Ontsnapping!!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
crazyN
Berichten: 3
Lid geworden op: do jun 22, 2006 8:53 pm

Berichtdoor crazyN » ma dec 22, 2008 11:23 am

Hoi, waar ik gisteren nog vertelde dat onze Denzel zijn laatste (senior)jaren heel veel slaapt, was hij gisteren toch wel ontsnapt zeker?!! Echt, ik vroeg aan mijn man of Denzel al wel gespeeld had en hij zei: ja ik heb hem precies toch aan de deur gehoord. Hoe aan de deur? Ik heb hem niet losgezet hoor! Ik ook niet zei mijn man. Wij naar binnen en ja hoor zijn kooi was nog dicht, maar er lag een kakje op de keukenrol dus hij was in de kamer!!!!!
Toen hij tevoorschijn kwam zagen we ook dat hij de bovenste buis van zijn huis had losgerukt!!!
~0
Dit heeft hij op die 9 jaar nog NOOIT gedaan de ouwe rakker!!! Sjans dat we de deur van de kamer hadden dichtgedaan want waar was hij anders misschien naartoe gewaggeld...
Zo zie je maar, oud of niet...deugenieten streken en onsnappingstechnieken genoeg! haha :D
GROETJES van onze engeltjes Denzel & Angel!

Gebruikersavatar
Gucci
Berichten: 5
Lid geworden op: ma dec 22, 2008 11:19 am
Contacteer:

Berichtdoor Gucci » ma dec 22, 2008 11:50 am

haha,

Kan gebeuren he :D
kben vrijdag de 19 de nog bij u geweest voor die kooi :)

ik heb maar een hangslotje op het deurtje gehangen :d
want ze weet goed waar haar deurtje is :)
als het er niet ophangt breekt ze er ook uit :)
:D

Maarja .. het zijn meesters in het ontsnappen hé ;)

( voor informatie : Ben de Vriendin van de Nick)
:D
Nieuwelingentjes zijn er Gizmo en Diesel
mmm...Tenen en Vingertjes

Gucci wij houden van jou !! en leeft voort in ons
Slaapzacht x 11/05/2010 x en we zien je later weer x

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » ma dec 22, 2008 9:51 pm

Dat was even schrikken denk ik. :~
Ben hier enkele maanden geleden een paar maal verrast geworden. Mijn oude heer op wandel terwijl ik niet thuis was en ik dacht die doet dat niet meer op zijn leeftijd. En dan slotjes op de kooi voor de jongste die overal tussen kan en op de loop gaat.
'k zag ook een beetje bleek rond mijn neus die keren :P
Afbeelding

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » ma dec 22, 2008 11:19 pm

oei da moet idd ff schrikken zijn geweest
Ik moet er niet aan denken da die van mij da zouden doen.
de keuken (waar ze hun vrije tijd doorbrengen) is redelijk fretveilig, maar de rest van het huis niet... Wie weet waar we ze dan zouden terugvinden...
ze willen nu al nix liever dan de rest van het huis verkenne :)
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

Gebruikersavatar
crazyN
Berichten: 3
Lid geworden op: do jun 22, 2006 8:53 pm

Berichtdoor crazyN » di dec 23, 2008 11:05 am

jaja, wij hadden vroeger ok een slotje op het deurtje hangen voor onze Denzel.Angel heeft nooit aanstalten gemaakt voor te ontsnappen, zij was immers de rust zelve. Sinds Denzel op leeftijd is heeft hij ook die ontsnappingsneigingen niet meer én dit was dan nog via de buizen...straf dat hij dit nog klaargespeeld heeft!! hihi

@Gucci: kweet wel wie je bent! :P En zit ze al in haar nieuwe kooi? Vind ze de buizen plezant??
GROETJES van onze engeltjes Denzel & Angel!

Gebruikersavatar
Gucci
Berichten: 5
Lid geworden op: ma dec 22, 2008 11:19 am
Contacteer:

Berichtdoor Gucci » di dec 23, 2008 1:08 pm

Origineel gepost door crazyN

jaja, wij hadden vroeger ok een slotje op het deurtje hangen voor onze Denzel.Angel heeft nooit aanstalten gemaakt voor te ontsnappen, zij was immers de rust zelve. Sinds Denzel op leeftijd is heeft hij ook die ontsnappingsneigingen niet meer én dit was dan nog via de buizen...straf dat hij dit nog klaargespeeld heeft!! hihi

@Gucci: kweet wel wie je bent! :P En zit ze al in haar nieuwe kooi? Vind ze de buizen plezant??
Aja das juist :)

Nee ze zit er nog niet in .. want er onbreekt een stuk :) de buizen zitte al ineen maar er komt zo'n wit stuk tekort voor in die gaten te doen :d het bovenste daar wit 4 hoekig plaatje waar de buis nog inmoet :d anders kan ze eruit :d
Nieuwelingentjes zijn er Gizmo en Diesel
mmm...Tenen en Vingertjes

Gucci wij houden van jou !! en leeft voort in ons
Slaapzacht x 11/05/2010 x en we zien je later weer x

Gebruikersavatar
amy
Berichten: 377
Lid geworden op: zo sep 25, 2005 1:00 pm

Berichtdoor amy » di dec 23, 2008 2:43 pm

Amai, dat moet toch echt wel schrikken geweest zijn...

Die oude rakkers kunnen er toch nog wat van :D

Gebruikersavatar
crazyN
Berichten: 3
Lid geworden op: do jun 22, 2006 8:53 pm

Berichtdoor crazyN » ma dec 29, 2008 9:32 pm

@GUCCI: das straf dat er een wit stuk ontbreekt...aan die één buis hing ook nog eentje hé!!
heb je het ondertussen al vervangen? Ik zal hier morgen ook nog is zien op de zolder en als k er eentje vind laat ik je het direct weten!! Kben gewoon benieuwd hoe leuk ze het zou vinden om een huis met buizen te hebben!! :P
GROETJES van onze engeltjes Denzel & Angel!

Gebruikersavatar
Gucci
Berichten: 5
Lid geworden op: ma dec 22, 2008 11:19 am
Contacteer:

Berichtdoor Gucci » vr jan 02, 2009 2:33 pm

Origineel gepost door crazyN

@GUCCI: das straf dat er een wit stuk ontbreekt...aan die één buis hing ook nog eentje hé!!
heb je het ondertussen al vervangen? Ik zal hier morgen ook nog is zien op de zolder en als k er eentje vind laat ik je het direct weten!! Kben gewoon benieuwd hoe leuk ze het zou vinden om een huis met buizen te hebben!! :P
hey
En heb je het al gevonden ?
want ik zou haar graag in haar nieuw plaatsje zette :D
ja ik weet het :) da daar nog 1 aan hing :)
maar ik moet er 3 hebbe en ik heb er maar 2 :D
Nieuwelingentjes zijn er Gizmo en Diesel
mmm...Tenen en Vingertjes

Gucci wij houden van jou !! en leeft voort in ons
Slaapzacht x 11/05/2010 x en we zien je later weer x

Gebruikersavatar
crazyN
Berichten: 3
Lid geworden op: do jun 22, 2006 8:53 pm

Berichtdoor crazyN » za jan 03, 2009 12:31 pm

Nee! Kheb de zolder al afgezocht...kbegrijp t ok ni want alles lag toch in de kooi!
Kzal nog is wa rondloeren in huis en tis vragen aan Denzeltje himself, waar hij t verstopt heeft ;)
Klaat het zo snel mogelijk weten en ik ben ok beniefd of ze het zo leuk gaat vinden als mijn twee schatten het vonden!! Tot later...
GROETJES van onze engeltjes Denzel & Angel!


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 35 gasten