Huisje Weltevree !!!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo nov 14, 2007 12:50 am

Mijn gangsters willen dit jaar ook op de kerst- en nieuwjaarskaarten staan. Ze hebben met stomme verbazing naar de kaart gekeken die ik van Renée en familie in het ziekenhuis kreeg en eisten een minstens even mooi exemplaar om de mensen een gelukkig 2008 mee toe te wensen. Baas kon dus het fototoestel bovenhalen en haar stalen zenuwen nog eens testen!! Afbeelding Ongeveer 30 staarten heb ik gezien, minstens evenveel mooie frettenkopjes maar dan langs achter :P om maar te zwijgen van de verkeerde blikken en vreselijk akelige, gevaarlijke pictures van woest lijkende fretsels!!! Roofdieren??? Als ge 't maar weet!!! Ziehier het bewijs :

Afbeelding Wrawhhh .... ik bén géén pup meer hoor, opgepast allemaal!!! (Kiara, 6 maanden!!)
Afbeelding
Hey, ik méén dat wel, hoor!!!
Afbeelding
Oh jee, BamBam is ook geen pup meer, das dubbel oppassen geblazen!! (met BamBam, 7 maanden!!)
Afbeelding
Ik laat tóch nog even een staaltje van "gevaarlijk kijken" zien!! :D :D
Afbeelding
Hier dan de bravere ziel van het gezin, Domino .... Afbeelding
"Hey, met Mike en mij is wel die hele frettengekte begonnen hé!!! Ben ik goed, of ben ik goed??? :D :D :D ...
...gevolgd door Diedle die hier recht uit bed komt!!!
Afbeelding

Djembé, ongeveer één jaar, geërfd uit het Vogelopvangcentrum te Opglabbeek en ja, hij kan vliegen .... recht van de kattenplank af!!! :P

Afbeelding

Tenslotte verdient onze Tinky nu toch stilaan ook een plaatsje op het forum, hij was het vriendje van ons Winkytje. Hij kwam behoorlijk mager aan
bij Ann en eens hier gaf de weegschaal maar een zeer kleine 800gr aan. Nu weegt hij 1,3kg, dus hij zit hier precies wel graag!!! Afbeelding

De rest van de bende is ook op de gevoelige plaat gelegd, maar bewoog een beetje té fel om duidelijk weer te kunnen geven :P :P.
Onze gepensioneerde opvangertjes wil ik echter wel nog even "showen", zij zijn mijn trots en glorie,
Lizzy 6 jaar (het sandyke), Lara 7 jaar (het wildkleurtje) en ....

Afbeelding

... Lei en Mieke, mijn 2 witte toetjes, allebei al een eind de 8 jaar voorbij!!! Zijn het geen beauties????

Afbeelding :P :P

Zo, en nu niet klagen dat er vandaag geen nieuwe fotootjes op het forum waren hé!!!

:P :P . (Die kerstkaartfotosessie zal wel nog eens herhaald moeten volgens mij!! Afbeelding
Afbeelding

moedertje
Berichten: 157
Lid geworden op: wo mei 31, 2006 11:54 pm
Contacteer:

Berichtdoor moedertje » wo nov 14, 2007 10:11 am

schoon foto's margit , en nu een keuze maken he of ga je er verschillende kaarten maken ?
groetjes chantal en der bende

Gebruikersavatar
amy
Berichten: 377
Lid geworden op: zo sep 25, 2005 1:00 pm

Berichtdoor amy » wo nov 14, 2007 10:52 am

Hele mooie foto's wel, mij lukt het nog niet om nog zoveel mooie foto's te trekken.

En de 2 laatste zien er echt wel heel goed uit voor hun leeftijd , echt beauties :D

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » wo nov 14, 2007 11:08 am

dees jaar zal het iemand anders op de kerstkaartjes staan
maar wie...??? :D
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo nov 14, 2007 12:45 pm

Johan in zwembroek??? :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » wo nov 14, 2007 3:28 pm

Prachtige foto's Margit! :D
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » wo nov 14, 2007 8:39 pm

ge denkt toch ni da ge da te zien krijgt zeker! :P ;)
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do nov 15, 2007 8:50 am

Alléé nu Johan, dat zou es iets anders zijn dan al die fretjes met kerstmuts!!! :P :P :P Ik zou er toch eens over nadenken als ik jou was!! :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » do nov 15, 2007 2:51 pm

da zou je wel willen he margitje :P
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Picka
Donateur
Donateur
Berichten: 166
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 8:54 pm

Berichtdoor Picka » do nov 15, 2007 3:51 pm

Wat zijn het toch schatjes, heuuu ik bedoel de fretjes van Margit hé :P :P :P , niet Johan in zwembroek :D :D :D .
Al hoe wel ik dit ook wel graag zie!!!!
Ik zou zeggen Johan doen dan ben je van het gezaag af van de vrouwen hier :D :D :D
Groetjes,
Renée, Gizmo en Stitch

Boyke, slaap zacht mijn kleintje, mijn beertje, je blijft elke dag in onze gedachte. Vele knuffels.

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » do nov 15, 2007 6:44 pm

De eerste foto vind ik de max. Lijkt wel erg op een gevaarlijke fret :D
Van sommigen denk ik dat je ze de keel aan het dichtknijpen bent ~0
Margiet toch leuke foto's en die zijn niet gemakkelijk te maken, dat doet mij eraan denken om ook nog eens te proberen om een fret op de gevoelige plaat te krijgen.
Hopelijk zijn het geen puzelstukjes waarvan een fret dient gemaakt te worden achteraf.
Afbeelding

Gebruikersavatar
weazel
Donateur
Donateur
Berichten: 443
Lid geworden op: di jan 17, 2006 4:59 pm

Berichtdoor weazel » do nov 15, 2007 6:58 pm

Margitje ,
Prachtige foto's , daar heb je zeker lang over gedaan ?
Ik weet hoe het hier gaat , heb al meer foto's van het behang dan van de
fretjes :D
Stilzitten is niet hun grootste deugd hé ; als ik hier een foto'tje van dichtbij
wil trekken komen ze steevast de lens eerst besnuffelen
En de Kerst en nieuwjaarskaartjes met Fretjes gaan hier al voor het tweede jaar op rij de post op :P
Wist je dat je uw bankkaart (Fortis) nu ook gratis kan personaliseren met een frettensmoeltje van je eigen fretje (@)

AlbinoLotje en WildkleurPicko zijn even aan't bedenken wat voor kattenkwaad zij
nu weer gaan uitsteken !

Afbeelding

[Gewijzigd door weazel op 2007-11-15 19:51:17]
Van over de regenboogbrug ,ver weg en toch zo dichtbij ; Mickey , Fleurtje , Picko, Saddaki , Lotje , Sissi , ons Fientje en een beetje van mezelf . . . .

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr nov 16, 2007 3:03 am

Het forum doet op dit moment weer rare dingen hier, de foto's zijn even niet zichtbaar, dus wat die van jou aan 't uitspoken zijn op de foto kan ik nu niet zien, maar ga straks zeker opnieuw kijken!! De Dexia heeft die gepersonaliseerde bankkaarten al langer dan een jaar Weazel, ik heb er al even lang eentje met een prachtige foto van onze Mike op!!! Nu was ik overlaatst mijn bankkaart kwijt volgens Caro. Toen ik op 14 september het ziekenhuis in ging lag mijn bankkaart nog aan de pc, ik had pas enkele betalingen ermee gedaan. Toen ze dan thuis enkele dagen later de kaart nodig hadden bleek ze verdwenen en ik hoorde de bende hier denken dat ik niet meer wist wat ik ermee gedaan had!!! Ik heb dus die meer dan 3 weken volgehouden dat ze fatsoenlijk moesten rondkijken, want dat het hoogstwaarschijnlijk frettenwerk was dat de kaart niet meer te vinden was, maar nee hoor, IK wist niet meer waar ik ze laatst gebruikt had, daar was iedereen van overtuigd!!

We waren nog niet tegoei uit het ziekenhuis of de kaart was terecht natuurlijk!! Naast de pc hangt een zak met allerlei kabels van allerhande technologische toestellen in huis (camera, pc, MP 3 enz ...) en wat lag daar vanboven op denk je, juist ... de kaart. Ondertussen was er al een nieuwe kaart aangevraagd en kreeg ik die toegezonden, maar nu wilden ze op de bank mijn vorige vernietigen!! Heb even duidelijk gemaakt dat je een kaart, bankkaart of niet, met onze Mike op NIET in 2 stukjes knipt hé!!! Ik heb ze voorlopig nog in gebruik tot alle proton er vanaf is en dan mogen ze mij de kaart ongeldig maken, maar kapot ... no way!!! ~0 ~0 (Ongeldig maken gaat gelukkig, ik had er anders de boel bijeengebruld denk ik!!! :@ !!)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr nov 16, 2007 3:31 am

Beeld weer in orde hier en yep .... die zijn wat van plan Weazel, zoveel is duidelijk!!! :P :P :P
Afbeelding

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » vr nov 16, 2007 7:52 am

voor onze fretsels te kunnen vast leggen op foto daarom hebben
wij ne digitale gekocht kan je terug wissen.
vroeger met de film rolletjes had ik meer foto's van staarten en een stukje snorhaar dan een hele fret :D maar hetr zijn toch zo'n schatjes he!
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.



Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] en 86 gasten