OT: Margiet in ziekenhuis

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » vr sep 14, 2007 9:50 pm

Beste forumleden,

De komende dagen zullen we Margiet moeten missen op het forum. Ze werd deze avond opgenomen in het ziekenhuis ~_~ met hevige buikpijn. Momenteel is gebleken dat ze een vrij ernstige galblaasontsteking heeft. Ze krijgt pijnstillers en antibiotica toegediend. Dochter Caro houdt ons verder op de hoogte hoe het met Margiet gaat.

We wensen haar in ieder geval beterschap en hopen haar snel weer op het forum te mogen begroeten.

Als er mensen zijn die uit de omgeving van Hasselt zijn en eens even kunnen helpen bij de opvang van Margiet, dan horen we dat graag via opvang@defrettenark.be. Onze opvangverantwoordelijke zal in samenwerking met Caro een beurtrol opstellen. Ik hoop dat jullie je respect voor Margiet massaal omzetten in een helpende hand. Let us show her that we care ~0

Verder zou ik willen vragen of er iemand een fiets kan uitlenen aan Caro om tot aan het ziekenhuis te geraken. Als 17 jarige heeft zij nog geen rijbewijs en het ziekenhuis ligt verder dan wandelafstand. Wie een oplossing kan bieden, kan contact opnemen met vangoolhans@telenet.be.

Wat betreft de toestand van Margiet, deze wordt gevolgd en indien er iets verandert zal dat op ons forum vermeld worden.

Margiet, we houden je in het oog, beter worden, NU :@ Laat je niet kisten, we denken aan je ...
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

kenny V.
Berichten: 137
Lid geworden op: ma jun 07, 2004 2:12 pm
Contacteer:

Berichtdoor kenny V. » vr sep 14, 2007 11:48 pm

Wordt snel beter Margiet !!!!!

Veel beterschap !!!!!
Groetjes,
Kenny & de fretjes Blanchke, Sandy, Betsy, Kaneeltje & Max

http://www.kennyv.be

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » za sep 15, 2007 7:22 am

dat ze maar gauw terug beter is, zal stillekes zijn hier opt forum.

margietje veel sterkte meid!
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » za sep 15, 2007 8:55 am

margitje,

ik vond het al raar da je gisteren ni op het forumwas gekomen.
wordt maar snel terug beter da je hier het forum terug kan opfleuren.

caro als je is nood hebt aan een babbel laat mij maar iets weten dan bel ik je wel even op. geef je mama een dikke knuffel van ons en een dikke natte zever kus van ons ianka :D
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » za sep 15, 2007 10:52 am

Margit veel beterschap gewenst !
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » za sep 15, 2007 12:25 pm

is er echt niemand van de regio hasselt , die bij margit de fretjes kan gaan verzorgen ??????????????
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

irky

Berichtdoor irky » za sep 15, 2007 2:38 pm

Tja , ben nie echt van in de buurt , maar had wel halverlings verwacht
dat hier massaal op gereageerd ging worden .

Picka
Donateur
Donateur
Berichten: 166
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 8:54 pm

Berichtdoor Picka » za sep 15, 2007 2:39 pm

Ik zou het doodgraag doen maar ik geraak er niet doordat Patrick zelf nog niets mag doen, hij mag en kan zich nog niet zelf een glas water uitschenken.
Hij moet zo veel mogelijk blijven liggen.

Jongens steek a.u.b. een kaarsje aan voor Margiet, het gaat echt niet goed !!!!
Haar galblaas is gesprongen en ze kunnen nog niet opereren doordat ze tot gisteren bloedverdunners genomen heeft.

Hier branden 2 kaarsen voor haar. Ik denk aan je.
Vecht ervoor aub !!!! !@#$ !@#$ !@#$
Groetjes,
Renée, Gizmo en Stitch

Boyke, slaap zacht mijn kleintje, mijn beertje, je blijft elke dag in onze gedachte. Vele knuffels.

Gebruikersavatar
fretsel
Berichten: 59
Lid geworden op: ma jan 23, 2006 8:42 pm

Berichtdoor fretsel » za sep 15, 2007 3:16 pm

Veel sterkt margit hier zijn alle fretten pootjes gekruisd speciaal voor jou.
Echt heel veel sterkte en caro ook.
Groetjes van Samantha, Dieuwert, Lily-Rose en Kevin

Slaapzacht mijn kleine schatten :
Chukie[21-02-2008]- Fretientje[13-01-2010]- Kiana[11-04-2010]- Ice[11-05-2010]- Baileys[21-05-2010]

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » za sep 15, 2007 6:46 pm

hier mag altijd de fiets komen gehaald worden en voor het verzorgen zou ik het ook graag doen maar het lukt gewoon ni om naar hasselt elke dag te komen,
maar als ik op een andere manier kan helpen met veel plezier.
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


minoes

Berichtdoor minoes » za sep 15, 2007 8:55 pm

Het klinkt misschien niet leuk wat ik nu ga zeggen, maar zo leer je je echte vrienden kennen.
In tijd van nood ...
En een echte vriend helpt altijd in nood al moet ie de halve wereld rond en heeft ie op het eind de blaren op zijn voeten.
En als ik zie hoe weinig mensen hier nu reageren denk ik dat al die anderen die nu zo stil zijn zich eens flink achter de oren moeten krabben voordat ze nogmaals op een forum schreeuwen dat men altijd in tijd van nood op hun hulp kan rekenen.
Dit is niet op iemand persoonlijk bedoeld maar in het algemeen voor degene die altijd als haantje de voorste staan als ze zich met gezever op het forum kunnen bemoeien en die nu ineens doodstil omgevallen zijn.
Ik persoonlijk heb prive geen contact meer met Margit dus hulp van mijn kant is uitgesloten.

groetjes, minoes

Gebruikersavatar
ikke
Berichten: 248
Lid geworden op: wo okt 11, 2006 6:56 am

Berichtdoor ikke » za sep 15, 2007 8:57 pm

Howla :( dat is minder goed nieuws .

Zeer veel beterschap gewenst margit we gaan hier alle kaarsjes zoeken en ze in vuur en vlam zetten zelle . En die duimen zullen we blauw draaien .
De Bende ! ! !

kenny V.
Berichten: 137
Lid geworden op: ma jun 07, 2004 2:12 pm
Contacteer:

Berichtdoor kenny V. » za sep 15, 2007 9:10 pm

Weet ge, ik zou graag de fretten helpen verzorgen maar ik begin maandag met die ellendige school en morgen zit ik op een doop. Tis dus de eerste week effe veel te hectisch met al dat gedoe. Maar als ik merk dat ik alles van school gedaan krijg dan vraag ik wel aan papa of ik niet mag komen helpen. Bij mij dus nog enkele dagen geduld en dan kan ik zeggen of ik kan binnenspringen.
Groetjes,
Kenny & de fretjes Blanchke, Sandy, Betsy, Kaneeltje & Max

http://www.kennyv.be

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » za sep 15, 2007 10:23 pm

Caro,
wens je moeder heel veel beterschap toe.
Een helpende hand kan ik je helaas niet bieden van Gent uit.
Ik vind het zo erg voor jullie dat nu ook dit nog moet gebeuren.
Hou de moed erin meid, je zal het nodig hebben om dit alles aan te kunnen tot je mama terug thuis kan komen.
groetjes Jeanine
Afbeelding

Gebruikersavatar
theis
Berichten: 20
Lid geworden op: do dec 15, 2005 4:21 pm

Berichtdoor theis » za sep 15, 2007 10:40 pm

sorry hoor minoes maar ik vind dit bericht hier echt ongepast, wie zit hier nu weer de boel te verzieken op het forum...
jou mening over iemand hoort in dit topic noch op het forum thuis als ik bijv moet zeggen wat ik van jou vind zal het hier niet lang meer een gezellige boel blijven.

er zijn zeker echte vrienden die klaarstaan voor margit en die hebben mss geen tijd om heel de dag het forum te checken.
de echte vrienden zullen wel helpen en ieder op zijn manier, je kan ook geen wonderen verichten zoals in picka haar geval.

en dan voor degene die niet kunnen volgen ff de verborgen "onpersoonlijke" aanval van minoes verduidelijken.
madam is gewoon lastig op margit omwille van het feit dat ze de telefoon niet opgenomen heeft voor haar om 10h savonds ofzo.
nu moet je weten dat (en degene die margit beter kennen zullen dit beamen) margit haar gezondheid de voorbije maanden ziender ogen achteruit aant gaan was ik ben natuurlijk geen dokter maar volgens mij was dit tewijten aan een vrij slechte regelmaat in margit haar dagelijkse leven wat ondermeer te danken was aan de urenlange dagelijkse telefoontjes meestal vrij laat in de nacht. daardoor had ik er bij margit op gehamerd dat ze de telefoon zou uitzetten na 10h. en ik was toevallig de avond van minoes haar beruchte telefoontje daar en minoes ik ben ook degene die de telefoon afgenomen heeft toen jij belde dus margit treft hier in de eerste plaats geen schuld. trouwens als jij jezelf een echte vriend van margit kon noemen zou je voor die beslissing respect opgebracht hebben en haar haar hoognodige rust hebben gegund
ik hoop voor jou dat ik het wa ver ga zoeken hier en dat het geen aanval op margit of caroline is anders zal ik eens laten merken wie hier wel een echte vriend van hun is...

voor de rest sorry van mijn belachelijke bericht tussen al de rest van deze mooie steunende berichten maar ik kon het even niet laten na het lezen van minoes haar ja hoe zullen we het noemen....

val toch lekker dood minoes!!!! je moet echt zielig zijn om zo te reageren hoor

minoes

Berichtdoor minoes » za sep 15, 2007 10:49 pm

@ theis

Je leest maar wat je wilt maar dit was niet als aanval naar Margit of Caro toe, ik vind het alleen schandalig dat er zo weinig reacties komen van de mensen die cleamen haar vrienden te zijn.
Dat er zelfs een 2e hulproep van Ufo moet komen is toch niet normaal of vind jij van wel?

ps. En wat jij van mij vind daar heb ik schijt aan, je bent welkom.

Shayney
Berichten: 50
Lid geworden op: di mei 22, 2007 8:29 pm

Berichtdoor Shayney » za sep 15, 2007 11:19 pm

*zucht*

Nja. Het staat niet luidkeels op het forum verkondigd dat er effectief geholpen wordt, dus natuurlijk wordt er niet geholpen.

Ik val Theis hier even bij omdat ik één van die zogenaamde vrienden ben die Margit in recente discussies steeds ben bijgevallen en die dan ook nog es toevallig in dezelfde stad woont en nu helemaal niets van zich laat horen. Ik heb nog geen tijd gehad om hier iets te komen zeggen, enerzijds omdat ik ook al de hele dag (en gisterenavond) in contact sta met Caro, haar hierin ook help waar ik kan, dit heb gemeld aan de voorzitter telefonisch en via email en verder ook enkel het weekend heb om hier zelf iets in huis te kunnen doen. Aan de computer hangen, hoort daar (overdag althans), niet bij.

En Theis zegt dan misschien niets hierover, maar hij is de hele dag bij Caro en Margit geweest, in het ziekenhuis, en hij heeft gisteren al de hele reeks bakken en drinkflessen ververst. Ik heb vandaag zelf ook een drinkflesje ververst (ok, dat was er maar ééntje, maar Theis was me voor met de rest ;) ) en via de voorzitter heb ik laten weten dat ik zal helpen waar ik kan. Dat ik had ik gisteren trouwens ook al meteen aan Caro laten weten, indien ze een lift nodig heeft of iets dergelijks.

En ik weet dat er nog minstens één iemand (buiten Theis en mezelf), de voorzitter heeft gecontacteerd om haar hulp aan de bieden.

Wat ik maar wil zeggen, is dat ik graag zou hebben dat er niet meteen wordt "verondersteld dat", enkel omdat het hier niet in het lang en in het breed wordt uitgesmeerd dat er ook effectief geholpen wordt.

G,

S.

minoes

Berichtdoor minoes » za sep 15, 2007 11:33 pm

Beste Shawney en theis,

Zoals ik het heb kunnen lezen kwam er een 2e hulpkreet van de opvangverantwoordelijke, waaruit ik kon begrijpen dat er nog niemand hulp geboden had.
Het enigste wat ik (ook al zijn wij dan om welke reden dan ook niet meer bevriend) schandalig vind is dat ik alleen maar berichten lees van ik heb geen tijd etc.
Tuurlijk zullen er mensen zijn die echt niet kunnen, maar er schrijft ook niemand op het bericht van Ufo dat al hulp op gang gekomen is, en nog meer hulp wenselijk is.
Waarom niet???
Ufo mag toch wel weten wat er al gedaan wordt?
Mijn bericht alleen in het negatieve trekken is makkelijk, maar zeg nu zelf wat zou iemand die hier komt lezen die nieuw is denken.
Die denkt wauw wat erg er is niemand die ook maar hulp geeft.
En zie minoes plaatst 1 bericht en er schrikken een heleboel mensen wakker en dan heeft iedereen tijd om wel op het forum postjes te plaatsen.
Maar ondanks alles weet Ufo nu tenminste wel dat er mensen in de buurt zitten die de fretten verzorgen en wat me wel nog op de lever ligt is dat ik alleen maar caro hoor, maar niks over haar zoon gaat het wel goed met dat jong????

groetjes, minoes

Shayney
Berichten: 50
Lid geworden op: di mei 22, 2007 8:29 pm

Berichtdoor Shayney » za sep 15, 2007 11:59 pm

Nja, zoals ik al zei Minoes, eerste maal dat ik tijd heb om even te gaan zitten en op m'n gemakje m'n emails te kunnen lezen en deze ook te beantwoorden. Ik wist niets van die oproep van Ufo, omdat ik nog niets had kunnen lezen hier. De hulp die op dit moment geboden wordt, is spontaan op gang gekomen, wat ook normaal is wanneer het om een vriendin gaat.

Ik heb dan in de vooravond een mailtje gedaan naar de voorzitter met de melding dat ik ter beschikking sta van Caro en Margit als ze me nodig hebben, maar dat mailtje heb ik inderdaad niet naar Ufo gedaan, daar heb ik niet bij stilgestaan.

Maar ik ben er zeker van dat Ufo ondertussen volledig op de hoogte is van wat er al wel of niet geregeld is.

En om jouw lever wat te ontlasten, kijk even naar je PB'tjes.

G,

S.

Gebruikersavatar
ikke
Berichten: 248
Lid geworden op: wo okt 11, 2006 6:56 am

Berichtdoor ikke » zo sep 16, 2007 12:48 am

Ja sorry hoor mensen . Ikzelf ken margit niet goed maar ik ben er zeker van dat ze dit kinderlijk gedrag van het gesprek totaal zou afkeuren en zich er meer miserabel bij voelen . Waarom moeten er nu steeds mensen commentaar geven op zaken waar ze zelf het fijne niet van weten ? ? ? Ik blijf steeds afzijdig en meng me niet met de discussies die er de laatste maande geweest zijn MAAR deze discussie vind ik gewoon walgelijk , dat jullie over zo'n zaken kunnen zeiken wanneer begot er iemand ligt af te zien zoals margit . Het zou me verdorie niet verwonderen dat ze dit allemaal heeft dankzij al dat gezaag de laatste maanden .

Ik denk dat ik namens VEEEEEL mensen op het forum spreek als ik zeg ===> VECHT HET THUIS UIT OF VIA TELE MAAR NIET HIER WAAR IEDEREEN DIE HET BESTE VOORHEEFT MET MARGIT EN DE FRETJES GEWOON HUN STEUN KUNNEN BETUIGEN ! ! !

Als er mensen zijn die margit ECHT willen helpen en zich als " vrienden " beschouwen dan zullen ze dit wrs niet doen via forum maar via tele met Hans of Caro DENK DUS NA VOOR JE IETS ZEGT HIER ! ! !

Ik hoop dat ik hier niemand mee beledig ofzo ik wou gewoon mijn gedacht eens zeggen want ik ben dat hier een beetje beu aan het worden op da forum . Ik ben zelf nog niet zo lang bij de ark en ken absoluut niet iedereen en alles maar wat ik wel weet is dat dit hier dient om de fretjes te helpen en de mensen hun kennis te verbreden en elkaar bij te staan in moeilijke tijden . Wat dus niet wil zeggen elkaar af te breken en steken uit te delen en de vuile was uit te hangen .

Ok dat wou ik ff kwijt , mijn excuzes voor eventuele slechte zinsbouw en spellingsfouten en weet ik wat maar dit moust ff uit men vingers getypt worden .

Nogmaals veel sterkte gewenst Caro en wens je moeder zeer veel beterschap van ikke en ikke's madam ! ! !

Groetjes allemaal
De Bende ! ! !

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » zo sep 16, 2007 12:49 am

Jongens jongens, Alsjeblief ... ~_~ ,

Wees gerust, Margiet weet het nog niet, want het arme mens ligt nog steeds onder narcose (men houdt haar nog enkele etmalen in slaap) maar er wordt echt met man en macht gewerkt om Caro bij te staan met haar moeilijke taak. Enerzijds is er al hulp voorzien om de opvangfretjes en eigen fretjes van Margiet en Caro te verzorgen.

Direct nadat het nieuws van Margiets opname bekend was, is er hulp georganiseerd.

Enkel een fiets ter plaatse krijgen lijkt nog een probleempje, maar daar wordt aan gewerkt.

Wat Margiet zelf betreft, men heeft eerst willen wachten met een operatie, maar toen bleek dat de galblaas gesprongen was heeft men haar direct geopereerd. De operatie verliep zeer goed en nu ligt ze op intensieve zorgen. Waarschijnlijk zal ze maandag ontwaken (in het beste geval zondag al).

Caro heeft de ganse dag vrienden om haar heen gehad. Theis, chapoo man. Elke, ook jij bedankt. Ingrid, goed gedaan meid. Ikzelf en Sandra hebben deze avond met Nielsje ook gepoogd om Caro's zinnen een beetje te verzetten.

Wat Margiets zonen betreft, dat hoort tot de privésfeer en daartoe is niemand gemachtigd om zich over uit te laten, buiten Caro en Margiet zelf. Gelieve dat te respecteren.

En nu denk ik, dat het tijd is om de kaarsjes te branden voor Margiet, dat ze weer volledig de oude mag worden ...
Want eerlijk gezegd, lees ik liever haar lange epistels dan ... maja, zand erover en laat ons positief ingesteld blijven, enkel daarmee is Margiet iets vooruit ;)
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

minoes

Berichtdoor minoes » zo sep 16, 2007 12:52 am

Origineel gepost door ikke

wat ik wel weet is dat dit hier dient om de fretjes te helpen en de mensen hun kennis te verbreden en elkaar bij te staan in moeilijke tijden .
Dit was waar ik op doelde er kwam een hulpkreet van iemand die niet gehoord werd, namelijk van Ufo.
En deze hulpkreet had te maken met de verzorging van de fretjes.
Ik wilde een paar mensen wakker schudden meer niet.
Ik heb niemand persoonlijk beschuldigd en ben ook niet in detail gegaan.
Dat er dan mensen zijn die er iets in verborgen zien, daar kan ik niks aan doen.

groetjes,

[Gewijzigd door minoes op 2007-09-16 00:56:45]

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » zo sep 16, 2007 12:59 am

OK, en dan mag nu de rust wederkeren, ALLEMAAL BOUGIES BRANDEN TOT GE DER BIJ NEER VALT :@ :@ :@

TOEMETOCH :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
ikke
Berichten: 248
Lid geworden op: wo okt 11, 2006 6:56 am

Berichtdoor ikke » zo sep 16, 2007 1:04 am

@ minoes : Hey ik zeg ook niet dat je iemand beschuldigde he . Ik snap je wel wat je bedoelde . Maarkom wat gezegd is is gezegd he .

@ chucky : elaba nie teveel bougiiieeees he maat anders ga ulle oto nie starte morgevroeg ! ! ! Aha WA NA :P

@ whoever : Keaaarse branne en duimen BLAUW DRAAIEN begot ! ! ! !

en bij deze gaat ikke slapen " NOT ;) "
De Bende ! ! !

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » zo sep 16, 2007 8:20 am

Lieve mensen,

Toen ik vrijdag een telefoontje kreeg van Hans dat ons Margit in het ziekenhuis lag en waarschijnlijk een operatie zou ondergaan, ben ik daar neutraal en kalm onder gebleven.
Naarmate de tijd vorderde kregen we berichten van Caro dat haar mama zou geopereerd worden en dat is zaterdag omstreeks 14.00 uur gebeurd , zoals Hans hier alles al heeft uitgelegd.
Zaterdagavond zijn Hans, Niels en ik richting Hasselt gereden om Caro emotioneel op te krikken.
Mijn god, een meisje van 17 , die zo oersterk is om haar mama erdoor te halen, woooooooooow.
Wij zijn een tijdje bij haar gebleven.
Margit kregen we helaas niet te zien. Zij werd zoals Hans heeft uitgelegd na de operatie kunstmatig in slaap gehouden.
En dit nog tot zeker zondagavond, kan ook maandagmorgen worden.

Daarom wil ik zoveel mogelijk mensen oproepen een kaars te branden voor onze Margit.
Hopend dat we vanavond al het verlossende nieuws krijgen dat ze wakker wordt, zonder verdere risico's.
En voor Caro wil ik vragen dat iedereen hier duimt.
Onze meid van 17 houdt zich kranig, speciaal voor haar mama.
Mogen we met zen allen duimen dat zijzelf overeind blijft, want we hebben onze Caro nodig de komende tijd om haar mama emotioneel te steunen.
Sorry hoor , mensen, maar de tranen rollen over mijn wangen nu.
Gisteren heb ik me sterk gehouden voor Caro, maare nu breken alle emoties los.

Vandaar een 2de oproep, mensen , begin onze Caro nu allemaal niet massaal te bellen.
Maar stuur haar aub een privé-bericht, zodat ze morele steun van jullie krijgt.

Hier even een dankwoord aan bepaalde mensen.

Aan Theis, want die is zaterdag de ganse dag bij Caro gebleven, om haar moreel te steunen.
Bedankt man, dit heeft haar deugd gedaan.

En bedankt aan Anneke en Johan (en Ianka) en Daisy en Bert , die ondanks andere verplichtingen, toch onze stand op zondag voorzien zoals reeds gepland.
De andere mensen, natuurlijk, ook bedankt, zoals steeds , maar deze bovenvermelde mensen zeker omdat zij nu een extra handje uit de mouwen steken.

Zo, dit was mijn oproep.
Mercikes aan allen.

Sandra (vrouw van Chuckie en mama van Nielske).


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten