DIERENHAPPENING, Medewerkers gezocht !!!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » vr okt 05, 2007 2:00 pm

Binnenkort gaat de grote dierenbeurs te hasselt weer van start. Op 27-28 en 29 oktober zal De Fretten-Ark vzw weer het beste van zichzelf geven om zoveel mogelijk informatie te verspreiden aan meer dan 35.000 bezoekers.

Onze stand zal deze keer bestaan uit een infostand (onze knuse tent van 8x4m) een piste voor onze frettenrace (5x11m) en de grootste, tofste en veiligste frettenspeeltuin van de wereld, zo'n 150 m² puur frettenwereld met groene vlaktes, speelvijver en speelse tunnels om door te kruipen. Dit jaar komt er ook nog een graafvlakte bij zodat fretlief zich beestig kan gedragen.

Om al dit moois te organiseren en te bemannen heeft DFA heel wat vrijwilligers nodig. Daarom deze massale oproep aan jullie allemaal. Wie kan er onze vaste vrijwilligerskern komen versterken op 27-28 en/of 29 oktober 2007 van 10 tot 18.30u. Kom mee helpen en tuimel in een toffe bende frettengekken die voor die kleine carpet-sharks door een vuur gaan. Ontmoet de grootste ferretlovers en beleef toffe momenten terwijl je meewerkt aan het verspreiden van correcte info aan héél wat geïnteresseerden. Huppel zot mee met fretlief over de frettenheuvels en graaf samen een vriendschapsnestje. Kortom, HAVE A NICE DAY :)

Wees gerust, iedereen die helpt krijgt de tijd en mogelijkheid om GRATIS te genieten van deze prachtige dierenbeurs.

Wie zich woensdagavond 24 oktober kan vrijmaken om mee op te bouwen of 's maandags langer kan blijven om op te breken is eveneens welkom want meestal zijn er maar enkelen bereid, met des te meer handen we zijn, des te leuker is het voor iedereen.

Laat de stormloop aan reacties maar komen hieronder ..........

Het event-s-team

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » vr okt 05, 2007 2:31 pm

je weet he hansje op ons kan je rekenen.
we zullen zien hoe het met onze spruit afloopt
op dag één en als ze braaf is mag ze 2 daagjes komen spelen. hihi
voor op te zetten zullen we ons best doen om te komen da zullen
we tegn jou nog wel zeggen.
voor de afbraak zullen we ook nog wel zien.
da kunnen we echt ni op voorhand zeggen maar normaal komen we een heel weekend als dochter lief het wilt natuurlijk helpen.
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


PowerKe
Berichten: 26
Lid geworden op: wo okt 25, 2006 12:22 am

Berichtdoor PowerKe » vr okt 05, 2007 4:56 pm

Hans,
Origineel gepost door Chuckie
Wie kan er onze vaste vrijwilligerskern komen versterken op 27-28 en/of 29 oktober 2007 van 10 tot 18.30u

Wie zich woensdagavond 23 oktober kan vrijmaken om mee op te bouwen of 's zondags langer kan blijven om op te breken is eveneens welkom want meestal zijn er maar enkelen bereid, met des te meer handen we zijn, des te leuker is het voor iedereen.
De mensen met een 'gewone' kalender mogen ook komen op woensdagavond 24 oktober :)
Verder stel ik voor dat we de stand zondagavond nog even laten staan en maandagavond pas opbreken, anders staan we daar maandag nogal onnozel ~0 ...

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » vr okt 05, 2007 11:39 pm

De mensen met een 'gewone' kalender mogen ook komen op woensdagavond 24 oktober :)
Verder stel ik voor dat we de stand zondagavond nog even laten staan en maandagavond pas opbreken, anders staan we daar maandag nogal onnozel ~0 ...

Origineel gepost door PowerKe
Hoe ??? Dat staat er toch ?!? :D :D :D mercikes, toch éne die wakker is :D :D :D
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Emmeke
Berichten: 76
Lid geworden op: di aug 08, 2006 8:10 pm

Berichtdoor Emmeke » za okt 06, 2007 7:25 pm

Hey,

Als ik tegen dan nog rondloop wil ook wel komen helpen !! Maar ik vrees dat ik bij het opbouwen en bij de afbraakwerken niet echt heeel veel nuttige dingen ga kunnen doen ( buiten dubbel en dik in de weg staan (@) )

Ik weet ook niet of ik het tot het einde ga kunnen uithouden ofzo, maar ik ga op zaterdag en zondag er 2 keer kunnen zijn. In de voormiddag en op de middag lukt alles meestal nog, dus tot een uurtje of 2 - 3 ga ik zeker blijven en (onder voorbehoud) kunnen helpen.

groetjes

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » zo okt 07, 2007 6:33 pm

ik ga proberen????
kan ik mss zaterdag avond ergens blijven maffen??
de vraag is hoe geraak ik er en hoe geraak ik terug???
dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

kenny V.
Berichten: 137
Lid geworden op: ma jun 07, 2004 2:12 pm
Contacteer:

Berichtdoor kenny V. » di okt 09, 2007 9:01 am

Om hoe laat zijn jullie er woensdagavond? Ik moet dit nog met thuis overleggen maar misschien kan ik dan wel een handje helpen...
Het weekend zelf moet ik nog afwachten. Ik ben dan bij men mama in Opglabbeek en ik zal dat eerst ook aan haar moeten vragen.
Groetjes,
Kenny & de fretjes Blanchke, Sandy, Betsy, Kaneeltje & Max

http://www.kennyv.be

Gebruikersavatar
fretsel
Berichten: 59
Lid geworden op: ma jan 23, 2006 8:42 pm

Berichtdoor fretsel » di okt 09, 2007 11:52 am

Ik zit met school dus bij de opbouw kan ik er niet bij zijn maar de dagen van beurs ben ik er wel
ik kom dat gelijk met mijn ouders mee (moedertje van dit forum) want die staan daar ook met de prairiehondjes ik neem er zeker 3 mee maar ben aan het twijfelen met mijn pups van 5 maand want ik ben zondag weer eens gebeten door bacardi maar ons baileys is heel braaf maar durft af en toe wel eens zijn tandjes te gebruiken dus het is voor die 2 ff een groot ?
Groetjes van Samantha, Dieuwert, Lily-Rose en Kevin

Slaapzacht mijn kleine schatten :
Chukie[21-02-2008]- Fretientje[13-01-2010]- Kiana[11-04-2010]- Ice[11-05-2010]- Baileys[21-05-2010]

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » di okt 09, 2007 3:56 pm

IKKE!!!!! :D :D :D :D :D :D

En als ik niet mag hé, ik heb het gezegd, ik zet mij pal in het midden van de speeltuin met mijne rolstoel, ge gaat die fretten plezier zien hebben!!! Om van mij nog maar te zwijgen!! :P :P :P
Afbeelding

Picka
Donateur
Donateur
Berichten: 166
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 8:54 pm

Berichtdoor Picka » di okt 09, 2007 4:03 pm

hij Margiet je hebt tegen mij gezegd dat je met je voeten in de vijver zou gaan zitten !!!! :D :D :D
En tel mij er ook maar bij om te komen helpen, maar Hans dat wist je al we hé ????

Juist de zaterdag dan zou ik iets vroeger naar huis moeten daar het op de voetbal mosselfeest is en dat wil ik niet missen en daar hebben we ook ons een beetje onze verplichtingen.
Als er mensen zijn die, die avond ook willen mosselen eten moeten het mij maar laten weten, ik ken wel de prijsnog niet.
Groetjes,
Renée, Gizmo en Stitch

Boyke, slaap zacht mijn kleintje, mijn beertje, je blijft elke dag in onze gedachte. Vele knuffels.

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » di okt 09, 2007 4:15 pm

*Hangt een zware ketting met hangslot aan margit haar rolstoel zoda ze zeker niks kan doen*

:D:D:D :P nah en nu mooi blijven zitten en bevelen welke fret ge wil knuffelen zal hem u die dan wel komen brengen
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » di okt 09, 2007 4:36 pm

*Hangt een zware ketting met hangslot aan margit haar rolstoel zoda ze zeker niks kan doen*


@peewee, da hangslot zal ni genoeg zijn he want dan kan ze nog uit hare rolstoel ontsnappen. ipv hare rolstoel vast te maken met kettingen maken we margit vast aan hare rolstoel met die kettingen en dan nog zo ne zware bol aan haar wiel of ga ik we hier even verder op bij de flikken zo ne vergrendel halen voor haar wiel dan kan ze zeker ni weg als ze weg wil moet ze het vragen. :P :D :P :D :P :D :P
(sorry margitje ik kost het ni laten) vergeef ge het mij (@) :P :)
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » di okt 09, 2007 5:15 pm

@ knorry ssssssst :P moeste da nu zeggen tuurlijk wassek van zin margitje mee aan de rolstoel te hangen ma zie da ze ging gaan lopen .... euh .... alle rollen :D als ze mij zag komen

tss moestet weer verklappen ja :D :P
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » wo okt 10, 2007 9:02 pm

ik zal er enkel maar zaterdag en zondag kunnen zijn :-(

ben dan net bij nieuwe klant begonnen en kan dus onmogelijk verlof nemen :-(
Mijn ventje heeft zijn verlof wel al vast liggen en ik dacht dat die van donderdag tot en met dinsdag verlof had, dus die ga je daar wel veel zien!!!!!
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » do okt 11, 2007 10:10 am

:( :( :( :( sorry peewee :( :( :(

vergeeft ge het mij? ~_~
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » do okt 11, 2007 10:46 am

u alles he anneke :D
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » do okt 11, 2007 1:40 pm

OOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHH (@) (@) (@)

hoe lief!!!
is da nu geen echte vriendschap?! :D
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » do okt 11, 2007 4:16 pm

[img]http://www.ravensburger.com/images/produktseiten/nl/packshot_q/15349.jpg[/img]

frolijke frolijke friendjes frolijke frieeeeeeeendjeeees dat zijn wij *kuchkuch* (beetje fals) :P :D
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do okt 11, 2007 6:01 pm

[img]http://usera.imagecave.com/Margit/Banners/foto3Cachas.jpg[/img]

Ikke ook vriendinneke zijn, hoor!!! Drie musketiertjes, oké???

Alléé, wat onzen tater betreft behoorlijke Musketiers (@) :D
Afbeelding

Shayney
Berichten: 50
Lid geworden op: di mei 22, 2007 8:29 pm

Berichtdoor Shayney » do okt 11, 2007 6:21 pm

Oh. My. God .

Kan het nog meliger? M'n tanden doen er pijn van.

:P

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » do okt 11, 2007 6:22 pm

wij zijn allemaal friendjes :)

het lukt mij ni zoals jullie een prentje te zetten.:(
had er pertang een mooi gezien.
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » do okt 11, 2007 7:01 pm

Origineel gepost door margit

Ikke ook vriendinneke zijn, hoor!!! Drie musketiertjes, oké???

Alléé, wat onzen tater betreft behoorlijke Musketiers (@) :D
Musketiers Margit, Knorry en Peewee

Een voor fret, fret voor allen ..... euh jah of zo iets #) :P
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
amy
Berichten: 377
Lid geworden op: zo sep 25, 2005 1:00 pm

Berichtdoor amy » vr okt 12, 2007 12:46 pm

Ik ga der zeker ook aanwezig zijn..

Helaas heb ik er wel andere verplichtingen sinds ik er met mijn ouders de demo eendendrijven/doedelzakspelen ga geven....

Ik ga zeker wel langskomen, da wel :D

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » vr okt 12, 2007 12:55 pm

breng je je deugenieten ook mee?
ik mis freddy.
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr okt 12, 2007 2:25 pm

Elke, 't zou jouw eerste beurs geweest zijn als je niet op vakantie ging hé ;) ? Ga dus niet zeggen dat we melig zijn als we het over beurzen hebben hé, jij hebt nog niet de eer, het plezier en het geweldige gevoel van 72 tot 96uren beurs meegemaakt hé?? :P Dan word je gewoon melig!!! En meliger!!! Je begint normaal (nee, niet gelijk ik nu :@ :@ :@ ) met 500% energie en plezier aan zo 'n beurs om te eindigen aan de tegenpool van -500% energie maar zeker dubbel zoveel blijdschap over een geslaagde beurs!! Al die blije mensen die je kan info geven, al die kids die met zo 'n verrukt snoetje mogen aaien wat ze eerst een "akelig" beest vonden, al die mensen die de weg naar de opvang vinden ... hoe wil je daar nu NIET melig van worden??? En heel eerlijk, hoe moe je ook kan zijn achteraf, het sluiten van een beurs, die laatste "Rij voorzichtig" tegen Hans als hij met de laatste remorque vertrekt en die laatste salut tegen de mensen van de beurs met een hoop voor volgend jaar, dat gaat echt diep hoor, en ik ben nog maar aan mijn 2de jaar toe!!

Doe volgend jaar Antwerpen en vooral Gent maar eens mee :P :P , dan snap je ons wel, niet dames???

Eén voor fret, fret voor allen Peewee, het heeft iets!! :D :D :D
Afbeelding


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten