Fotootjes

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Shayney
Berichten: 50
Lid geworden op: di mei 22, 2007 8:29 pm

Berichtdoor Shayney » zo jan 04, 2009 12:52 am

Allez, 't is te zeggen, heb net een banner gemaakt om m'n 3 kadees te vereeuwigen in m'n handtekening, hehehe. Es even kijken of het lukt...

Shayney
Berichten: 50
Lid geworden op: di mei 22, 2007 8:29 pm

Berichtdoor Shayney » zo jan 04, 2009 12:53 am

HAH! *doet vreugdedans en gaat dan weer snel zitten alsof er niets gebeurd is*

MWahahaha. Dan is m'n avond die ik had moeten besteden aan studeren toch niet helemaal voor niets geweest :D

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » zo jan 04, 2009 3:45 am

Het zijn snotjes, hé, zie Spike lekker ondeugend kijken en Nibble zo fier als ne gieter dat hij er zo geweldig uitziet!! En Minny, wel volgens mij wil die gewoon ff logeren komen, zoals die er probeert uit te springen!! Heerlijke beestjes!! :D :D

Alléé, jij bent al even goed bezig geweest als Caro dan!! ;) Ook zoveel zin blijkbaar :~ ??

:D :D :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » zo jan 04, 2009 10:32 am

mooi ! maar straks moek een scherm gaan bijkopen als iedereen zo'n kanjers banners gaat maken

op andere fora staan er trouwens altijd maximumafmetingen op

met de meest gehanteerde afmetingen vliegt 90 % hun banner hier al terug eraf :S


[Gewijzigd door a3ke op 2009-01-04 10:32:28]

Shayney
Berichten: 50
Lid geworden op: di mei 22, 2007 8:29 pm

Berichtdoor Shayney » zo jan 04, 2009 11:18 am

Margit - Idd, bijzonder veel zin. Met de dag meer en meer.... *kuchje* ;-)

A3ke - Ja, ik ga zometeen es even proberen om 'm wat kleiner te maken, hehehe. Het was ook de 1ste poging hé :D

Edit: en bij deze is ie dus kleiner. Dat ik toch wat schermvriendelijker, niet?

[Gewijzigd door Shayney op 2009-01-04 11:21:59]

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » zo jan 04, 2009 2:27 pm

Zeg Davy, wij zijn geen "andere fora" hé, zo erg is het hier nu ook niet!! Er zijn al heel wat banners kleiner gemaakt, 2 jaar geleden stonden hier hele andere exemplaren op! ;)

Elke, ik wil die snotjes van jou wel nog ZIEN, he!! Davy moet dan mss een scherm gaan bijkopen, maar nu moet ik een vergrootglas aanschaffen, dat kan ook de bedoeling niet zijn, hé!! :(
Afbeelding


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 33 gasten