speelnamiddag

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
amy
Berichten: 377
Lid geworden op: zo sep 25, 2005 1:00 pm

Berichtdoor amy » za jan 12, 2008 9:51 pm

ik wil spééééééééééhééééééééééhéééééééééééééééééélen !!!!

groetjes....freddy en muis (ja, wij hebben de computer van amy overgenomen....now the computer...soon the world !!!!! *moehahahahaha*)

nee sejeus...ik wil echt een speelnamiddag !@#$

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » za jan 12, 2008 10:02 pm

Volgende zondag Amy, is dat snel genoeg?? :P :P :P Afspraak 14u, Tivoli, Mechelen Afbeelding !!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
amy
Berichten: 377
Lid geworden op: zo sep 25, 2005 1:00 pm

Berichtdoor amy » ma jan 14, 2008 1:13 pm

maar mijn fretsels gijzelen mij tot het speelnamiddag is ~0

maar ik zal er zeker zijn volgende zondag :)

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » ma jan 14, 2008 1:43 pm

joepie nu kom ik zeker nu kunnen ze mij ni tegenhouden
al moet ik tevoet naar mechelen.
kruegertje nog is terug zijn.JOEPIE!!!! :D
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » ma jan 14, 2008 2:17 pm

kwil graag komen maarja, t zal dan zonder ons manneke zijn aangzien hij zijn tweede inenting nog moet krijgen en we gaan wachtn tot hij gecastreerd is om hem te komen showen;). Dus wss ben ik der niet zondag. Kzou wel willen komen kijken naar Beesjes en Baasjes.
Staat DFA daar dan met een standje enzo? hoe zit dat eigenlijk in elkaar?

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » di jan 15, 2008 12:37 am

Of wij op "Beestjes en Baasjes" staan met een "standje"?????????? Anneke, Dai, Johan, Jeanine, Marc, Caro, Ingrid, Theis, en nog zo héééééél veel anderen ....laten wij dit zomaar zeggen???? :? :?

Nee Ollike, De Fretten-Ark staat daar niet met een "standje", maar wel met een STAND !!!!!!!! Een grote, zeer belangrijke, supergezellige STAND met een enorme, supermooie en heerlijke SPEELTUIN voor onze allerliefste snoezigste pluizenbollen!!! Afbeelding Heb ik uw nieuwsgierigheid aangewakkerd of niet?? :P :P :P

Awel, KOMEN is de boodschap en voor de rest ... alles komen lezen wat er hier gaat verschijnen en dolenthousiast uitkijken naar die dagen!!!! Afbeelding Oléééééééééé, nog maar 2 maandjes en we kunnen aan onze opbouw gaan denken, hé luitjes???? Iedereen al in de startblokken?? Afbeelding Zonnige humeurtjes eerst inpakken, hé!!!! Joehoe :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » di jan 15, 2008 1:08 pm

Ollike,
met het boekje van de da (ter controle entingen) bij je mag je rekenen op vele babysitters in de speeltuin daar.
Dit geeft je de gelegenheid om ook elders op je gemak eens rond te kijken. Hoe meer fretten die daar komen spelen hoe meer rust onze fretseltjes dan krijgen :D Het zijn vermoeiende dagen voor de fretjes maar ze amuseren zich rot in die speeltuin net als wij.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » di jan 15, 2008 3:39 pm

Origineel gepost door Ollike

kwil graag komen maarja, t zal dan zonder ons manneke zijn aangzien hij zijn tweede inenting nog moet krijgen en we gaan wachtn tot hij gecastreerd is om hem te komen showen;). Dus wss ben ik der niet zondag. Kzou wel willen komen kijken naar Beesjes en Baasjes.
Staat DFA daar dan met een standje enzo? hoe zit dat eigenlijk in elkaar?
Zijn er geen mensen die Ollike een paar foto's kunnen laten zien over ons "standje"?
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » di jan 15, 2008 4:41 pm

ja ik maar dan moet ik even gaan zoeken,
en het is ook bijna flesjes tijd voor ons mieke als ik
sebiet er nog even op mag van bull kom ik zeker wa
foto's posten. :D
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » di jan 15, 2008 5:54 pm

Als ik tot ginder geraak bij "beestjes en baasjes" dan mogen jullie zeker op mijn hulp rekenen, ik heb me toen geweldig goed geamuseerd op de happening en ik wil hiervoor graag wat verlof nemen! :D


[Gewijzigd door Dorinda op 2008-01-15 17:55:32]
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » di jan 15, 2008 8:14 pm

zo te zien moet ik der iets groots verwachten :D

come on guys , show meeee, !! kan ni wachten :P

xx

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » di jan 15, 2008 9:33 pm

Sorry, krijg het nog niet voor mekaar om mijn foto's over te hevelen van mijn gewone pc naar mijn laptopje!! :( Jullie zullen van de goodwill van Bull afhangen!!!! :P :P :P :P

Als je maar weet Ollike dat die foto's alleen maar foto's zijn hé!! De sfeer zit binnen in ons, en die krijg je met de beste wil van de wereld niet op een plaatje hoor!!! :D :D Véél te weinig plaats op!!! :P

Anders moet je alvast eens gaan kijken op www.frettigefreddy.be. Daar staan heel wat foto's van onze evenementen op, gemaakt door Edwin. Tom maakt ook prachtige foto's, maar die krijgen we nooit te zien !@#$ !@#$ !!! ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » wo jan 16, 2008 11:35 am

(@) (@) (@) (@) (@) (@) (@) (@) (@) (@) (@) (@) (@) (@) (@) (@) (@)

sorry ik vind ze ni direct je moet weten we hebben hier al zoveel cd's met foto's
op.
maar ik blijf zoeken en ik zal ze vinden. :D
al moet ik mijne slaap er voor laten.LOL :D :D :D
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » do jan 17, 2008 12:16 am

Ben net gaan kijken op de site van frettige freddy en kmoet zeggen Beesjes en baasjes ziet er ZAAALIGGGG uit !!!!!

ik wil heel erg graag komen !! K ga wss met de trein afkomen dan maar dat zie ik nog. Moest ik de trein nemen zou ik voor Yoshi een mooie draagtas willen kopen, maar de meeste zijn zo lelijk :~ of doe ik nu gewoon moeilijk?

greetz!


[Gewijzigd door Ollike op 2008-01-17 00:16:45]

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do jan 17, 2008 1:08 am

Nee, :( je hebt jammer genoeg gelijk !@#$ !!!

Toch is een carrier veel handiger voor Yoshi zelf hoor. Ik heb het hier deze week nog ergens gezegd, daar kan je tenminste een klein wc'tje in kwijt want je mag zeker zijn dat je schattebol ergens onderweg een boodschapje moet achterlaten en dan is dat niet leuk, noch voor hem noch voor jou, als dat in de draagtas of op het dekentje in de draagtas gebeurd %) !! Ook kan je in een carrier een hangmatje hangen, wat eens zo gezellig is voor het fretje.
Dan moet je er ook aan denken dat frettemans in kwestie niet de hele dag in de speeltuin gaat zitten, dat houdt geen enkel fretje vol, dus dat je hem tussenin ook ergens rustig moet kunnen laten slapen en recupereren om hem eventueel in de namiddag nog eens opnieuw te laten spelen in onze reuze speeltuin. Ook hier zit je weer met het toilet-probleem en is het makkelijker om een carrier te gebruiken want daar kan je ook een etensbakje en een drinkflesje aan bevestigen. Op de beurzen voorzien we voor onze pluizenbollen ook altijd een afgesloten ruimte om alle carriers samen te zetten, zodat onze fretten wat uit het lawaai zitten als ze moe zijn.

Dus mss niet even mooi en schattig maar zeker zo praktisch : koop Yoshi meteen een goede carrier!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » do jan 17, 2008 11:52 am

Wanneer is dat beestjes en baasjes ?

@ollike
Moest ik gaan mag je altijd meerijden hoor ;)

en wat die draagtas betreft ik heb zo een klein sacocheke voor mijn 2 kleintjes
maar ik kan ze niet gebruiken om mee buiten te komen had dit eigenlijk gekocht om ze vlug naar de Da mee te doen omdat zo een grote carrier een stuk onhandiger is.Maar weet je die dat ik heb is eigenlijk voor een klein hondje en aan de zijkant kan dit wel toe maar enkel met een velcrosluiting.
Een hondje kan daar niet uit maar mijn 2 kleine prutsen kunnen dat dus heel vlug open doen en er gewoon uit kruipen. En voor onze Zitka vind ik dat te klein. Ja die zou er trouwens ook wel uit geraken hoor
dus ik denk dat zo een carrier wel beter is daar kan dan ook eten en drinken in he.
Met de carrier heb ik gewoon met sporting een probleem , weet je dat die haar kopke door die gaten kan steken ?
Dat kleine mormeltje wil er altijd uit kruipen ~0

groetjes
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » do jan 17, 2008 11:56 am

Is dit iets goed? want moet ni te lomp zijn, ik moet het op de trein kunnen meenemen aangezien mama me niet zal kunnen brengen. nu spreek ik wel pas voor beesjes en baasjes e :) We hebben een carrier hoor, maar dies zo zwaar en groot .... dus hebbek hier dus twee dingen gevonde,

Afbeelding --> valt mee qua prijs en vindek heel praktisch:)

Afbeelding --> heel duur wel :(, maar t handige is dat er al een kattenbak van harde stof inzit..

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » do jan 17, 2008 12:05 pm

o bren zag nu pas je antwoord! Das heel attent van voor te stellen dat ik mee zou moge, maar das zo genant (@) ik ken jou niet eens:D maar wil je wel leren kennen ! ;)

Mja wat vind je van deze draagtassen? vind ze er persoonlijk heel handig uitzien! vooral die eerste, maarja, das mijn mening he, weet niet wat jullie ervan denken...

groetjes!xxx

Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » do jan 17, 2008 12:56 pm

als je dan echt zo een draagtas wilt zou ik eerder voor de tweede gaan bedenk maar als je fretje een kakje doet in die eerste ~0
dan hangt hij helemaal onder de ***
niet zo praktish denk ik om dan nog onder de mensen te moeten komen he (@)

je mag gerust eens langskomen hoor ik bijt niet :P
Maar versta wel wat je bedoelt ;)
jij moet het weten anders hier mijn GSM 0475/64.76.88
anders laat je maar eens iets weten en breng je yoshi eens mee he dan kunnen we eens kijken of ze elkaar kunnen uitstaan en worden het misschien wel speelkameraatjes ;)
Jij moet het weten ik zit daarmee niet in om iemand een plezier te doen zodat je niet met de trein hoeft te gaan

groetjes
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Majestic-12 [Bot] en 29 gasten