dag in onze gedachte. Vele knuffels.

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » za sep 29, 2007 1:38 pm

Nog geen nieuws van Margiet of Caro?
Afbeelding

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » za sep 29, 2007 7:23 pm

margit is sinds gisteren wakker.
gelieve NIET naar margit of caro te bellen/sms'en.
wacht nog even.
bedankt! :)
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » zo sep 30, 2007 7:47 am

Oh fijn, eindelijk nieuws! Ik begon wel wat ongerust te worden. Hopelijk blijft nu alles goed gaan en kan ze wakker blijven. Ik ben gisteren ff bij Margit haar thuis gestopt om een kaartje in te steken, hopelijk is ze er blij mee! :)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
marieke*
Berichten: 150
Lid geworden op: di aug 21, 2007 11:39 am
Contacteer:

Berichtdoor marieke* » zo sep 30, 2007 5:12 pm

Oh blij dat ze wakker is!
Kan iemand haar adres pmen?
dan zal ik zeker een kaartje sturen.
Ze heeft me zo goed geholpen!
x

Emmeke
Berichten: 76
Lid geworden op: di aug 08, 2006 8:10 pm

Berichtdoor Emmeke » ma okt 01, 2007 8:14 am

Ja, naar mij ook als het gaat...

Ik kan er met mijn ogen dicht naartoe rijden, maar hoe noemde die straat ook alweer eh :-S

kenny V.
Berichten: 137
Lid geworden op: ma jun 07, 2004 2:12 pm
Contacteer:

Berichtdoor kenny V. » ma okt 01, 2007 3:16 pm

en naar mij ook :)
Groetjes,
Kenny & de fretjes Blanchke, Sandy, Betsy, Kaneeltje & Max

http://www.kennyv.be

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » ma okt 01, 2007 6:24 pm

jullie hebben het alle drie ontvangen :)
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

kenny V.
Berichten: 137
Lid geworden op: ma jun 07, 2004 2:12 pm
Contacteer:

Berichtdoor kenny V. » di okt 02, 2007 12:52 am

dank u wel
Groetjes,
Kenny & de fretjes Blanchke, Sandy, Betsy, Kaneeltje & Max

http://www.kennyv.be

moedertje
Berichten: 157
Lid geworden op: wo mei 31, 2006 11:54 pm
Contacteer:

Berichtdoor moedertje » wo okt 03, 2007 12:52 pm

en hoe is het met ons Margitje ?
groetjes chantal en der bende

Gebruikersavatar
fretsel
Berichten: 59
Lid geworden op: ma jan 23, 2006 8:42 pm

Berichtdoor fretsel » wo okt 03, 2007 2:03 pm

Ik mis ons Margitje hier op het forum ~_~ ~_~ ~_~
Ik hoop dat ze weer helemaal in orde is tegen dat de dierenhappening begint:)
Groetjes van Samantha, Dieuwert, Lily-Rose en Kevin

Slaapzacht mijn kleine schatten :
Chukie[21-02-2008]- Fretientje[13-01-2010]- Kiana[11-04-2010]- Ice[11-05-2010]- Baileys[21-05-2010]

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » wo okt 03, 2007 4:13 pm

Fretsel je bent niet de enige die Margiet hier mist, dat ze maar vlug weer de oude is.
Afbeelding

Picka
Donateur
Donateur
Berichten: 166
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 8:54 pm

Berichtdoor Picka » wo okt 03, 2007 4:36 pm

Ik heb de indruk dat ons Margietje stillaan beter aan het worden is.

Ik heb gisteren een telefoontje van haar gekregen en deze morgend dacht ik eventjes dat ik dit gedroomd had.
Maar nee het was echt waar.
Ik was op een cursus toen ze mij belde en de tranen rolde over mijn wangen.
En ze kon weer niet stoppen om te praten over fretjes, ze mist ze enorm, maar doe zo verder en binnen de korste keren ben je terug bij hen.
Weet je wat ze mij vroeg : of mijne oudste zoon zijn kleintjes niet kon mee binnen smokkelen in zijn zak als hij op bezoek komt. Ze vond Gizmo iets te groot, die zouden ze zo onderscheppen.
Margietje als je dit leest, ik heb ons foontjes gemist en Gizmo heeft Tante Margiet ook gemist.
Ik moet je een dikke natte knuffel van hem geven.
Denk nu ook een beetje aan jezelf en zeg dat ik het gezegd heb je hebt een dochter uit duizende, nee wat zeg ik, zo bestaat er geen tweede.
Caro, hoedje af voor jou!!!!!!!
Groetjes,
Renée, Gizmo en Stitch

Boyke, slaap zacht mijn kleintje, mijn beertje, je blijft elke dag in onze gedachte. Vele knuffels.

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » wo okt 03, 2007 9:04 pm

Waar het hartje van vol is loopt het mondje over. Het moet haar inderdaad al een stukje beter gaan zo te horen.
Margiet doe verder je best en voor je het weet ben je terug bij je Caro en de fretjes.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr okt 05, 2007 2:03 am

Lieve, lieve allemaal, ik durf het amper zelf geloven, maar het kwaadste leed, het grootste gevaar,het grootste risico om terug naar een
andere afdeling te moeten lijkt kleiner te worden!! Dankzij Theis ben ik hier in mijn eigen kamer mee aan't lezen met de vele lieve, leuke bemoedigende woorden van jullie allemaal , dus zou ik meteen iedereen willen bedanken die Caro en mij zo gesteund hebben. Ik hoop niemand over te slaan, want ik moet zeggen dat ik van zo enorm veel mensen hulp heb zien komen, dat ik het eigenlijk amper nog vatten kon!!

Lieve allemaal met het hart op de juiste plaats, ik zou ook willen vragen samen met mij en allle 'goede' resultaten op dit moment Winky'tje niet alleen haar plaatsje achter de regenboog te schenken, maar vooral ook haar plaatsje in de zon! Als er daar één fretje recht op heeft , is het Winky'tje wel, niet kleine meid?

Ik hoop jullie allemaal snel te zien want hoe heb ik jullie gemist zeg !!!!!
Afbeelding

moedertje
Berichten: 157
Lid geworden op: wo mei 31, 2006 11:54 pm
Contacteer:

Berichtdoor moedertje » vr okt 05, 2007 7:32 am

margit , dat doet mij nu se heel veel plezier om jou hier op het forum terug te zien
toch mooi van theis dat hij jou deze kans gunt he deze vriend moet je goed coesteren in je hart hoor
we hopen je ook heel snel weer te zien en als je om een praatje wil mag je mij gerust bellen alleen vandaag ben ik in de namiddag niet bereikbaar omdat ik dan op mijn werk ben

zorg maar dat je weer heel snel de oude bent he
groetjes chantal en der bende


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 41 gasten