slaap zacht kleine schat

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
marieke*
Berichten: 150
Lid geworden op: di aug 21, 2007 11:39 am
Contacteer:

Berichtdoor marieke* » di sep 25, 2007 5:27 pm

Heel erg veel Sterkte!
x

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » di sep 25, 2007 9:58 pm

hoi mensen
jullie weten niet hoe erg ik jullie troostende woorden op prijs stel, het verzacht een hele hoop!!!!
bedankt daar voor!

idd Sandra; we willen graag opnieuw proberen maar ook wij zijn bang voor een tweede teleurstelling, het idee om weer met volle hoop er tegen aan te gaan, zwanger te zijn en dan opeens weer een miskraam te krijgen is ongelooflijk beangstigend...
het verwerken van het verlies op zich gaat redelijk vlug momenteel hopelijk komt er geen terugslag????
is mss omdat ik de laatste 2 jaar veel te verduren heb gehad?

raar maar waar ons angel(hondje) was al 3 dagen aan moeilijk doen ; blaffen naar mij ,janken,onzindelijk zijn .....ook dronk ze 2 weken voor de miserie een flesje olie uit tegen striemen....(zwaar ziek tot gevolg)
m a w ze wist al 3 dagen opvoorhand dat het verkeerd zou aflopen...
ook het feit dat ik nog niet in 1 bepaalde babywinkel (op 2 minuuten van mijn ouderlijk huis ) wilde binnen gaan, zegt me dat ik eigenlijk al een tijd wist dat er wat mis zou gaan.
ook stelden we steeds het bezoek uit om naar pedro zijn oma te gaan met het "blijde nieuws"is niet pluis...

toeval bestaat voor mij niet...

dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Gebruikersavatar
Hoste
Berichten: 229
Lid geworden op: za sep 10, 2005 11:56 am
Contacteer:

Berichtdoor Hoste » wo sep 26, 2007 9:58 am

sterkte meisje

kenny V.
Berichten: 137
Lid geworden op: ma jun 07, 2004 2:12 pm
Contacteer:

Berichtdoor kenny V. » wo sep 26, 2007 3:59 pm

Van mij ook heel veel sterkte!!!
Groetjes,
Kenny & de fretjes Blanchke, Sandy, Betsy, Kaneeltje & Max

http://www.kennyv.be

Kevin Rijm
Berichten: 1
Lid geworden op: vr jan 06, 2006 6:43 am

Berichtdoor Kevin Rijm » do sep 27, 2007 5:10 pm

Ook van mij en Martine ook heel veel sterkte...


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten