ZONDAG - Dag van het Park

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma mei 19, 2008 12:05 pm

Afbeelding

Het forum werkt weer, we hebben allemaal een beetje bijgebabbeld, nu is het alleen hoog tijd dat we mekaar ook gaan terug zien hé, want dat is al een tijdje geleden!! Wel, het goede nieuws komt er zo dadelijk aan : nu zondag 25 mei hebben we weer een gezellige speelnamiddag in Mechelen!! Komt nog bij dat het eigenlijk een extra speelDAG wordt, want onze speelnamiddag loopt samen met de Dag van het Park, wij staan dus zondag met tent en speeltuin in het park van Kasteel Tivoli!!

Als alles meezit, het weer enzo, staan we dus zondag met onze allerliefste en allermooiste fretsels in onze allergeweldigste tenten op een allerleukst gebeuren een ganse dag te pronken met onze rijkdom op 4 pootjes!!
Natuurlijk moeten die schatten wél bewaakt worden, moet de speeltuin mooi en netjes blijven, moeten er mensen zijn die het publiek wat uitleg kunnen geven, moeten er fotootjes gemaakt enz..., met andere woorden hebben we dus zondag wel wat hulp nodig, hé. Wie van jullie is er even enthousiast als wij hier en wil er zondag een aantal uren invliegen om De Fretten-Ark vzw weer van zijn allerbeste kant te laten zien?? (Hebben wij een andere kant, dan :~ ;) :P ??)

Afbeelding

Het juiste uur van opstellen gaat Hans nog doorgeven, maar normaal gezien verwacht ik dat we er tegen 10u00 kant en klaar zullen moeten staan, dan komen de ochtendwandelaars toch al een kijkje nemen, hé? Tegen 18u00 vermoed ik dat we de tenten kunnen sluiten, tenzij het bij eventueel prachtig weer nog vol zou zitten in het bos, maar dat zien we ter plaatse wel weer.

Zijn er vrijwilligers die kunnen komen helpen? Laat iets weten als je kan alsjeblieft, dan weten we op hoeveel hulp we zeker kunnen rekenen. Alvast bedankt en hopelijk tot zondag,

Margiet
Afbeelding

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » ma mei 19, 2008 12:58 pm

my my my!!!
wij komen met al ons hebben en houden naar het park alleen blijven onze gasten thuis ~_~
maar ik bul en mini knor gaan er zeker zijn.
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » ma mei 19, 2008 1:50 pm

Ik zal eens horen bij mijne wederhelft wat die zijn plannen voor de zondag zijn maar ik vrees er al voor of hij gaat willen rijden! :(
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » ma mei 19, 2008 5:58 pm

Wij komen Margit met 4 mijn dus ikke Ken en men twee ventjes
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma mei 19, 2008 6:13 pm

Alléé, zo moet dat gaan, sa!!! Ik verheug me er al op om jullie allemaal terug te zien! :P

Virginie, kom jij ook helpen of wil je enkel als toeschouwer komen?? Je moet je niet verplicht voelen, hé, alleen helpen komen als je dat graag wil doen, hé, het moet een hobby blijven!! En Dorinda, het Feest (ah ja, voor mij is dat feest, hé Afbeelding ) begint al 's ochtends, dus dan zie ik Theis niet wakker genoeg zijn om op te rijden. Daardoor en omwille van het feit dat ik minstens met 9 sloebers wil gaan, ga ik mijn tuterke toch richting Mechelen laten bollen. Als je zin hebt laat ik wel een plaatsje vrij voor 1 mensje en 1 carrièrke!! :D Meer moet ge niet vragen, want de rest van de plaats vul ik op met fretsels!! Afbeelding

Wie komt nog (helpen) ????
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » ma mei 19, 2008 6:16 pm

Margiet da zal afhange vant vent,e zijn humeur he maar ik sta altijd klaar om kakskes op te ruime :P
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » ma mei 19, 2008 6:25 pm

had graag eens geweest maar aangezien ik de volgende dag mn eerste examen heb zal da moeilijk zijn :(

tzal voor ne volgende keer zijn dat ik erbij ben :)

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » ma mei 19, 2008 6:26 pm

Dat is lief van je maar ik weet het nog niet, zal er ook wat vanaf hangen hoe het met mijn voetjes gesteld is hé je weet waarom! ;) Daarmee dat ik je ook nog niks gevraagd heb, morgen ga ik in ieder geval terug langs de dokter want heb er weer vreselijk last van en heb dan eens voor ne keer veel gerust! :P Ik laat je nog iets weten en alvast héél hartelijk dank voor het aanbod! :)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Tineke
Berichten: 57
Lid geworden op: ma aug 13, 2007 7:23 pm
Contacteer:

Berichtdoor Tineke » ma mei 19, 2008 7:39 pm

margit op mij en steve kun je rekenen he :D
laat maar weten om hoelaat je ons verwacht en wij staan er :)

en... onze lieve gizmo komt mee (onze nieuwkomer he)
en ook ons 2 pas gecastreerde maar al reeds meer dan gekende schatten mollie en tinka dus

kijk er al naar uit :D

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » ma mei 19, 2008 9:45 pm

Margit, ik laat verstek gaan. Hoog tijd om aan de huishoudelijke taken te beginnen (@) Maar Angelke is een goede hulp in de speeltuin, dat heeft ze in Gent bewezen en is ook op film te zien die ik kon bemachtigen :D Niels ook je witvoetje op de film gezien. :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » ma mei 19, 2008 10:45 pm

zeg, ik wil diene film ook zenne!!!!!!

ik heb zopas iets zalig ontdekt :D blijkbaar heb ik mij vergist in het opstellen van mijn examenrooster, enheb ik volgende week geeneen examen :D als iemand eens kan zeggen of die plek waar de speeltuin zal staan ver is van een of ander treinstation in mechelen, kan ik zien of ik kom :D

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » di mei 20, 2008 12:23 am

Hier is deze avond een kink in de kabel gekome :( Zoals sommige weten doet Ken petanque- competitie. Hij had zijn ploeg laten weten dat hij zondag dus met toekomstige familiale verplichtingen zat (om met mij mee te komen) , nu blijkt dat ze nog steeds geen vervanger hebben. Indien ze er tegen zaterdag geen gevonden hebben voor zondag dus kan ik niet komen want dan moet hij gaan :@ ik hoop echt dat ze iemand vinden ~_~ !!!! En ik sta o^p film? ik wil die film ook ~0
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » di mei 20, 2008 12:27 am

zeg jeanine, dat is echt FLAUW dat je spreekt over een film en hem niet deelt :P ben echt benieuwd...

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » di mei 20, 2008 10:09 am

Goed nieuws, als je aanbod nog geld Margiet dan kom ik met jou mee! Ik heb het besproken met Dominique en zei zo van "ja ik heb die mensen nu al 2 maanden niet gezien" en hij vond het dadelijk goed! :D Hij komt dan waarschijnlijk na omdat hij voormiddag naar zijn eigen clubje gaat! :)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » di mei 20, 2008 1:42 pm

Kijk wat pc betreft ben ik geen pc fee. Nu op dat filmke staan er ook heel wat mensen op die het misschien minder aangenaam zouden vinden om op internet te staan. Ik zal eens heel diep in mijn echtgenoot zijn ogen kijken en als het kan komt er een gezuiverde versie van op you tube. Wel geduld hebben daarvoor. Mochten er mensen van defrettenark (Kevin, Angelke, Dai) en mogelijks nog anderen er een probleem mee hebben laat het weten voor het op internet komt te staan.
Afbeelding

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » di mei 20, 2008 3:55 pm

is het qua bestandsgrootte een groot filmpje? anders mail je het door via yousendit naar iedereen dat het wil? dan upload je het bestand naar een server en als je de link hebt naar het bestand kan je het downloaden...

oja, sorry als ek zaag, maar kan nog niemand zeggen of het ver is van het station in mechelen naar dat park :$

[Gewijzigd door nielsvl op 2008-05-20 16:02:51]

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » di mei 20, 2008 4:03 pm

Ik heb no probs
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » di mei 20, 2008 4:52 pm

Angelke, ge staat er mooi op met een bengelende fret. Niels we gaan ons best doen om dat in orde te brengen.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » di mei 20, 2008 6:00 pm

Sorry Niels, ik had er gisteren een antwoord op gezet en vandaag zie ik dat dus wéér niet staan, er loopt blijkbaar regelmatig iets fout met het verzenden van mijn postjes!! Ga het dus nog eens zeggen, hé!! :P

Het station van Mechelen (Noord is dat geloof ik) is niet zo ver van "ons" Kasteel verwijderd hoor. Marc en Carine komen ook af en toe af met de trein van Gent en laten het ons dan weten als ze in Mechelen gaan aankomen. Diegene onder ons die dan én de weg weet in Mechelen én een autootje met plaats heeft rijdt dan naar het station om hen op te halen, dus zal dat voor jou ook wel geregeld kunnen worden, denk ik! ;) Ik weet niet of Marc en/of Carine er geraken zondag, het is tenslotte toch De Dag van het Park, dus echt wel de moeite om ons gezelschap te komen houden, hé? Als jullie het dan eventueel wat afspreken om ongeveer gelijkertijd in Mechelen te geraken, kunnen jullie ook samen opgehaald worden, dat is fijner voor de "chauffeur van dienst", nietwaar!!

Nu ga ik nog eens op "verzenden" klikken, als het er weer niet doorkomt kan ik er dus niks aan doen, hé!! ~0 :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » di mei 20, 2008 7:22 pm

het staat erop :D

het is zo goed als zeker dat ik kom, en ik breng wel mijn vriendin mee en een carrier; en heel mss komt mijn vriendin haar kleine zus (8jr) ook mee (aangezien er toch ook veel te doen is in het park enzo), maar daar ging ze vanavond nog eens voor bellen, dus tegen middernacht weet ik daar meer over... wij vertrekken inderdaad ook vanaf het station in gent... ik kijk er echt alweer naar uit :D

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » di mei 20, 2008 7:34 pm

Niels let maar op of ik steel je lieferdje he !!!!Gnihihihi
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » di mei 20, 2008 8:02 pm

vanessa was dat ook al van plan... pffff ge gaat in de rij mogen staan... :P
ben benieuwd hoe hij nu zal zijn, eergisteren was hij nog wa verlegen enzo denk ek, mss dat hij nu wel meer zal loskomen... wel grappig dat em zo'n aandachtshoer is en op iedereen komt kijken om opgepakt te worden :P

blijkbaar gaat mijn vriendin haar kleine broer ook mee... (ook 8 jaar :P) dus ik kom in totaal met 4 mensen en 2 fretten...
kzal ook eens rap zien of er geen bus gaat zijn ofzo :P want met zo'n hoop volk in een auto da kan ek nie echt iemand aandoen :P


[Gewijzigd door nielsvl op 2008-05-20 20:02:32]

Tineke
Berichten: 57
Lid geworden op: ma aug 13, 2007 7:23 pm
Contacteer:

Berichtdoor Tineke » di mei 20, 2008 8:12 pm

margietje om hoelaat kunnen jullie ons daar gebruiken?
ik en steve staan al te popelen hoor :D tis veel te lang geleden!!!!!!!!!!

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » di mei 20, 2008 10:15 pm

Lieve Margiet ik heb goed nieuws!!! Wij komen zondag namiddag ventje zou graag wat uitslapen vermits ie in de week al elke dag om 5u45 opstaat en meestal pas na 23 in zen bedje kan ~z~ . Morgen weten we wat uur
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » di mei 20, 2008 10:19 pm

Tineke, ik denk dat het daar tegen 10u gaat "beginnen" maar we moeten ons tenten en de speeltuin nog zetten (juist : tentén!! Wij groeien gestaag en stellen u zondag onze Wereldprimeur Hele Grote Fretten-Ark voor!! :D :D ), dus gaan we er iets vroeger dan dat aan moeten beginnen, hé? Ik hoop dat Hans het snel laat weten, want ik moet hier het één en ander geregeld krijgen vooraleer ik kan vertrekken, dus dat gaat vroeg opstaan worden ~_~ !! Op mijn dochter en halve schoonzoon ga ik zo vroeg niet moeten tellen, vrees ik!! ;) !!

Dorinda'ke, zwier maar goed op tijd uit uw beddeke, want ge gaat een belleke mogen geven richting mijne gsm!! Ik vrees dat de kans er anders inzit dat ik mij verslaap, ben daar nogal héél sterk in!! ~z~ ~z~
Afbeelding


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 35 gasten