Margit ligt terug in het ziekenhuis !!!!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Picka
Donateur
Donateur
Berichten: 166
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 8:54 pm

Berichtdoor Picka » do dec 20, 2007 8:17 am

Heb zo juist een smsje gekregen van Margit die ze mij dee nacht verstuurt heeft.
Ze is gisteren via spoed terug opgenomen.
Haar voet zag zwart. Vandaag word er beslist als ze geopereerd word of opengeblazen.
Ze schreef er bij dat we ons niet ongerust moesten maken. !@#$ !@#$ !@#$
Ze ligt aan een baxter.
Ik hou jullie op de hoogte van zodra ik meer weet.
Jongens brand een kaarsje aub !!!!
Groetjes,
Renée, Gizmo en Stitch

Boyke, slaap zacht mijn kleintje, mijn beertje, je blijft elke dag in onze gedachte. Vele knuffels.

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » do dec 20, 2007 10:00 am

ai nee ~_~ sterkte margietje
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » do dec 20, 2007 10:36 am

Aj das heel wat minder.

Heel veel sterkte !
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » do dec 20, 2007 11:37 am

Is het erg ?
allé ik ben nog niet zolang op het forum dus weet eigenlijk niks van haar toestand.
Maar zeker heel veel sterkte gewenst , ook aan haar familie
~_~
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » do dec 20, 2007 1:38 pm

Amaai, ik hoop dat het niet zo erg is als vorige keer.
Veel beterschap voor Margiet. Caro ook veel moed en hou het fort recht tot mama terug is.
Afbeelding

Gebruikersavatar
ikke
Berichten: 248
Lid geworden op: wo okt 11, 2006 6:56 am

Berichtdoor ikke » do dec 20, 2007 3:07 pm

Oei Oei , dat is zeker geen goed nieuws :( .

Een spoedig herstel gewenst Margitje en ook veel sterkte voor Caro .
De Bende ! ! !

Picka
Donateur
Donateur
Berichten: 166
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 8:54 pm

Berichtdoor Picka » do dec 20, 2007 4:41 pm

Margit heeft mij laten weten dat ze boven de knie een vernauwing heeft en dat die morgen opengeblazen word.
Onder de knie heeft ze een verstopping en die moet waarschijnlijk geopereerd worden. Maar dat wisten ze nog niet.
Dus zal ze met kerstmis waarschijnlijk niet thuis zijn.
Als ze geopereerd word dan zal ze een paar dagen terug op intensive moeten liggen.

Ik hou jullie op de hoogte !!!
Groetjes,
Renée, Gizmo en Stitch

Boyke, slaap zacht mijn kleintje, mijn beertje, je blijft elke dag in onze gedachte. Vele knuffels.

Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » do dec 20, 2007 5:15 pm

Moeten er fretjes opgevangen worden ?
anders als ik ergens mee kan helpen laat je maar iets weten he
Ik kan niet elke dag naar Hasselt gaan om de fretjes te verzorgen maar als ik soms met iets anders kan helpen ? ? met veel plezier

groetjes Brenda
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX

koyotito
Berichten: 0
Lid geworden op: wo jul 04, 2007 2:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor koyotito » do dec 20, 2007 6:21 pm

Zo stom en tijdens deze periode. Ook van hier veel beterschapi
grtz
-Dieren zijn geen gelijken of ondergeschikten, het zijn andere volkeren die zich samen met ons in het net van het leven en de tijd bevinden-
Henry Beston

maaike21
Berichten: 8
Lid geworden op: wo nov 07, 2007 10:40 pm

Berichtdoor maaike21 » do dec 20, 2007 7:25 pm

hey,

wij wensen margritje ook heel veel sterkte hoor.

groetjes

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do dec 20, 2007 9:29 pm

Hallo, hier dan dankzij de geweldige laptop van Caro nieuws vanuit het ziekenhuis. Ze hebben me hier dus weer opgesloten ~0 , ik ben het stilaan gewend aan 't worden!! Zoals Renée dus schreef heb ik idd een vernauwing boven mijn rechterknie en een verstopping eronder. Een erfelijke aandoening van veel te dunne en smalle aders, gecombineerd met, ik zal maar eerlijk zijn hé ;) , jaren roken en pil-gebruik, hebben hier samen met die maand platliggen en het stoppen van mijn bloedverdunnende medicatie voor gezorgd dat ik ook nu weer hier "mag" logeren!! Het was vandaag normaal onze allereerste en op 1 na enige dag sinds september dat we thuis eens platte rust zouden hebben. Eindelijk hadden we vandaag eens gezellig winkelen op ons plan staan, met vooraf uitslapen nu de examens sinds gisteren gedaan zijn, maar ja, weer niks dus!!

Morgen gaan ze om 8u beginnen, eerst met plaatselijke verdoving proberen de vernauwing door te blazen en dan kijken of de verstopping ook door te spoelen valt. Als dat niet lukt is het richting Intensieve, waar ze met heel sterke oplosmiddelen willen kijken of het dan wel lukt. Dat moet echter gedurende 24 of 48u gecontroleerd, ik moet dan ook volledig plat blijven liggen. Als dat ook nog niet werkt wordt het pas opereren, dus ik zal er de moed nog maar wat inhouden. Ik mis het thuis alleen zo fel, ik had me zo verheugd op deze vakantie. Ik vind het nog het ergste voor Caro en de beestjes. Caro moet er weer alles voor laten wijken, gelukkig dat ze weer op Theis kan rekenen, zelfs wat meer dan toen :D , maar toch, haar vakantie is toch weer om zeep. En de beestjes, ach, ze keken mij al zo triest aan toen we gisterenavond zo laat nog vertrokken, nu zitten ze weer zolang alleen en het is zoals ik al tegen Elke zei, elke dag die ik nu met hen mis, kan ik nooit meer goed maken. Ik zal er maar het beste van hopen, hé!! Duim een beetje mee als jullie wat tijd hebben, hé? :)
Afbeelding

tientje
Berichten: 377
Lid geworden op: vr okt 22, 2004 1:43 am

Berichtdoor tientje » do dec 20, 2007 10:14 pm

heel veel sterkte margitje
dat je maar weer snel thuis bij je kroost kan zijn he
ik duim voor je

Gebruikersavatar
Mientje
Berichten: 107
Lid geworden op: di mei 01, 2007 6:22 pm

Berichtdoor Mientje » vr dec 21, 2007 12:06 am

Ook van ons heel veel sterkte toegewenst!
Groetjes
Mientje, Igor, Indi, Zazu, Timon en Tequila

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr dec 21, 2007 12:34 am

Bedankt allemaal, ook voor het aanbieden van hulp, ik hoop echter snel weer thuis te zijn en zelf voor mijn schatten te kunnen zorgen.

Het enige wat hier eerst goed was, was de temperatuur!! Ik had het eens niet meer koud!! :) :) Ondertussen is het hier echter zo 'n sauna, dat ik hoofdpijn heb van de hitte!! !@#$ 't Is ook nooit goed hé!!! :P :P
Afbeelding

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » vr dec 21, 2007 1:01 pm

veel sterkte margit , al onze duimen steken de lucht in maar ook alle fretten teentjes ;)
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

Gebruikersavatar
Naia
Berichten: 22
Lid geworden op: zo okt 21, 2007 10:51 pm
Contacteer:

Berichtdoor Naia » vr dec 21, 2007 3:37 pm

Dag dag allemaal,

Mama-lief is van een uur of 1 terug op de kamer, enkele uren later dan verwacht, ze hebben er dan ook weer een soepke van gemaakt. Het doorblazen van de aders liep gesmeerd en het bleek ook al snel dat de katheder en de intensieve zorgen niet meer nodig waren, omdat ook de verstopping zo goed als verholpen was.
Toen begon er echter een ader bloed te spuiten dat het niet meer schoon was en is mama in één klap erg veel bloed verloren (maar ach, vrouwen hebben nu eenmaal drama nodig en ons ma kan er iets van :D ;) )
Om die bloeding te stelpen heeft de dokter op haar been staan duwen tot hij er ocharm bijna groen van zag, nu moest hij op tijd beginnen opereren en hij liep al een stuk achter op schema, zodoende zodus heeft een verpleegster het drukken overgenomen. Ze heeft echter niet juist staan duwen en daardoor is het bloed opgestuwd naar mama's buik, die... je raadt het nooit... Vervolgens helemaal terug is opengemaakt om het bloed weg te zuigen, met een drain en nog wat zakjes vers en sappig mensenbloed tot gevolg.

Ondertussen is ze al goed terug bij haar positieve en heeft ze al vanalles en nog wat in hare mond zitten steken van de honger (ook al mocht dat stiekem niet, maar zolang het binnen blijft..)
Nu, ze doet u allemaal de groetjes!

Ook veel van die groetjes van mij,
bedankt allemaal,
Liefs, Caro

En, p.s., ze is misschien nog thuis voor kerst :)

Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » vr dec 21, 2007 4:19 pm

das goed nieuws als julie samen kerst zouden kunnen vieren ( dan wel thuis natuurlijk)
en bij al haar diertjes , zal ze heel gelukkig zijn we duimen voor julie en de mijn fretjes zullen ook hun pootjes kruisen

veel sterkte en groetjes brenda
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » vr dec 21, 2007 5:44 pm

ook van ons zeer veel sterkte margitje!!!
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!

Tineke
Berichten: 57
Lid geworden op: ma aug 13, 2007 7:23 pm
Contacteer:

Berichtdoor Tineke » vr dec 21, 2007 10:33 pm

veel beterschap magitje we hopen dat je snel weer thuis bent bij caro en de diertjes!

caro jij ook veel sterkte alle geluk heeft ze zo'n dochter als u en theis natuutlijk ook.

hopelijk is alles snel weer normaal!

groetjes
tineke en steve

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » za dec 22, 2007 5:12 pm

Arme Margitje! !@#$ Ik ben al direct in mijn kast gedoken toen ik de tekst alleen nog maar zag staan en heb weer 1 van mijn speciale kaarsjes voor je aangestoken! Ik wou je gisteren bellen maar omdat ik zo moe was van het werk (ze hadden me daar weer zoveel laten doen dat ik zelfs amper pauze heb gehad) ging het niet meer om te komen kijken op het forum waar ik mij dan ook diep voor schaam want ik probeer dat toch dagelijks te doen! :( Ik wou je bellen om te zeggen dat het zo super gaat met Leilah, ze speelt elke dag meer met mij en bijten doen we alleen nog voor te spelen of om te zeggen wanneer we niet opgepakt willen worden maar ze bijt niet door. Tibo zijn oog is ook weer héél mooi en dan wou ik nog iets vragen maar dat vraag ik je later wel want daar is absoluut geen haast bij! De fretjes en alle andere leden van mijn gezin kruisen de pootjes, ik mijn vingers en tenen zodat je snel weer thuis mag zijn! Een hele warme maar voorzichtige beterschapsknuffel en veel xxx, ook voor Caro een dikke knuffel en xxx en als ik met iets kan helpen of je hebt me nodig dan weet je me te bereiken!


[Gewijzigd door Dorinda op 2007-12-22 17:13:20]
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Emmeke
Berichten: 76
Lid geworden op: di aug 08, 2006 8:10 pm

Berichtdoor Emmeke » za dec 22, 2007 5:41 pm

Hey Margit,

Echt veel geluk heb je dit jaar nog niet gehad met je gezondheid :-( Gelukkig is het bijna gedaan en kan er een heel nieuw beginnen.
Ben wel blij te horen dat de ingreep goed gegaan is en dat het beter gaat nu.
Wij wensen je in ieder geval heel erg veel beterschap en een kerstmis thuis bij je beestjes toe.

Als je hulp nodig hebt op het thuisfront mag je altijd iets laten weten. Ik sta er voor't moment ook rustig voor ~_~
Met 4u slaap en de andere 20u een babietje dat getroost moet worden op de arm per dag heb ik zeeën van tijd en energie :D
Maar er zijn troosters genoeg die dat zware karwei dan eens willen overnemen zodat ik wel eens kan komen helpen

groetjes en veel beterschap!!
Melissa, Yoran en de fretjes

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » za dec 22, 2007 8:22 pm

Wat een bedoening in dat ziekenhuis, gelukkig is alles nu weer in orde gekomen. Margit volgend jaar moet het daar echt eens wat beter met je gaan. Je zou bijna denken dat je een abbonnement hebt of aandelen in het ziekenhuis ;) Ik wens je alvast een vlug herstel en spoedig terug naar huis, t'zal daar feest zijn als ze je zien. :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » zo dec 23, 2007 4:15 am

Goeiemorgen allemaal!! Wat lief weer, al die bemoedigende woorden, ik ga er nog een gewoonte van maken alleen daarvoor!! ;) Nee, nee, ik hoop ook om 2008 wat meer thuis te mogen blijven, het is stillekes goed geweest!! Heb hen hier al voorgesteld mij toch na 10x een 11de maal gratis te geven, maar ze gaan er niet op in, als ze alles van de laatste jaren optellen komen ze ongeveer aan die 11de keer, ze weten wel waarom ook!!!

Ongeveer een klein uurtje geleden ben ik pas terug fatsoenlijk wakker geworden, van vrijdag na de -onverwachte- operatie tot nu heb ik bijna constant geslapen!! Ik heb ook geen telefoontjes gedaan, alleen Renée heeft me even gebeld om de eventuele rit naar huis alvast te regelen (ah ja, daar blijf ik wel even wakker voor!! :) ) en Hans heb ik ook enkele minuutjes gehoord. Voor de rest heb ik gemaft of ik een narcose van 8u achter de rug had, dat is me nog nooit overkomen!! De stress van de laatste dagen en de ellendige hoofdpijn waar ik mee rondliep zullen er wel wat aan gedaan hebben, het verbaasde me toch in ieder geval!! Maar alléé, we zijn weer wakker en normaal mag ik over een 10-tal uurtjes naar huis, hopen dat het zo blijft. Ik ga het toch pas betrouwen als ik weer veilig thuis tussen mijn kroost zit. :P

Tja, zoals Caro zei is het uiteindelijk toch op opereren uitgedraaid, de dokter was achteraf behoorlijk lastig op de desbetreffende nurse, maar ja, er viel niks meer aan te doen. Ik had nochtans duidelijk aan die verpleegster gezegd dat ze héél anders duwde dan de arts of die stagaire die erna duwde, maar ken je dat? "Wij weten wel wat we doen madammeke, wij zijn dat gewoon, slaap maar wat!" Nu deed dat dichtduwen zo pijn en is mijn been van boven tot halfweg mijn buik purper en paars, dus van slapen kwam niet veel dankzij de pijn. Enfin, nu is alles blijkbaar oké, na mijn lange dut is de pijn ook beter, dus nu werken we weer richting voordeur hé, en zo snel mogelijk ook nog!! Moet wel zeggen dat het een enorm lieve dokter was. Normaal ben ik in behandeling bij zijn collega, maar deze viel me méér mee. :P :P

Hopelijk straks verdere berichtgeving van aan mijn pc'tje thuis!!! Tatààààà!! :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » zo dec 23, 2007 5:54 am

05u49 : Ochtendcontrole : 36,1°C : Joehoeoeoeoeoeoeoeoeoeoe!!!!!
Afbeelding

Picka
Donateur
Donateur
Berichten: 166
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 8:54 pm

Berichtdoor Picka » zo dec 23, 2007 7:11 am

Hoi Margitje,

Goed dat je geen koorts meer hebt. Dan mag je waarschijnlijk naar huis vandaag.
Laat maar iets weten, dan bel ik je wel om alles concreet af te spreken.
Zal nog wat worden om jou auto gestart te krijgen, die staat van woensdag stil in de kou en vriesweer.
Margitje wel beloven dat je braaf gaat zijn als je eenmaal thuis bent ok ???? :D :D :D
Laat je maar goed verwennen met kerts door je kinderen en je moeder !!!
En jij zekers niet te veel doen. ;) ;) ;)
Groetjes,
Renée, Gizmo en Stitch

Boyke, slaap zacht mijn kleintje, mijn beertje, je blijft elke dag in onze gedachte. Vele knuffels.


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 36 gasten