Beestjes en Baasjes en ... fretjes!!!!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do jan 24, 2008 10:46 pm

Hallo Frettenvrienden,

Het licht werd op groen gezet, dus hier komen we met de aankondiging van minstens 5 dagen puur frettengenot!!!

Op zaterdag 22, zondag 23 (Paasdag) en maandag 24 maart 2008 gaat in Gent de beestig leuke grote dierenbeurs Beestjes en Baasjes door. Zoals jullie van ons gewend zijn, gaat ook deze keer De Fretten-Ark aanwezig zijn met een geweldige stand en een nog véél formidabelere speeltuin, maar daar vertel ik nog niets over. Ik zeg jullie alleen dat de verwachtingen zéér hoog gespannen mogen zijn, het wordt oer-gezellig!!

Maar, maar ... alles alleen doen is natuurlijk niet mogelijk, dus zou ik even willen polsen wie van jullie ons zou willen komen helpen. We zoeken vooral hulp om onze shop te helpen bemannen en heel wat vrijwilligers om onze deugnieten in het snotje te houden in onze formidastische speeltuin. Voor diegenen onder jullie die al enkele jaren meedraaien moet ik niets meer uitleggen :P (die zullen ook al wel in Gent zijn vóór de beurs begint ;) ), voor de nieuwkomers wil ik even uitleggen wat er zoal "te doen" is die dagen : we hebben dus onze shop zoals op de speelnamiddagen maar dan een beetje uitgebreid (wie mooie versieringen voor Pasen heeft of kan maken : grààg!!), dus daar zouden permanent 2 personen moeten staan om én de mensen te helpen met info én eventuele kopers te helpen. Wat onze geweldige speeltuin betreft : die is 5OOx zo groot als die in Mechelen ( :P zo lijkt het toch!!) maar daar komen dus ook heel wat fretjes in, dus hebben we minstens 5 mensen nodig per "shift" om te vermijden dat er ruzie of stress onder onze pluizenbolletjes komt. We zorgen er tevens ALTIJD voor dat er niet teveel fretten gelijk in de speeltuin zitten, ook dit om stress te vermijden. De fretjes die gemiddeld na 2u in slaap vallen of moeilijk beginnen doen, krijgen hun broodnodige rust in een aparte ruimte in hun eigen carrier (meebrengen dus!!) en dan is het de beurt aan de nog "frisse" fretjes. Zo wisselen zich de ganse dag de beestjes én de mensjes af, want ook van de speeltuinopzichters wordt niet verwacht dat ze een ganse dag moeten "werken". Daarom vragen we ook zoveel mogelijk medewerkers, zodat ik een rustig schema kan uitknobbelen en jullie niet langer dan 2 à 3u aan één stuk door bezig zijn. Ook zal er voldoende tijd uitgetrokken worden opdat jullie de beurs ook kunnen gaan bekijken. Alles hangt dus af van de hoeveelheid vrijwilligers, so ... allemaal in je pc kruipen nu Afbeelding en je melden komen!! Zoals jullie van ons gewoon zijn maken we er weer een reuze-leuke bedoening van!!

Ik sprak in het begin over 5 dagen speelplezier voor de mensjes, wel, de sterke krachten onder jullie weten vast al wel waarom? Juist, alles moet natuurlijk ook opgebouwd worden, wat normaal gebeurt op 20 en 21 maart. Wie daar kan geraken om een handje toe te steken is van harte welkom. De afbraak ( !@#$ !@#$ !@#$ ) is dan voorzien voor de 24ste na het sluiten van de beurs (18u00) en ook dan zouden we het heel tof vinden moesten er wat medewerkers kunnen blijven om ons te helpen opruimen. Het meeste, zoniet alles, vertrekt dezelfde avond nog mee terug naar Mechelen, we hopen dus echt op jullie hulp.

Alvast bedankt allemaal en weet het deze keer maar absoluut zeker : de afwezigen gaan héél GROOT ongelijk hebben!! Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
ikke
Berichten: 248
Lid geworden op: wo okt 11, 2006 6:56 am

Berichtdoor ikke » vr jan 25, 2008 1:00 am

Zucht margitje nu late ons zweten zelle :) .

Kzou dees jaar zeker terug 1 dagje ( minstens ;-) ) komen maar ik denk niet dat het gaat lukken :( . Zoals je weet hebben we een huisje gekocht en moeten di helemaal renoveren . Normaal hadden we de werken kunnen beginnen vanaf eind december en hadden we al een heeeeeeel eind verder gestaan . Maar de huurders die er inzitten hebben maar besloten om hun afspraken niet na te komen en rustig daar voort te wonen :'( . Nu zijn we bezig die er uit te krijgen en dit zou rond maart moeten gebeurd zijn . Bij gevolg dat we dus elk vrij uurtje gaan moeten gebruiken om daar in te werken :'( , want ik wil dat van de baan hebben wanneer men madam zowat hoogzwanger begint te worden en dat zal bloed tranen en zweet gaan kosten vermoed ik .

MAAAAAAAAAAAAAR natuurlijk wil ik ineens iedereen aanraden om De Ark bij te staan op deze drukke ( Maar Zeker EEEEEEENS zo plezante ! ! ! ) dagen ! ! !

Groentjes ikke en madam ikke :)

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » vr jan 25, 2008 4:00 am

Ik wil mezelf als vrijwilliger opgeven . Opstellen , afbreken , weer ne keer in mijn vingers gebeten worden , hihihi , ik ben van de partij .

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » vr jan 25, 2008 10:10 am

mag ik ook komen ??? ~_~
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » vr jan 25, 2008 10:31 am

Ik wil zeker eens komen helpen maar probleem is dat ik nog niet weet wanneer .
Bart verjaart 19 maart dus die geeft zijn vat en ik weet dus nog niet wanneer dat hij dat juist gaat geven
:?
Maar zodra ik iets meer weet kom ik het hier zeker melden ;)
Je kan dus wel minstens 1 dag op me rekenen :D
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » vr jan 25, 2008 12:01 pm

Bart verjaart 19 maart dus die geeft zijn vat en ik weet dus nog niet wanneer dat hij dat juist gaat geven


da hij da vat daar komt geven da geraakt daar wel op zene. :D :P

wij zijn ook van de partij maar ik zeg het wij kunnen ni direct zeggen 1 of 2 dagen met ons mieke kunnen we het ni zeggen.
ik hoop da we er heel het weekend kunnen aanwezig zijn,
want we willen niks missen, over fretsels meebrengen daar beslist mijn ventje over:)
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Hoste
Berichten: 229
Lid geworden op: za sep 10, 2005 11:56 am
Contacteer:

Berichtdoor Hoste » vr jan 25, 2008 12:40 pm

Wij zullen er ook zijn, wel momenteel enkel op zondag gezien de enorm drukke planning voor dit jaar, het wordt nog drukker dan ooit voor mij dit jaar :s maar zondag zijn er dus al zeker 8 fretten met hoge aaibaarheidsfactor, 2 frettenbaasjes en een kleine emmer aardappelsla...

groeten
Hostekes

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » vr jan 25, 2008 1:09 pm

Ik zit hier in de verjaardagsmaand, peter, dochter, kleindochter, mete en petekindje. Zij verjaren allemaal tussen 15 en 27 maart. Maar ik wil dit evenement niet missen en kom dus zeker een dag af. Die maandag is dat de paasmaandag??? Margiet we kunnen nog zien welke dag het beste uitkomt in je schema.
Alhoewel ik vorig jaar enkel wou komen om de kakjes op te kuisen ben ik niet uit de speeltuin weg geweest. Ik had schrik voor de bijtertjes, maar dat viel dus reuze mee.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » vr jan 25, 2008 2:54 pm

Ik wil dolgraag komen helpen en Leilah wil héél graag meekomen om de speeltuin te vervolledigen maar dan heb ik wel vervoer nodig om tot ginds te geraken. Dus als ik daar geraak mogen jullie zeker op me rekenen! :D
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » vr jan 25, 2008 4:03 pm

hoi
ben er zeker bij
d
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » vr jan 25, 2008 4:14 pm

hmm dan zit ik los int midden van de verbouwingen/verhuis

hopelijk kan ik ff tijd zien vrij te maken om eens polshoogte te komen nemen

Gebruikersavatar
Tammie
Berichten: 99
Lid geworden op: do jun 08, 2006 1:10 pm

Berichtdoor Tammie » vr jan 25, 2008 8:46 pm

ik kom ook zeker
ik ga morgen vragen op mijn werk of ik verlof kan krijgen die dagen
zo niet kom ik maar kan dan geen uur zeggen
ik laat u een dees dagen meer weten

groetjes tamara

moedertje
Berichten: 157
Lid geworden op: wo mei 31, 2006 11:54 pm
Contacteer:

Berichtdoor moedertje » za jan 26, 2008 12:02 am

ik kom ook maar dan op een andere stand he :D

zeg hans gij moet komen he want anders missen we daar een groot lawijt :D :D :D
groetjes chantal en der bende

Tineke
Berichten: 57
Lid geworden op: ma aug 13, 2007 7:23 pm
Contacteer:

Berichtdoor Tineke » za jan 26, 2008 12:00 pm

ik en steve zullen ook van de partij zijn hoor.
steve wil mee komen helpen met de opbouw en we gaan proberen om 1/2 of misschien zelfs de 3 dagen aanwezig te zijn tijdens de beurs zelf. ik kan nog niet zeggen wanneer juist alles hangt een beetje af van mijn school(werk). ma als ik kan ben ik daar elke dag :)
kijk er al naar uit :D
ohja onze 2 bengels komen natuurlijk ook mee om de opzichters van de speeltuin wat te entertainen :P :D

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » zo jan 27, 2008 2:21 am

Jongens, euh, bijna allemaal meisjes, jullie zijn fantastisch!! Afbeelding Zo 'n fijne reacties allemaal, het wordt er nog reuze-fijner door dan reuze-fijn!!! :) :)

De dagen waarop iedereen kan komen, tja, ik hoop dat iedereen me dat redelijk op tijd kan doorgeven, vorig jaar was de planning voor Gent een heel werk om ineen te steken, maar het was dan uiteindelijk ook heel goed gelukt. Iedereen had genoeg aantal uren vrij om ook heerlijk van de rest van de beurs te genieten en toch was er overal genoeg hulp op post. Als jullie eens in jullie agenda's kunnen kijken nadat de nodige dingen, zoals verjaardagen en werk geregeld zijn, zal ik over laat ons zeggen een 2-tal weken nog eens vragen wie wanneer kan. Als ik nu al weet op wie ik mag rekenen, heb ik toch al een idee en kan ik voorlopig verder, dus aan iedereen die zin en tijd heeft ... kom nog iets zeggen, hé??

Nu even een ander vraagje : zou ik ergens in de buurt van de beurs bij iemand mogen overnachten?? Dan moet ik niet 5x op en af als ik één of mss 2 nachtjes daar zou kunnen blijven in die periode? Als het niet lukt is het geen ramp natuurlijk, alleen vermoeiender, hé? Ik heb waarschijnlijk 2 carriers bij met in 't totaal 7 fretten, maar ik denk niet dat die na zo 'n dagen nog veel beweging nodig gaan hebben, die maffen wel, hun kennende!! :P :P :P
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » zo jan 27, 2008 2:24 am

Oei Hans, nu vergat ik jou nog bijna antwoord te geven!! ;) Wat is onze beurs nu zonder jou?? :~ Natuuuuuuurlijk mag jij komen :D :D :D !!!

En niemand, nee niemand, flikt me dat dit jaar opnieuw om me de frettenrace aan m'n broek te lappen, hoor :@ !!! :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » zo jan 27, 2008 7:47 am

ik zou zeggen margit bij ons altijd welkom maar wij wonen wel ni in gent
maar je bent hier meer dan welkom,
heb hier nog 2 zetels staan dus we hebben nog plaats en anders stomp ik iemand wel in het frettenkot of bij ianka in bed. :D
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » zo jan 27, 2008 7:26 pm

hoi margiet
je bent altijd welkom bij ons hoor...blijf zolang je wilt!
Fretten zijn natuurlijk geen probleem en als je wilt kan ik zelfs een gezellige kooi installeren zodat ze niet 2 dagen in een carrier moeten slapen...
Heb de hele periode verlof genomen dus kan van smorgens tot savond helpen...
dai
ps zo idiaal zijn zo heb ik dan ook vervoer smorgens en savonds...!!!
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Kaaren_
Berichten: 74
Lid geworden op: vr nov 30, 2007 8:06 am

Berichtdoor Kaaren_ » zo jan 27, 2008 7:38 pm

Ik zou graag wel eens afkomen,
maar het is zo ver voor ons,..

Als mijn oudertjes tijd hebben, en niet al te moe zijn..
dan willen ze mij mss wel brengen (@)

Ik hoop het, ik heb daar elk jaar al graag naartoe gewillen..

Maar kdenk da ze hier bang hebben dat ik met een hele boerderij diertjes terug thuis kom :D

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » ma jan 28, 2008 12:34 am

Origineel gepost door Kaaren_

Ik zou graag wel eens afkomen,
maar het is zo ver voor ons,..
Vul je profiel ff in met vanwaar je bent , misschien versier je hier of daar een rit ;)

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma jan 28, 2008 3:32 am

Vanessa en Anneke, alvast nen hele grote merci, dat bespaart me heel wat tijd!! Ik zal braaf zijn, mijn fretten zijn dat sowieso!! :P :P Als het je dan niet te moeilijk is Dai, kom ik graag bij jullie logeren, dan ben ik kortbij hé? Of wonen jullie ook niet veraf Anneke, dan kan ik zelfs afwisselen en mag ik een nachtje bij Iankaatje slapen!! :) :)

Ja Kaaren, kom ik niet ergens door bij jou in de buurt? We hebben geen idee vanwaar je bent, maar héél België zakt toch af naar ons :D :D , dus wie weet?? Als er nog plaats in mijn tuterke is na de carriers en alles wat op tijd in Gent moet geraken, dan kan er wel iemand bij!! Terug moet je dan wel kijken of er iemand jouw buurt uitgaat, want ik mag daar blijven slapen!!! Joehoe, wordt nog beter dan best dit jaar!! :P :P Aftelleeeuuuuuh!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » ma jan 28, 2008 10:41 am

wij rijden toch gemakkelijk een uurtje op gent.
dus ja misschien s het dan beter bij vannessa allee jij mag kieze he
altijd welkom. :)
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Tammie
Berichten: 99
Lid geworden op: do jun 08, 2006 1:10 pm

Berichtdoor Tammie » ma jan 28, 2008 3:37 pm

hey
tot nu toe is mijn verlof toegestaan , dus mij mogen jullie ook verwachten
ps. een vraagje ? kunnen wij aan gratis kaarten graken voor 4pers.

ps met mickey gaat het beter hij is al veel actiever en speeld al is mee met de andere , de medicatie begint zijn werk te doen :) goed he

groetjes tamara

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » ma jan 28, 2008 3:51 pm

Dat is wel fijn voor je Margitje dat je kan blijven slapen, helaas moet ik dan rond kijken voor ander vervoer want anders geraak ik er niet. Helaas is er niemand niet die op mijn beestjes zou willen letten dus kan ik niet blijven slapen maar misschien kan ik wel eens aan Ingrid vragen wanneer zij gaat en met haar mee gaan! :)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma jan 28, 2008 5:22 pm

Dorindaatje, hadden wij dan al iets afgesproken voor die dagen?? Daar hadden we het toch nog niet over gehad? Ik wist niet dat je had aangenomen met mij mee te rijden, want die eerste keer als ik oprij steekt mijn auto sowieso propvol, Caro rijdt dan nog niet mee op normaal gezien of komt met Theis mee. En diens tuterke steekt vol met 2 mensen en een carrier. :P

Tja en oppas voor je beestjes, als je ergens zou kunnen blijven slapen, zou Dominique niet even op je blaffertjes willen honden-sitten dan??
Afbeelding


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten