Dit verdient toch wel applaus, nietwaar????

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr jan 16, 2009 3:43 pm

Krijg net een berichtje van ons Dorinda binnen :

Hey, heb 2 klein straten gedaan en heb al 26,05€ bijeen verzameld! xxx

Als dat niet supercrimifantaweldigeindefabelozig is, dan weet ik het niet meer!!!! :D :D :D Ik heb natuurlijk dadelijk geantwoord, ook even gezegd dat ze zo vooral verder mocht doen ;) en kreeg nog een zéér gemotiveerde Dorinda-sms terug :

Ga ik zeker doen. Er zijn nog straten genoeg in gans Kuringen. Van alle mensen zijn er maar 3 die niks hebben gegeven :). Ik geef de club nie op zonder te vechten ervoor!! xxx

Wel people, that's the spirit, hé!!! Als we dat met z'n allen zo aanpakken zijn we tenminste al uit de reeds bestaande rekeningen!! Dan kunnen we zorgelozer en op ons gemak denken aan een vernieuwing van ons Opvangsysteem!!!

Dorinda, nen dikke proficiat meisje, zowel voor je initiatief als voor je inzet. Zodra je een vrije dag hebt (én het niet vriest) kom je maar af en vallen we de deuren van Hasselt City aan, oké?? Samen is alleszins al gezelliger!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » vr jan 16, 2009 3:47 pm

Hihihi dank je wel Margiet, voor de eerste maal laat je me serieus blozen nu sé! (@) Ik vind dit niet meer dan normaal, we zijn allen DFA en als door mijn bijdrage de clubkas gespijst word maakt dit me zeer gelukkig. En Hasselt City, hou jullie daar maar vast aan de takken van de bomen want zodra Kuringen is uitgepluist is het van here i come! :D

Ondertussen hebben mijn grootouders en tante nog wat gegeven. Het bedrag is nu 30.20 €.

[Gewijzigd door Dorinda op 2009-01-16 16:15:52]
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Molleke
Berichten: 36
Lid geworden op: zo jan 11, 2009 10:07 pm
Contacteer:

Berichtdoor Molleke » vr jan 16, 2009 4:23 pm

Heeej Dorinda, wat goed van je!!! En wat een lef! Dat zou nu niet iedereen durven zie; huis aan huis gaan...
Is echt super dat je dat doet! :D Doe zo verder ik ga met Ward ook nog een ideetje uitwerken om een centje
erbij te krijgen!!! :P
Klein beginnen is groot gewonnen

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr jan 16, 2009 5:04 pm

Nee, Sabrina, ik durf dat dus idd niet, hé, daarom mag Doortje meekomen met mij!! :P :P

Enne Dorinda, daar moet je niet om blozen, het is echt fantastisch!! Afbeelding
Afbeelding

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » vr jan 16, 2009 5:30 pm

Super Dorinda !!!
zeg me zondag me eens hoe ge da hebt aangepakt he, dan zal k t ook eens probere...
(alleen jammer da mijn fretjes ni zo braaf stilzitten als die van u he :D)

Nog eens: supergoed gedaan!!!!
Ge moogt ook altijd eens naar Genk komen om met mij hier de straten af te schuimen :)

Margit, nu vriest t toch ni meer door de dag he ;) :P
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » vr jan 16, 2009 5:57 pm

Awel Karlien, je maakt uw verhaal héél zielig. Ik vertel "hallo mevrouw, ik ben al bijna 2 jaar lid van een frettenclub die al 10 jaar bestaat en meer dan 3000 fretjes aan een nieuwe thuis heeft geholpen. Omdat onze club elk fretje aan neemt hebben we vele zieke fretjes gehad die we helaas niet konden herplaatsen en waardoor er dus geen centen in de kas bijkwamen. Hierdoor zitten we financieel in de put en op eigen initiatief vraag ik aan u een kleine bijdrage die u zelf kiest hoeveel u ons wilt schenken." Massaal geven de mensen 1 of 2 euro. Eindsom van vandaag is 42.60 €, helaas geen 51 wat ik wou omdat er veel mensen ook nee zeggen en sommige hun eten belangrijker vonden dan mijn verhaal! :@ Hopelijk morgen nog meer bij elkaar krijgen! :D


[Gewijzigd door Dorinda op 2009-01-16 18:09:50]
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » vr jan 16, 2009 6:53 pm

Ik vind da toch al een serieus bedrag ze :)
tis voor iedereen crisis he :( en we zitten midden in de solden maand dus de mensen zullen wsl zelf ook ni meer zoveel in hun portefeuille hebbe
da houdt mij een beetje tegen om in de wijk zelf rond te gaan... hier staan veel sociaal woningen en die mensen hebben zelf al weinig... (plus vele van hen verstaan geen woord Nederlands, de oude generatie migranten he :) )
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » za jan 17, 2009 5:46 pm

Net gevonden :

"Huis-aan-huis leuren : vaak is hiervoor een vergunning nodig van de desbetreffende gemeente. Deze wordt in de regel wel zonder problemen afgegeven."

dus deur aan deur zou ik niet meer gaan , geld zelfs voor wafel en koekenverkoop etc ...
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » za jan 17, 2009 5:50 pm

Ik heb al in het topic over de acties gezegd dat ik het niet meer doe!
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » za jan 17, 2009 5:59 pm

A3ke, onze wetgeving staat vol om alle initieatieven de kop in te drukken . Ik heb in het verleden ook naar mogelijke oplossingen gezocht en telkens de wetgeving terzake geraadpleegt. De moed zakt je in de schoenen.:( Toch een dikke proficiat aan Dorinda voor al het lef dat daar voor nodig is #)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » za jan 17, 2009 6:06 pm

Dank je wel Jeanine! ;)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Ward
Berichten: 25
Lid geworden op: ma jan 05, 2009 10:26 am

Berichtdoor Ward » za jan 17, 2009 6:16 pm

Wildplassen mag ook niet :D
Onder de naam "Trash" patrouilleerden de politie en de dienst Sociale Wetgeving en Milieu van de lokale politie zondagavond tussen zeven en middernacht in de buurt van de Aarschotstraat. Daarbij werden 76 mensen betrapt en beboet voor wildplassen.

Gebruikersavatar
loeke2440
Berichten: 112
Lid geworden op: zo nov 30, 2008 4:20 pm

Berichtdoor loeke2440 » za jan 17, 2009 6:19 pm

naar het schijnt hebben verenigingen geen leurderskaart nodig naar het schijnt he
kan da ook niet met zekerheid zeggen!!

xxx


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 40 gasten