En daar gaan we weer !

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » ma dec 22, 2008 7:29 am

En we zijn weer vertrokken !!!
Welke richting ? De verkeerde natuurlijk ! Of deze keer weer niet ! Ik weet het op den duur niet meer met die bende van mij !
Morgen ( deze morgen dus ) , 06u55 . Den baron is aan het eten terwijl daar rustig op zijn gemakske DD komt aangewandeld . Direkt stopt den baron met eten en bekijkt DD rustig . DD stopt onmiddelijk met wandelen . Plots bekijkt hij den baron alsof die Norman Bates ( massamoordenaar ) is . Den baron blijft DD na kijken tot DD ergens verdwijnt .
Enkele seconden later hoor ik geritsel van plastieken zakskes én gemok !!! Het geritsel word zwaarder en zwaarder . Het gemok word wilder en wilder !!! Dingen rollen van de salontafel en plots is daar DD die vanonder een zak komt gekropen .
Dan is er dus nog den baron , die bekijkt me met een gezichtje van " daar is die stoeffer weer ! Wil ik hem eens een tipje geven in " wild doen " ? " Ik zeg nog tegen den baron dat hij DD gewoon even negeert . En weet ge wat ? Voor mijn woorden koud zijn is den baron aan het voort eten , niks gebeurd .
DD bekijkt mij met in zijn oogjes : " wat ?! Ik probeer en wat doet dienen dikke daarbeneden ?! Hij negeert me terwijl ik alles doe om vriendjes met hem te worden !!! " DD krijgt dus antwoord van mij : ge moet een ietsje minder uw best doen om vriendjes te worden , ge zijt té wild . DD bekijkt me enkele seconden voor hij verdwijnt met een " wild ?! Wie doet hier wild ? Die dikke mens daar ligt te snurken alsof hij een bos wil omleggen en ik krijg naar mijn voeten dat IK " wild " doe ?! Propere bende !!! " En terwijl hij verdwijnt geeft hij een " duwke " tegen een klein elektrisch schroevendraaiertje op de salontafel dat van de salontafel vliegt .
Oorlog vermeden ? Ik weet het niet meer met " the wild bunch " hier ! Ik weet alleen maar dat er verandering op til is . Alleen weet ik niet in welke richting gaat !
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 102 gasten