beestjes en baasjes

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
foxhound
Berichten: 0
Lid geworden op: za mar 22, 2008 9:09 pm

Berichtdoor foxhound » za mar 22, 2008 9:37 pm

ik ben op de beurs geweest , en jullie stand was veruit de tofste
fijn gedaan!!!

greetz foxhound

Zara
Berichten: 103
Lid geworden op: zo feb 10, 2008 6:47 pm
Contacteer:

Berichtdoor Zara » za mar 22, 2008 10:35 pm

;) Daar ga ik volledig mee akkoord!!!!!!!
het is er echt een paradijs voor onze lievertjes.
Echt MEGA goed gedaan mensen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Doe zo voort zou ik zeggen ;)
XXX FERRETS ARE NOT MY WHOLE LIFE, BUT THEY MAKE MY LIFE WHOLE XXX

Slaapzacht mijn lieve Zara en Trixie, ik mis jullie zo xxx


Soeze
Berichten: 21
Lid geworden op: ma mar 03, 2008 7:48 pm

Berichtdoor Soeze » zo mar 23, 2008 5:54 pm

yip, veel materiaal om je als fret in te verstoppen en mee te spelen. proficiat

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » zo mar 23, 2008 8:13 pm

Soeze jij kan het weten, we hebben met man en macht naar Loes gezocht. Ik denk dat het ruim 15 minuten geduurd heeft om loes te vinden onder de TV kast :D :D
Ik ben blij dat de bezoekers het leuk vinden, daar doen we het allemaal voor. Zorgen dat de mensen weten wat een fret is voor ze naar de winkel lopen en het zich achteraf moeten beklagen. De fretjes zelf waren doodop tegen de avond. Het is zwaar werken voor die kleintjes.

[Gewijzigd door jeanine op 2008-03-23 20:18:02]
Afbeelding

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » zo mar 23, 2008 8:15 pm

Ah Lolz, ben jij het baasje van Loes? :-)))

die zal ik nooit vergeten :-) Inderdaad, na lang zoeken dan toch gevonden ...
het is wel een heel schattig fretje!

btw .. ik ben diegene die je Loes terug heeft gegeven ;-)))
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Soeze
Berichten: 21
Lid geworden op: ma mar 03, 2008 7:48 pm

Berichtdoor Soeze » zo mar 23, 2008 9:48 pm

merci allemaal
jaja, moet haar thuis ook soms zoeken :D gelukkig weet ik waar ze het liefste vertoeft ;) mijn meisje was helemaal uitgeput van al die geuren en indrukken. het hang-fleece-matje heeft ze al goed kunnen gebruiken. nu, ligt ze bij mij onder de zetelhoes voor haar tweede slaapje. nog veel plezier morgen

Soeze
Berichten: 21
Lid geworden op: ma mar 03, 2008 7:48 pm

Berichtdoor Soeze » zo mar 23, 2008 9:52 pm

oh ja, hopelijk zal het morgen allemaal goed lopen met milo

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » di mar 25, 2008 2:18 am

Fijn te lezen dat Loes geniet van het hangmatje!! (Waren mijn eerste zelfgemaakte matjes voor onze Ark!! :P ), maar ik vind het wel jammer dat ik jullie niet gezien heb :( . Hopelijk komen jullie de 6de april ook eens tot Mechelen, dan kan ik je Loesje eens bewonderen!! :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » di mar 25, 2008 9:19 am

Mijn fout Margit, Loes in de armen gekregen en daarna de speeltuin in. Gij steekt ze toch in uwe chacosse :@ :P
Afbeelding

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » di mar 25, 2008 9:53 am

Hartelijk dank voor het mooie compliment Foxhound. We hebben het met veel plezier en met héél ons hart gedaan. Onze fretten hebben de tijd van hun leven gehad, onze mensen hebben ook genoten en de bezoekers hebben fretten leren kennen zoals ze bij ons thuis rondhuppelen, met hun brave en minder brave kantjes.

Tot heden toe hebben we enkel al positieve reacties mogen krijgen op onze deelname aan Beestjes & Baasjes. De eerlijkheid gebiedt me wel om te zeggen dat we veel medewerking hebben gekregen van de organisatie, van de Kringwinkel te Gent en natuurlijk onze talrijk opgekomen medewerkers.

Iedereen heeft bijgedragen tot een prachtig initiatief. Kortom, het was AF !!! We stonden er als een toffe en leerrijke club. Nogmaals, Mijnhoed af voor alle medewerkers.
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Soeze
Berichten: 21
Lid geworden op: ma mar 03, 2008 7:48 pm

Berichtdoor Soeze » di mar 25, 2008 9:07 pm

margit, mechelen is toch wel wat ver om met het openbaarvervoer te doen. de teinrit duurt al een uur op zich. toch bedankt voor de uitnodiging. maar normaal gezien gaan wij naar de speelnamiddagen in gent, misschien komen wij jullie daar tegen? loes zit dan tussen de ander fretten of op de arm van jeanine :D

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » di mar 25, 2008 11:28 pm

Tja, de afstand Gent - Mechelen is idd even rijden met de trein, maar Hasselt - Gent is met de trein en/of auto ook een heel eind hoor!! :P :P Zeker vannacht toen we naar huis reden en vanaf Geel in een sneeuwstorm zaten en aan 50km/u verder konden "zoeken" naar de weg en de wegmarkeringen!! :(

Toch raar dat de heenweg naar Gent altijd korter lijkt dan de terugweg, hé :D ?? Vrijdag ging de rit heen, ondanks alle files die we ondertussen tegenkwamen, precies snel en vlot, maar gisteren leek het of ze Antwerpen god weet waar gelegd hadden, dat blééf maar duren voor we de uiteindelijke snelweg richting Hasselt hadden bereikt %) !! En net toen we dan dachten er bijna te zijn en het thuisfront al verwittigd hadden om aan de deur te staan tegen dat we aankwamen zodat ze konden helpen uitladen, kwamen we terecht in een soort sneeuwstorm, we zagen geen hand meer voor ogen :~ . Pfff, dan is het toch vermoeiend hoor, na drie dagen beurs, opbouw en opruim!

Maar ik moet eerlijk zijn, het is me in Gent zo reuze-geweldig meegevallen en het logeren bij Vanessa en Pedro is zo leuk geweest, dat ik idd denk dat we ook eens richting Wondelgem gaan komen om een extra speelnamiddag mee te pikken :P ! De bende ginder is véél te leuk om maar enkele keertjes te zien per jaar!! Dus Soeze ... als jij niet naar Mechelen kan komen met Loesje, zullen we jullie eens moeten komen opzoeken in Gent, hé??!! ;) ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » wo mar 26, 2008 12:28 pm

Origineel gepost door margit
Vrijdag ging de rit heen, ondanks alle files die we ondertussen tegenkwamen, precies snel en vlot, maar gisteren leek het of ze Antwerpen god weet waar gelegd hadden, dat blééf maar duren voor we de uiteindelijke snelweg richting Hasselt hadden bereikt %) !!
tiens .. langs waar zijn jullie dan gereden ??? bij ons was Antwerpen er vrij snel en we hebben bijna geen sneeuw gezien onderweg .....
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo mar 26, 2008 3:19 pm

Antwerpen was in tijd wel redelijk snel bereikt, maar ik was alleen behoorlijk moe en het leek me veel langer te duren dan het eigenlijk was! :P En die sneeuw was er pas vanaf Geel, de laatste 40km tot Hasselt waren erg vermoeiend. Ik rij zo al niet graag door regen of sneeuw en vanaf Tessenderlo was het spiegelglad, dus ging het nóg een stukje trager!! Om 00u15 stonden we thuis voor de deur, uiteindelijk dus toch maar een anderhalf uur gereden, maar het léék dus véél langer!! ;) ;)
Afbeelding

Soeze
Berichten: 21
Lid geworden op: ma mar 03, 2008 7:48 pm

Berichtdoor Soeze » wo mar 26, 2008 8:54 pm

na drie dagen avontuur op de beurs, nog eens die laatste loodjes, hé. verlang je toch even naar rust na die fantastische dagen testen de weergoden het geduld :P
mijn petekind dacht ook de hele tijd dat het kerstvakantie was i.p.v. pasen met die sneeuwstormen.
gelukkig zijn jullie allemaal heelhuids thuis gekomen!

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » zo mar 30, 2008 12:10 am

Het was inderdaad heel mooi gedaan en wil er nog eens bij bedanken voor de informatie ivm castratie en da men hartendief dus zoals ik vermoedde slecht gevaccineerd was (niet herhaald dus)

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » zo mar 30, 2008 12:14 am

Dat hebben we met veel liefde gedaan (@)
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » zo mar 30, 2008 12:15 am

Lief dat je er ons voor bedankt hé, maar daar zijn we dus voor nietwaar. Als iedere frettenliefhebber juist geïnformeerd wordt, helpen we heel wat frettenleed de wereld uit. :)

Weet je nu helemaal hoe dat vaccineren in mekaar zit? Anders kijk je maar even op de site of stel je je vragen nog maar even, hé, zodat je zeker weet wat het beste voor je pluizenbol is!! Tot schrijfs Afbeelding.
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » zo mar 30, 2008 1:34 pm

Ja het is nu weer in orde (bijna) een dezer dagen eens zijn herhalingen nog.


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 61 gasten