vraagje aan het bestuur ivm voeding

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Tami
Berichten: 38
Lid geworden op: za mei 07, 2005 3:56 pm

Berichtdoor Tami » ma sep 17, 2007 7:20 pm

Een hele tijd terug is er hier eens een topic geweest ivm het testen van een nieuwe voeding. Nu was ik eigenlijk wel nieuwsgierig wat het resultaat van die test was en of die voeding nu ondertussen al op de markt is en zo ja, onder welke naam?
Ik weet dat dit al lang geleden is en ik hoop dan ook dat er nog iemand is die weet wat ik bedoel.
Groetjes, Tamara

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » di sep 18, 2007 9:06 am

We weten perfect wat je bedoelt. De voeding is voor het ogenblik verkrijgbaar via De Fretten-Ark vzw, maar zal vanaf november verkrijgbaar zijn in de winkels. Tenminste, das wat de producent ons heeft doorgegeven.
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

kenny V.
Berichten: 137
Lid geworden op: ma jun 07, 2004 2:12 pm
Contacteer:

Berichtdoor kenny V. » wo sep 19, 2007 5:15 pm

Oh, dat opic heb ik dan gemist gehad of ben ik alleszins vergeten.
Is het beter dan Totally Ferret? Duurder/Goedkoper?

Alé, ik wil gewoon het beste voor mijn fretjes...

Nu we toch over voeding bezig zijn, ik heb nog een vraagje. Ik heb nog een ander product zien liggen van Versele Laga of zoiets. Hoe is dit voer? Ale in vergelijking met TF dan.

Alvast bedankt voor de responds.
Groetjes,
Kenny & de fretjes Blanchke, Sandy, Betsy, Kaneeltje & Max

http://www.kennyv.be

Gebruikersavatar
Hoste
Berichten: 229
Lid geworden op: za sep 10, 2005 11:56 am
Contacteer:

Berichtdoor Hoste » do sep 20, 2007 1:30 pm

versele laga kost veel minder dan TF, dus kan je't al raden he, er zit veel minder nuttig materiaal voor de beesjes en ze moeten er mee rvan eten om evenveel voeding te hebben,

de testvoeding word bij ons goed gesmaakt, we moeten nog eens een bulkverpakking komen halen, maar we zitten zo wat met een accuut gebrek aan tijd (en slaap :s ) we mengen welliswaar nog steeds met tf en kittenvoeding, omdat er altijd wel eens ene merk kan verdwijnen...

met groeten
Hostekes
(still alive)

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » do sep 20, 2007 4:37 pm

Origineel gepost door kenny V.

Oh, dat opic heb ik dan gemist gehad of ben ik alleszins vergeten.
Is het beter dan Totally Ferret? Duurder/Goedkoper?

Alé, ik wil gewoon het beste voor mijn fretjes...

Nu we toch over voeding bezig zijn, ik heb nog een vraagje. Ik heb nog een ander product zien liggen van Versele Laga of zoiets. Hoe is dit voer? Ale in vergelijking met TF dan.

Alvast bedankt voor de responds.
als je het over de ferret complete van versele laga hebt , wel dat is een goed voer
je hebt van versele laga ook de duo ferret en die is veel goedkoper zoals hoste al vermelde en die is natuurlijk niet zo goed
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

Gebruikersavatar
ikke
Berichten: 248
Lid geworden op: wo okt 11, 2006 6:56 am

Berichtdoor ikke » do sep 20, 2007 4:56 pm

Wel ik moet zeggen ( @ Chuck als dit over die voeding gaat die wij in gent gekocht hebben ? ? ? ) dat wij niet echt tevreden zijn . Als ik onze rakkers alleen maar dit eten geef dan verdwijnt er meer dan de helf naast de kooi ipv in de maag :( . Dus ja , op gebied van kwaliteit kan ik dus niet veel zeggen vermits ze het niet makkelijk eten :( . Maar op gebied van smaak ligt het hier duidelijk anders :) . Spijtig dat ik geen goede reclame kan maken maja het is nu zo dus ..........

Maareuh ik heb hier nog enorm veel staan dus misschien wanneer we eens de tijd nemen om ze daar rustig aan te laten wennen dat het wel lukt :) .

To be vervolgd ........
De Bende ! ! !

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » vr sep 21, 2007 1:29 pm

Wij zijn er niet om reklame te maken voor een bepaald merk, maar om kritisch te zijn en de werkelijke kwaliteit te benadrukken. Je mening is dus meer dan welkom. ;)
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
LcKe
Donateur
Donateur
Berichten: 275
Lid geworden op: za nov 26, 2005 6:35 pm

Berichtdoor LcKe » vr sep 21, 2007 2:25 pm

die voeding die we in gent op de beurs gekregen hebben was ferret complete als ik mij niet vergis en niet de voeding die nog niet op de markt is en nog moest getest worden...

Gebruikersavatar
ikke
Berichten: 248
Lid geworden op: wo okt 11, 2006 6:56 am

Berichtdoor ikke » vr sep 21, 2007 5:08 pm

Ik heb niks gekregen zelle :) . Heb nen grote zak gekocht om uit te proberen . Op zich was dit niet slecht maar spijtig genoeg voor onze monsters wel . Maar zoals ik zei we hebben nog niet geprobeerd om te zien wat ze doen als ze alleen dit eten hebben . Want dan geven ze deze voeding een kans om opgegeten te worden ipv uitgegraven :d .

Eneuh chuck mercikes voor den welkom he ;) .
De Bende ! ! !


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 103 gasten