de fret versus het konijn, of omgekeerd???

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
hup
Berichten: 23
Lid geworden op: di jul 22, 2003 3:06 pm

Berichtdoor hup » di jun 08, 2004 10:35 pm

een grappig verhaaltje (alle vind ik toch).Ik ga regelmatig op pad met billie en kruimel. De eerste keer (echt waar) schrok ik me rot omdat de staart van billie kaal en grooooooooot en dik werd (haha). Soms heb ik weiniger tijd, en buiten de tijd dat ze natuurlijk elke dag los binnen mogen, maak ik een wandelingetje in mijn tuintje. Achteraan, is een buitenren voor mijn konijntje, maar da deurke staat meestal open, en hij heeft de ganse tuin voor hem dan, boube (border collie laat hem vrolijk spelen). In ieder geval, ga ik met de fretjes naar achter, en opeens, ik hou de fretjes dan weg van de buitenren, valt mijn konijn de fretten aan!!!!!!!!!! kian nog net de twee fretten in de hoogte slingeren (nu ja, beetje overdreven). Ik ga een beetje naar de andere kant, nijn volgt, en knarst en valt opnieuw aan, en mijn fretten, die keken er naar, wat een wereld dus haha groetjes hup en billieboy en kruimelpruimel xxx

ferrets4fun
Berichten: 161
Lid geworden op: di mei 04, 2004 10:43 am
Contacteer:

Berichtdoor ferrets4fun » wo jun 09, 2004 4:33 pm

wel wel was een groot konijn zeker???

eentje met heel veel lef om twee fretjes aan te durven.

grappig ;)
Groetjes Annemieke en Pascal
De fretjes Beesie, Bino, Bandit en Baloe
De sneeuwpoes Bouli
De kittens Boef en Beer
Ferrets4Fun Site
Ferrets4Fun Forum

hup
Berichten: 23
Lid geworden op: di jul 22, 2003 3:06 pm

Berichtdoor hup » wo jun 09, 2004 9:15 pm

eh een dwergkonijn, heel raar om te zien, hij blijft het trouwens doen, ook als de frettekes tegen de draad gaan kijken, dan springt ie en knarst ie, en moet ik hem 'nijn) dus tegen zichzelf beschermen, kweet nie wa de mannen zouden doen, maar wil het toch niet riskeren, froetjes

marijke
Berichten: 14
Lid geworden op: zo okt 17, 2004 3:41 pm
Contacteer:

Berichtdoor marijke » do apr 28, 2005 9:36 am

amaai ook eerste keer dat ik hoor dat konijnen fretjes aanvallen normaal toch andersom. socks die valt zelf aan als hij konijnen of cavia "s ziet
moet een schoon zicht zijn
groetjes
marijke, ivo (alias tdk) en de fretjes kiara, gizmo, socks en quinta


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 43 gasten