Zondag 18 mei Kennismaking met de fret als huisdier

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Zara
Berichten: 103
Lid geworden op: zo feb 10, 2008 6:47 pm
Contacteer:

Berichtdoor Zara » do mei 01, 2008 4:44 pm

!@#$ Kan niet wachten tot het zover is!!!!! :P
XXX FERRETS ARE NOT MY WHOLE LIFE, BUT THEY MAKE MY LIFE WHOLE XXX

Slaapzacht mijn lieve Zara en Trixie, ik mis jullie zo xxx


Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » vr mei 16, 2008 6:53 pm

Zoals ik al heb laten weten kom iik dus nog steeds en met 2 superfretten. Ben alleen nieuw harnas aant maken voor de kleinste want hij is op 2 weken 100g aangekomen :d
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » vr mei 16, 2008 10:04 pm

Vandaag zweten geblazen, met twee vrouwen de speeltuin al klaar gezet en vijzen indraaien dat Dai kan :D De herstelling is dus gedaan en de fretjes mogen komen spelen.
Morgen de boodschappen doen en alles in de frigo's steken en we kunnen beginnen.
Na 15u kan je parkeren op het Van Beverenplein, in de voormiddag is er markt voor wie nog dringend om boodschappen moet gaan. Voor 15u kan je beter parking zoeken in de Roggestraat of Maisstraat en nog een minuutje of 3 lopen.
Afbeelding

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » vr mei 16, 2008 10:12 pm

ja amai mijn oren, mijn pollekes doen er zeer van!!
ja onze fretselkes kunnen weer veilig spelen hoor
na veer zwoegen en zweten hebben we da kraam toch maar opgezet gekregen!!!
dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » za mei 17, 2008 9:41 pm

Wie niet komt mist de vlaaien en pannenkoeken die we morgen bakken. Ik hoop dat de t'huisblijvers ééns duimen voor onze verkoop daar. De clubkas moet er beter van worden :P
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » zo mei 18, 2008 8:19 pm

Net thuis kvond het echt super!! De twee manne hier zitte nog in transortkooi ze ligge zo mooi te slape da we ze gewoon in de living gedumpt hebbe en daar zulle ze wss tot morgen blijven.
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » zo mei 18, 2008 8:46 pm

De Snuffel ligt ook nog volledig uitgeteld in zijn hangmatje te slapen.
Thuisgekomen, in de kooi gestopt en hij is direct in slaap gevallen. Hij deed zelfs de moeite niet om een snoepje te komen halen :) In de auto was het ook 100% stilte op de achterbank :P

De pannekoeken waren ook super njammie. De complimenten aan chef-kok Carine :D

Alweer een toffe en gezellige namiddag gehad
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » zo mei 18, 2008 11:00 pm

Ik lig hier ook uitgeteld, letterlijk dan.
Wat ik gemist heb vandaag zou een prachtig witvoetje zijn, foei Niels iedereen heeft het gezien en ikke niet !@#$
Wie ik wel gezien heb is Kermit, Snuffeltje, Pogo die wou ik ontvoeren en de trouwe frettenarkers.
Wat ik wel kan verklappen is dat de clubkas er beter van geworden is :D
Bedankt aan wie komen helpen is en aan iedereen die met een drankje of een hapje de kas kwam spijzen :)
Hopelijk hebben we ook enkele mensen wat wijzer kunnen maken over het houden van fretten.
Afbeelding

Inie Minie

Berichtdoor Inie Minie » ma mei 19, 2008 12:05 am

Voor mij was het een gezellige namiddag onder dierenvrienden. Ik ben blij dat ik geweest ben want kwas al dat thuisrusten van de laatste tijd wat beu.

Carine, de pannekoeken waren heerlijk en Jeanine mijn dessertje van daarstraks heeft gesmaakt ;)

Merci iedereen

grtjs

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » ma mei 19, 2008 12:31 am

Idd da witvoetje van niels ma kmoe zegge khad wel eentje bijna ontvoerd zenne ma kon die da ni aandoen he
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » ma mei 19, 2008 12:43 am

pff diene befaamde witvoet zit hier alweer te vechten met zijn zus :( en daar zag ie ze nog nie eens staan :P

ze hebben zich enorm goed geamuseerd, en het zal ze zeker en vast goedgedaan hebben om voor veeeeeel mensen opgepakt te worden... want ja, luna durft nog altijd goed bijten soms, maar daar heb ik vanmiddag nu eens niets van gemerkt :o

en pico, de aandachtshoer die de hele tijd bij iedereen aandacht kwam vragen :P kwas echt aangenaam verrast van die twee... altijd mooi op de kattenbak geweest, 'k stond er echt verstomd van...

maar mensen;

IK MIS FOTOOOO'S :P

kweet dat verschillende mensen er getrokken hebben dus posten maar :) :P

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » ma mei 19, 2008 5:14 am

Ik moet toegeven dat ik er alweer 2 lievelingen meer heb : Pogo en die lieverd van dat meisje naast mij aan de tafel ( sorry maar ik ben uw naam alweer vergeten ) .
Pogo lag op een bepaald moment ZZZZZZOOOOOOOOOO LIEF op mijn hand te slapen ! Toen zijn bazinneke hem binnenbracht was ik al zo verkocht dat het schandalig was ! Zo klein , zo schattig en jaja : het was grote liefde . Er is maar 1 grotere liefde die voor Pogo en na mijn beide monsterkes komt : Fridake ! Jaja , daar veranderd niets aan . Den baron zijn iets grotere vriend was er ook weer : Bobke . Deze keer heeft Bobke geen liefdesknabbelke gekregen van zijn God , hihihi . Toch spijtig voor het bazinneke van Bobke toen hij den baron zag zij er niets meer van gedaan kreeg van de kleine held .
Wat ik ook spijtig vond was dat Ine daar aankwam gepikkeld met haar rechtervoet ingepakt .
Natuurlijk vond ik het spijtig dat er niet echt veel volk is komen kijken terwijl den baron zo verschrikkelijk veel moeite heeft gedaan om zoveel mensen te charmeren !
Maar ja , ' t was toch een prettige dag voor ons . Wat echter nog geslaagder was was toen we thuiskwamen . Belle is me dan komen laten weten dat ze niet meer boos is op mij . Ze vroeg om opgepakt te worden wat ik ook deed en ze legde zich direkt op mijn buik .

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » ma mei 19, 2008 8:29 am

Hihi da wasse kik naast u met de Snuffel ;)
Tenzij er nog iemand anders naast u gezeten heeft toen ik er nog niet was hehe
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » ma mei 19, 2008 9:46 am

Wegens een sterk aanhoudende keelpijn en verkoudheid (wie me de laatste weken aan de lijn had, denkt dat ik veranderd ben in een zeehond) konden we er niet bij zijn. Ik heb echter de indruk dat Vanessa en Jeanine er een erezaak van hebben gemaakt om het naar ieders zin te maken.

Ik wil hen van hieruit dan ook even in de bloemetjes zetten en hen bedanken voor hun inzet en hun volhardendheid. Langs de zijlijn heb ik kunnen zien dat ze geen enkel obstakel hebben vermeden en met glans alle formaliteiten hebben volbracht. Reservatie zaal, sponsors zoeken, reklame maken, verzekering in orde brengen, om dan nog maar van de praktische dingen te zwijgen.

Zonder veel steun van DFA zelf hebben ze het toch maar gepresteerd om deze dag voor onze mensen en buitenstaanders in elkaar te boksen.

Dames, jullie verdienen onze dankbaarheid en ons respect.

Daarom, een dikke dank u van het bestuur, de leden en alle fretjes !!!!!!!!!!!!!!!!!
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Berichtdoor sah » ma mei 19, 2008 10:58 am

Hallo,
Ik vond het heel leuk, wel jammer dat ik mijn madammen niet meehad, ik heb ze dan maar thuis alles verteld.
Zoveel mooie fretjes, en zo'n schatten allemaal.
Ook bedankt voor alle extra tips.
Morgen gaan we naar de dierenarts, ik laat wel weten hoe het afloopt.

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » ma mei 19, 2008 11:25 am

Euh , ik wil niemand tegen de schenen schoppen maar ik heb één klachtje . Jeanine heeft me verteld over het heen en weer vliegen en de moeilijkheden tijdens het opbouwen . Ik ben weer vergeten wat ze me juist verteld heeft mààr ik wil één klein ietsje op het forum smijten .
Ik EIS dat als er mensen tekort zijn voor dit of dat dat men mij kontakteerd , EENDER WAT MAAR ALS MEN HULP NODIG HEEFT OM OP TE STELLEN OF HET KAN ME NIET SCHELEN WAT : DE MEESTE MENSEN HEBBEN MIJN TELEFOONNUMMERS !!! Als ik me nu vergis en er zijn mensen die mijn nummers nog niet hebben dan kan je ze hier nog eens lezen : 0479/90.23.10 -- 0485/45.30.32 -- 09/256.04.56 . Schrijf ze op , geef ze aan de burgemeester zodat je nog ergens hebt waar je er zeker van bent , tatooeer ze op uw voorhoofd of doe er mee wat je wil !!! Als je hulp nodig hebt dan kan je me vragen om te helpen !!! IK BIJT ALLEEN MAAR ALS MEN ME NIET VRAAGT OM HULP !!!
Sorry voor het roepen maar ik kom niet alleen helpen met " Beestjes en baasjes " maar bij alles wat te maken heeft met onze club ! De enige dag dat ik na de middag niet kan helpen is dinsdag na de middag want dan heb ik mijn vrijwilligerswerk op het OCMW Brugse poort ! Maar als het dringend is dan kan je me op die dag wel komen halen ! En nu heb ik een retorische vraag : wat kan er nu belangrijker zijn dan onze club ?! Miljaardedju toch , mensen als ik kan helpen dan zal ik dat doen voor de club en gratis ( of ge moest een fles Coca Cola onder mijn neuzeke duwen , dat KAN ik NOOIT weigeren !!! ) .
PS Als er mensen zijn die vrezen dat ik zou bijten , dan heb ik goed nieuws : ik heb nog maar weinig tanden in mijnen teut steken !!! Als ik zou willen bijten dan kan ik dat mààr nooit hard door de vele slechte tanden !!!

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » ma mei 19, 2008 9:00 pm

Marc, ik weet dat we op u beroep mogen doen. Maar ik ga hier enkele voorbeelden aanhalen waar alle hulp bij te laat gekomen zou zijn. Het opzetten van de speeltuin op zich was zwaarder dan we voorzien hadden. Vanessa had een afspraak om in de namiddag met de speeltuin te komen, door mijn werk kon dit pas s'avonds doorgaan zonder dat ik het voordien kon meedelen. Dus plannen moeten aanpassen en missie geslaagd. Flyers mochten mee tussen het drukwerk van de stad. Toen ik telefoon kreeg om deze klus te klaren was ik net ziek en kon het huis niet uit. Toen kon ik niemand bereiken die binnen de korst mogelijke tijd daar kon zijn. Dus de volgende zaterdag met Vanessa 2000 flyers bedeeld in de gietende regen. Ik ken de buurt maar voor iemand die daar niet bekend mee is zou het zoeken worden waar wel en niet flyers te steken. Boodschappen zijn voor een groot stuk gedaan in verschillende winkels terwijl ik mijn inkopen deed en er iets in promotie stond die ik kon gebruiken. Carine is komen helpen met het klaar zetten van de zaal en frigo's vullen. Ik kreeg onverwacht hulp om in de vm reeds de zware verpakkingen te kopen en af te leveren. Soms moet er door omstandigheden heel kort op de bal gespeeld worden en is er geen tijd om met iemand nog een afspraak te kunnen maken of aan de nodige hulp op het moment zelf te geraken. Ook kan je dezelfde persoon niet vragen om twee taken op het zelfde tijdstip te doen. We zijn twee keer onze barmannen meter en peter van opvangertjes door een ongeval en door ziekte van Hans kwijt gespeeld. Maar toen had jij al de taak om op de markt met de Baron reclame voor onze zaak te maken en dat was belangrijk om mensen wegwijs naar de zaal te maken. Zo zie je maar dat de wet van Murphy hier echt zijn best op gedaan heeft denk maar aan onze website terwijl wij reclame voor DFA en de website aan het maken waren.
Maar hetvolgende mag je altijd in je balboekje plaatsen als hulp welkom: Bij elke speelnamiddag hebben we handen nodig voor de opkuis en het klaarzetten van de zaal, mensen die goed kunnen knutselen om de zaal wat vrolijker te maken. De speeltuin kan een likje verf gebruiken. Mensen om de nieuwe mensen wat wegwijs te maken in de frettenwereld en zo kan ik nog even doorgaan. Zo zie je maar dat er het hele jaar rond werk aan de winkel is en je hulp welkom. Dus niet meer roepen en je bijt heus niet dat weet ik wel. Let wel op met Muphy die is niet voorspelbaar.
:D :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » vr mei 23, 2008 10:52 pm

hoi
beetje laat maar dan toch een reactie van mij...
twas zo als altijd een toffe dag met toffe mensen en zalige fretten
pico en Hobo zijn prachtige beestjes!!
waar ik dan ook een boon voor heb!
verder wil ik vooral Jeanine en Angelke bedanken voor de hulp

bedankt iedereen voor de leuke dag
dai
@chuckie; DFA Rules!!!!
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » vr mei 23, 2008 11:47 pm

Dai Pogo mist u zene em vond da knuffele leuk bij u
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] en 53 gasten