Don Diego en zijn " subtiele " maniertjes .

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » zo jan 25, 2009 5:56 am

Don Diego , wat kan ik ocer hem vertellen ?
Subtiel kereltje , héél subtiel ! Als de spreekwoordelijke olifant in de porcelijnkast !
Ik zit aan mijn pc rustig nog even naar het nieuws te kijken , het was dan rond 05u00 en alles was rustig . De kleine had juist zijn zwabber onder de zetel getrokken . Ik dacht dat dit het laatste " wapenfeit " van deze ochtend was . Vergissing dus want ik had gerekend dat DD rustig sliep ! Ik zit hier dus met mijn benen op mijn bureau , sigaret tussen de lippen te kijken naar het nieuws .
Plots gaan de lege flessen tegen de grond : het teken dat er nog iemand wakker is !!! Wie probeert hier in huis alles een nieuwe plaats te geven ? Juist : Don Diego , verhuizer van dienst én hooligan omdat hij niets liever doet . Ik denk " ik steek hem vol met snoepjes en dan kalmeert hij wel " , zo gedacht zogedaan dus . Mààr meneerke had andere ideeen ! Wat rollen tussen de lege flessen , wat voetbal met lege flessen onder het waakzaam oog van Goliath . Meespelen doet Goliath nog niet alhoewel ik aan zijn snuitje zie dat hij wel zou willen !
Ondertussen heb ik DD wat op zijn buikje gestreeld , dat heeft hij graag . Over zijn rug wrijven laat hij wel toe maar heeft hij toch niet graag . Er zijn weinige dingen die hij graag heeft en spelen is er eentje van ! Dat hebben we dus ook gedaan . Nu moet ik jullie laten want ondertussen heeft DD zich op de zetel genesteld en ik een film ophezet .
Spelen op de zetel of filmke kijken ? We zullen nog wel zien .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 116 gasten