Vraagje

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gunther
Berichten: 10
Lid geworden op: ma mar 22, 2004 5:04 pm

Berichtdoor Gunther » ma mar 22, 2004 5:09 pm

Hallo wel ik ben altijd in het bezit geweest van 2 vrouwelijke fretjes maar nu sinds een maand of twee heb ik ook een mannelijk fretje erbij zitten. Nu vraag ik mij af hoe het eigenlijk zit als deze gepaard hebben. De man die mag er niet bij blijven zitten dat weet ik maar wanneer moet ik deze wegnemen?Ik heb enkele dagen geleden gehoord dat ze gepaard hebben maar hoe weet je nu of dit gelukt is? En ook mag het ander vrouwtje erbij blijven zitten of moet elk fretje apart gaan zitten? greetzzz

veerle

Berichtdoor veerle » ma mar 22, 2004 7:51 pm

misschien een ideetje om eerst wat info te zoeken en dan pas te gaan fokken? Blijkbaar mis je zelfs de absolute basis.
Sorry, ik kan geen jarenlang zoekproces samenvatten in een paar regels.
Ik hoop voor je fretjes dat er iemand is die dit wel kan.
Misschien kan je ook eens gaan kijken op de site van de frettenark, hier staat een heleboel info op, ook het antwoord op de vragen die je hier stelt.

groetjes, Veerle

liz
Berichten: 23
Lid geworden op: ma jul 14, 2003 11:51 pm
Contacteer:

Berichtdoor liz » wo mar 24, 2004 8:47 am

hoe lang had je je vrouwtjes al en zijn ze nooit eerder gedekt dan of gaf je ze de prikpil?
normaal bij een paring gaat het mannetje na 24 uur al weer bij het vrouwtje weg om dat anders de tijd van dekking te lang gaat duren .
je weet of het gelukt is als de vulva weg krimpt maar dan nog weet je pas 42 dagen later of het echt gelukt is. of ze krijgt puppen of ze word weer loops.
het zwangere fretje moet je met 3 a 4 weken apart gaan zetten tot die tijd kan het andere vrouwtje er wel bij blijven.
maar ik moet veerle wel gelijk geven je had van te voren al dingen moeten uit zoeken. en niet na dat het gebeurd is.
groetjes van liz en de frettebergen

kom eens kijken op mijn frettensite
http://dieren.clubs.nl/frettebergen

Pleuntje

Berichtdoor Pleuntje » zo apr 18, 2004 6:43 pm

Sorry, maar ik moet me ook bij Veerle aansluiten.
Je had hier vantevoren info over op moeten zoeken.


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten