Fascinerend !

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » zo dec 14, 2008 6:57 am

De kleine zat aan de etenbakjes achter mijn bureau , helemaal niets aan de hand . Omdat ik van de badkamer kwam had ik niet gezien dat Don Diego ook wakker was geworden toen ik me aan mijn bureau zette .
De kleine zijn honger naar eten war waarschijnlijk over want meneer legde zich op de grond en wachtte . Op wat zag ik eerst pas toen DD eraan kwam gewaggeld . Omdat ik zo vroeg op de dag nog niet goed wakker ben ( ik ben meestal op mijn best rond etenstijd ) hield ik de kleine goed in ' t oog . Hij had dus gezien dat ik hem in ' t oog hield en bekeek me met zijn " laat mij maar doe , ik ben dokter - smoeleke " . Ik wist natuurlijk wat hij bedoelde met die blik , ik ben rond " die blik " ook meestal klaar om in aktie te komen . Dus vertelde ik hem dat ik zo vroeg geen schermutselingen en/of woordenwisselingen wilde/tolereerde ! Ik dacht dat deze waarschuwing ( zoals die van mijn moeder vroeger aan mijn adres toen ik klmaar was voor aktie ) voor dovemansoren was , ik vergiste me zwaar want zijn staartje werd niet dikker meer : het staartje werd dunner . Ik wist dat een confrontatie vermeden was !!! De kleine droop af en DD at voort alsof er niets gebeurd was .
Het komt mij als fascinerend over dat die 2 kerels mij verstaan alsof ze al jaren bij den baron en mij wonen !!! Ik moet maar iets zeggen en ze doen het ! Dikwijls is een blik van mij al genoeg om de rust te doen weerkeren !
Was den baron maar ook zo een gehoorzaam fretje , dan was mijn leven niet zo moeilijk als nu !!! Ik zeg zwart en den baron zegt wit !!! Ik zeg wit en die koppige ezel zegt zwart !!!
Let wel : den baron is de liefste fret die ik ooit heb meegemaakt !!! En " jaja , den baron luistert meestal wel " mààr alleen als het hém het beste uitkomt !!! Als het niet past in zijn scenario dan kan ik wachten op Sint Juttemis want hij beslist over wat hij doet alhoewel hij me dikwijls een vals gevoel van " ik ben een braaf fretje , mijn baasje zegt het en ik doe het " !
Nu ga ik me nog even op de zetel liggen want ik wil er redelijk presentabel uitzien deze middag .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] en 15 gasten