Is dit het vormen van een roedel ?

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » di dec 23, 2008 11:01 am

Er is me iets opgevallen de laatste week . Telkens ik aan mijn bureau zit komen mijn jongens dicht bij mij liggen .
De kleine ( Goliath ) heb ik in het kinderbad gelegd tussen zijn 2 fleeces .
DD kruipt in de chalet die nu zijn hoofd-slaapplaats is geworden .
Den baron is steeds te vinden in zijn slaapzak .
De jongens zien wel dat ze binnen een straal van maximum 1 meter van mij liggen slapen . Is dit het vormen van een hecht roedel of gewoon omdat ze dicht bij mij willen zijn ?
Eigenlijk is het me allemaal eender want ik voel me goed met de jongens in mijn buurt .
Degene die het meeste tijd bij mij verslijt is de kleine , als ik mijn kleine teen beweeg dan staat hij naast mij met zijn " is er iets wat ik moet weten of gaan we iets speciaals doen ? " . Dit is voor mij wel een lekker gevoel !
De kleine weet dat we straks iets speciaals gaan doen : we gaan wandelen met de werkgroep ( van het OCMW ) waar ik in zit .
Oeps , dat doet me eraan denken dat ik me nu toch hoogdringend moet gaan klaarmaken !!!
Deze avond zal ik waarschijnlijk weten hoe het is gegaan .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
amy
Berichten: 377
Lid geworden op: zo sep 25, 2005 1:00 pm

Berichtdoor amy » di dec 23, 2008 2:53 pm

Ik denk toch wel dat elk fretje zijn eigen plekje heeft...ik zie het ook aan mijn 2 rakkers...de grootste (Freddy) ligt altijd onderaan de hangmat, en de kleinste (Tune) ligt er altijd uitgestrekt bovenop...het is nooit anders..

Ik weet eigelijk niet of fretten een echte roedelgroep hebben..ik denk wel dat er een soort hierarchie (of hoe je het ook spelt :P ) heerst , zeker als er meerdere fretten met verschillende leeftijden zijn

Laat iets weten asocialleke ;)

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » di dec 23, 2008 10:35 pm

Dat van die hierarchie vind ik goed . Neenee , ik lach er niet mee .
Goliath is weer begonnen met bijten ! Gisteren heeft hij een man gebeten , vandaag is er een vrouw aan moeten geloven ! Ook ik heb zijn tandjes gevoeld ! En het was er door , door het vel hé !
Ik heb dan maar gedaan wat ik deed om hem de eerste keer het bijten af te leren : terug bijten !!!
De eerste keer dat ik terug beet was op de bus , die mensen keken maar raar op toen ik hém beet ! Maar ja , wat trek ik me van de mensen aan ? Niks , helemaal niks ! En ik heb op de bus dikwijls gehoord : ocharme dat beestje ! Als je dan de gaatjes laat zien dewelke dat " arm beestje " heeft gemaakt dan kijken ze wel anders ! Hihihi . Meestal vragen de mensen of de manier waarop ik dat " arm beestje " behandel . Dan zeg ik dat dat " arm beestje " zo koppig is dat deze behandeling de enige én juiste is .
Dus : Goliath zoekt zijn plek nog .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » di dec 23, 2008 10:43 pm

oei
das minder dat die sloef terug bijt...
Veel succes. Ik weet zeker da hij snel terug leert da hij alleen likjes mag geven met zijn muiltje :)
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo dec 24, 2008 1:48 am

Ik heb nog wat nieuws : ik denk dat hij vond dat hij niet genoeg aandacht kreeg . Ik heb net een uurtje met hem op de zetel doorgebracht , heb hem wat gestreeld , in zijn nek gekrabd en gewoon wat naast hem gezeten . Hij heeft niet één keer zijn tandjes gebruikt . Hij heeft me wel veel likjes gegeven .
Ik denk dat ik hem gewoon wat meer extra knuffeltijd moet geven en dat hij dan stopt met bijten . Ik had nu eigenlijk een testje willen doen : ik had de hulp willen inroepen van zijn speeltuin-vriendin . Zijn speciale vriendin had mijn vermoeden kunnen bevestigen dat hij gestopt is met bijten .
Het kan natuurlijk ook zijn dat hij het niet prettig vind om mee te gaan wandelen in deze temperaturen . Daarom zal ik morgen eens met Don Diego op de Blaarmeersen gaan wandelen . Als er mensen zijn die het willen dan kunnen ze natuurlijk mee gaan wandelen , hoe meer zielen hoe meer vreugd zegt het spreekwoord hé .

Moest er iemand interesse hebben dan ben ik bereikbaar op het frettenfoon-nummer 0485/45.30.32 .
Het zou morgen nog redelijk goed zijn om te wandelen , het zonnetje zou zelfs zichtbaar zijn !
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » wo dec 24, 2008 8:01 am

En wie is dan die speciale vriendin van de kleine?? Tis nen echte ladykiller he dus da kunnen er veel zijn he ;)
Jammer da je zo ver woont he, anders kwam ik graag eens mee wandelen.
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo dec 24, 2008 9:31 am

Wel , de speciale vriendin van ons klein monsterke is niet erg groot ( rond de meter 60 dacht ik ) en ze heeft zwart haar met enkele rode streepjes erdoor . Het is een heel sympathiek meiske van voor in de 20 van wie ik altijd haar naam vergeet !!! Hij ligt graag op haar arm en ze maakt altijd tijd voor de kleine .
Waarom hij zo graag op haar arm ligt ? Hij is een egoist en wil haar arm niet delen met mij alhoewel hij moet zien dat ik te zwaar ben om op haar arm te liggen ? Wil hij niet zien dat ik te zwaar ben om op haar arm te gaan liggen omdat hij een egoistje is ?
Ik kan er geen antwoord op geven want hij antwoord niet als ik hem vraag wat die arm zo speciaal maakt !
Dat dat klein monsterke een ladykiller is is iets wat ik niet ga betwijfelen ! In tegendeel : ik ga het toegeven ! Mààr , er is maar één enkele " mààr " bij : hij heeft dat NIET van mij alhoewel er nu veel mensen zijn die dat dan weer zullen aanvechten ! Ik ben een brave kerel die een beetje té oud is ( 51 ) om nog een beetje Cassanova te gaan spelen . Daar komt nog bij dat ik té lang vrijgezel ben om nu nog aan een relatie te denken . Een beetje zwanzen en lachen ? Ja zenne ! Een relatie beginnen ? Dat durf ik niemand aan te doen want ik ben echt té lang vrijgezel !!! Met andere woorden dus : DAT LADYKILLERGEDOE HEEFT HIJ NIET VAN MIJ !!! Dat ladykillerke heeft het in tegenstelling met den baron ( die een voorkeur voor blondjes heeft ) voor donkerharige meisjes ! Wacht eens !!! Misschien leert hij die dingen wel van den baron en kom ik dus buiten schot te staan bij jaloerse vriendjes van de lieftallige jongedames in onze club ?!
Oké ! Dat is het dus : de kleine leert het van den baron ! Ik kom dus niet onder vuur te liggen als ik een jaloers vriendje van één van onze dames tegen het lijf loop ! Ge hebt het gelezen hé heren : den baron zijn schuld hé !!!
Euh , één vraagje : zou je mee komen wandelen voor die ladykiller of voor mij ? Toegegeven : ik heb zo geen schattig smoeleke , ik ben niet 100% aaibaar , ze hebben geen kapper nodig om hun haar zo mooi te laten kleuren . Nu wil ik mezelf niet afbreken want ik heb toch nog al mijn haar op mijn hoofd staan , ik heb zulke mooie grijs-blauwe oogjes , de meeste meiskes die ik ken hebben iets voor mijn buikje ( vraag me niet wat want ik ben geen meisje ergo ik kan daar dus niet over meespreken ) én ze spelen graag met mijn mooi lang haar .
Pas op hé , want ik probeer mezelf niet te verkopen hé !!! Weet ge nog ? Te lang vrijgezel en zo meer ? Dan is ' t goed ! Ondertussen zit ik hier alweer zo lang te zeveren dat het bijna 09u30 is geworden ! Ik zou nog buiten moeten voor ik hier begin te kuisen en als ik wéér begin af te wijken dan kan ik hier nog wreed lang blijven plakken en dus laat ik jullie hier met een " vrolijk kerstmis en een gelukkig nieuw jaar " én : waarom is het nog altijd geen april ?! ( Voor " Beestjes en baasjes " natuurlijk !!! )
MOMENTJE ! Comité " F " komt me hier juist meedelen dat ze likjes hebben voor alle lieve 4-voetige alsook 2-voetige vrienden en vriendinnen . Van mij krijgen alleen de meiskes 3 kussen op de wangen en de jongens een ferme voorpoot van mij .
PS Kies een BOB voor het geval je gaat feesten en met de auto op de baan gaat . C ya next year .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » wo dec 24, 2008 10:43 am

whiii
da ben ik :D
de naam is Karlien he ;) en nu goed onthouden he :P
Tja tzal nog ff duren voor ik de kleine terugzie he (denk de volgende speelnamiddag in Mechelen ofzo) :(
Of ik mee zou komen wandelen... Als t ni te koud was wsl wel ma of mn fretters erbij zouden zijn, da weet ik ni... Ze zijn ni echt goede wandelaars (moeten t nog gewoon worden) en Bandit hoest nog al rap he :)
Ma kzou me dan wel over de kleine bekommeren ze ;):P
Mja zoals ik al zei: Gent is een beetje ver rijden om een wandeling te gaan maken he.

Oei gaan we u pas in 2009 terugzien?? of ben je er gewoon wa te vroeg bij??

Grtz
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo dec 24, 2008 12:06 pm

Oké , ik heb uw naam nu opgeschreven .
Ik heb hier 3 jongens die graag wandelen . Zelfs de oudste die het vlugste moe zou worden is een wandelaar 1ste klass . De kleine wandelt ook als er geen arm is waarop hij kan liggen soezen . Als hij dan toch wandelt dan moet hij regelmatig bevestiging hebben , dus regelmatig even opgepakt worden . Den baron laat zich niet kennen als het op wandelen aankomt . Hij doet zijn duitje in de zak en zal naar elke hond stappen die hij tegenkomt . De kleine is een luiaard : hij wacht tot de hond dicht genoeg is om dan plots naar de neus van dat arme diertje te springen . Hoesten hoor je hier niet van de fretjes . De enige die je hoort hoesten dat ben ik ' s morgens voor ik mijn eerste sigaret heb opgestoken . Als ik een sigaretje of 2 gerookt heb dan ben ik daar over en hoor je mij alleen piepen als ik té lang gewandeld heb .
Ik kan natuurlijk ook ergens in Limburg komen wonen , ik ben toch een nieuwe woonst aan het zoeken . Hier waar ik nu woon hangt het me de keel uit : elke nacht kabaal boven mijn hoofd , elk jaar heb ik 1 keer water in mijn kot en de huisbaas heeft wel nieuwe ramen beloofd maar zijn er nog niet !!! Ik zou nog meer kunnen vertellen maar laat het liever .
Of je me pas in 2009 gaat terug zien ? Het jaar is bijna voorrbij hé meiske . Nog een dag of 5 en het is voorbij . ;)
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten