help !!!!!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
amy
Berichten: 377
Lid geworden op: zo sep 25, 2005 1:00 pm

Berichtdoor amy » zo feb 24, 2008 7:27 pm

hoi hoi,

Ik was vandaag (zondag 24 februari) op de frettenspeeldag in mechelen. Nu heb ik daar mijn ring op een tafeltje laten liggen, en ik ben hem vergeten. Deze ring heeft een immense emotionele waarde voor mij, en ik zou degene die hem gevonden heeft eeuwig dankbaar zijn mocht deze gevonden zijn.

Ik zit er echt enorm mee in (ook al is het "maar" een ring), maar ik zou hem echt heel heel heel graag terughebben.

De ring was zilver met de inscripties op van lord of the rings : Afbeelding

Dus, als je hem gevonden hebt, laat alstublieft iets weten... !@#$ !@#$ !@#$

mercikes

Freddy, Tune, Peter en Amy

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » zo feb 24, 2008 8:34 pm

als hij op deze manier niet terrecht komt kan je beste eens naar de zaal bellen misschien dat zij hem gevonden hebben
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » zo feb 24, 2008 8:38 pm

is al gebeurd.
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » zo feb 24, 2008 8:46 pm

gevonden of gebeld ?????
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

Gebruikersavatar
amy
Berichten: 377
Lid geworden op: zo sep 25, 2005 1:00 pm

Berichtdoor amy » zo feb 24, 2008 9:11 pm

gebeld, maar helaas niks gevonden :(

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » zo feb 24, 2008 11:52 pm

Amy, beschrijf even op welk tafeltje je hem neergelegd hebt, weet je eventueel nog wie daar zaten? Misschien hebben die mensen je ring wel afgegeven ofzo of is ie daar wel ergens op de grond gerold. Met wat geluk vinden ze hem dan nog terug als er gepoetst wordt.

Als iemand de ring nog gezien heeft nadat Amy hem liet liggen, laat dan even iets weten aub. Het zou echt wel fijn zijn moest ie weer terecht komen.
Afbeelding

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » ma feb 25, 2008 11:37 am

heb hem ook zien liggen maar heb er ni meer op gelet da ze hem had mee genomen ja of nee.

we zaten de tafel naast waar hans zijne babbel deed.
peewee en lcke zijn daar na daar gaan zitten, misschien hebben zij hem gezien???
ik zal is gaan rond horen ook.
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » ma feb 25, 2008 12:04 pm

ik (zo blind als ne mol zonder bril%) ) heb niks zien liggen anders haddek der wel iets van gezegd maar mss lcke en zal is horen of men ma het toevallig ni gezien heeft. Hopelijk komt hij terecht.
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
LcKe
Donateur
Donateur
Berichten: 275
Lid geworden op: za nov 26, 2005 6:35 pm

Berichtdoor LcKe » ma feb 25, 2008 4:53 pm

ik heb gene ring zien liggen op de tafel... ik hoop wel dat hem nog teruggevonden wordt!

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » ma feb 25, 2008 5:01 pm

t zal niet veel helpen maar ik heb der ook gene zien liggen...

echt veel succes nog !

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma feb 25, 2008 5:20 pm

:( Ik heb net nog even gebeld om te vragen of ze bij het poetsen niets gevonden hadden, maar nee, tot nu toe niet. Heb er dan bijgezegd aan welke tafel ie gelegen heeft en ze gingen er nog eens extra naar kijken.

Hopelijk komt er dan eindelijk wat goed nieuws uit de bus!! Is de ring niet per ongeluk met vallen in iemands tas terecht gekomen? Of in een carrier ofzo? 't Is maar een vraag hé, wie weet hebben we geluk en komt ie uit!! We duimen voor je, Amy, ik kan goed begrijpen dat je het heel erg vindt als je er zo aan gehecht bent.
Afbeelding

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » ma feb 25, 2008 6:11 pm

mijne carrier stond aan die tafel ma ik heb die vandaag leeggemaakt en uitgekuist en niks ... sorry amy ma blijven duimen
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
marieke*
Berichten: 150
Lid geworden op: di aug 21, 2007 11:39 am
Contacteer:

Berichtdoor marieke* » ma feb 25, 2008 9:12 pm

Ik heb ook nix gezien, sorry!
Ik hoop dat je hem terug vind! :)
x

Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » di feb 26, 2008 10:38 am

Ik heb geen ring zien liggen zal vanavond eens aan mijne vent vragen .
Zal ook eens in mijn zak kijken maar ik vrees ervoor want die is ni veel open geweest maar ja je weet maar nooit he ! ;) De carrier heb ik leeg gemaakt dus daar stak al niets in , sorry.
Hopelijk komt hij vlug terecht. ;)
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX

Gebruikersavatar
amy
Berichten: 377
Lid geworden op: zo sep 25, 2005 1:00 pm

Berichtdoor amy » di feb 26, 2008 8:44 pm

em lag inderdaad aan de tafel naast het frettenbabbelgebeuren...uitgedaan toen ik de doos versierde...

Helaas, em zal weg zijn... 't is jammer, want 'k was eraan gehecht, maar 't is men eigen lompe schuld geweest van em ni direct terug te pakken...

Wel mercikes voor de hulp in elk geval, en voor het rondbellen en het duimen...toch leuk dat iedereen wel mee heeft rondgekeken

Knuffels

Tune, Freddy, Peter en Amy

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo feb 27, 2008 2:40 am

Amy, mss een domme vraag, maar heb je je eigen spullen al helemaal nagekeken?? Ik vraag dat maar omdat ik op de laatste speeldag voor mijn operatie in september (op de BBQ) ook mijn fles Ferretone was kwijtgeraakt. Mijn Ferretone zit in een zeeppompje, zo 'n aluminium ding, dus ik was vrij zeker dat ze dat ginder zouden terugvinden bij het opruimen. De maand na mijn operatie vroeg ik het ginder eens, maar neen, niks gevonden ofzo, jammer, maar ja, ik had ondertussen allang een andere fles gehaald, ik kon mijn jongens niet op hun honger laten zitten, hé :P !!

Even voor Kerst rommel ik in onze gang hier (waar de carriers enzo staan) en wat kom ik tegen in een bak vol frettenspullen?? Mijn zeeppompje Ferretone!! Dat is dus blijkbaar na thuiskomst uit onze vaste "Speelnamiddagzak" gevallen, in die bak en ja, daar had ik niet gekeken. Daarom stelde ik je nu dus ook die vraag, je weet nooit, hé?

Maar nog niet opgeven moest ie niet dadelijk uitkomen, zo 'n ring kan ver rollen en wie weet komt ie ginder nog wel uit. Ze beloofden in dat geval Hans te verwittigen, dus ik blijf ervoor duimen!!
Afbeelding


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] en 43 gasten