een momentopname

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
hup
Berichten: 23
Lid geworden op: di jul 22, 2003 3:06 pm

Berichtdoor hup » zo jun 13, 2004 10:04 pm

Kruimeltje, in slowmotion kijkend, omdat mijn schoen beweegt, doodstil zijn hoofdje, de rode oogjes toch alert. Ik neem hem op, knuffel hem, en dan het moment dat fantastisch is, met duim en wijsvinger over zijn oortjes kroelen, de oogjes dicht, een stil moment van puur genieten, kusjes overal,hij installeert zich goed, buikje is ook aan de beurt, billie kijkt met zijn hamster-deugnietenblik, van hela, en ik ikikikikikikikikik!!!!!!!!!, hij mag ook, laat het -ikgenietmoment- niet zolang duren, maar kusjes krijg ik ook, en dan een blik van, hela, ik ben wel de eerste hier hé. Ik zet ze even terug, moet even een colaatje halen, als ik terug zit, zitten ze in hun rusttentje, ik beweeg mijn voeten, billie met zijn beertjes blik, krijg ik iets lekker, nu nu nu nu, en kruimel, met weer die wijze, blik, dat wil ik ook, ik knuffel ze nog eens, en nog eens en nog eens, en weer zeg ik tegen mezelf, mijn god wat hou ik van ze Als ik dan later van de stoel van de pc naar de zetel ga, zijn ze er, lekker genietend van mijn hand , die hun aait, die telkens zegt, wat ben jij lief, ik krijg kusjes in overvloed, en dan, omdat ze moe zijn, van in elke kast te komen, en lekker te springen en gek te doen, gaan ze hun slaapkamertje in, en ze weten dat ze iets lekker krijgen, want ze staan aan de kelderdeur waar al het eten staat, ook de lekker dingen, ik wring me tussen de deur, ze kunnen niet wachten, en als ik dan, even later ga kijken, of echt alles in orde is, dan loopt mijn hart over, omdat ze zo, vreselijk schattig, lief in een fleecezakje gekropen zijn, en niet elk apart, en dan denk ik zo is het goed, en dan ben ik dankbaar, dat ik dit mag ervaren,
hup, die ff zegt hoe ze die momentopname elke dag mag meemaken, liefs hup, kruimeltje en billieboy

ferrets4fun
Berichten: 161
Lid geworden op: di mei 04, 2004 10:43 am
Contacteer:

Berichtdoor ferrets4fun » ma jun 14, 2004 2:13 pm

heerlijk he gelukkig fretjes?

heel leuk om te lezen zo'n moment opname!!

Sabine en Mark
Berichten: 1
Lid geworden op: ma jul 21, 2003 8:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor Sabine en Mark » ma jun 14, 2004 9:08 pm

Héhé Hup,

Heb je dat even mooi geschreven. Wij zijn er zeker van dat velen onder ons (wij toch in ieder geval) hetzelfde gevoel voor hun frettebollen koesteren. Maar jij weet het hier maar even heel toepasselijk op papier (nou ja, op PC dan) te zetten.
;)

Groetjes

Sabine en Mark

marijke
Berichten: 14
Lid geworden op: zo okt 17, 2004 3:41 pm
Contacteer:

Berichtdoor marijke » do apr 28, 2005 9:33 am

mmmmmm
fretjes die genieten kunnen ook zo een lief geluid maken
ik zie ze echt graag gelukkig
groetjes
marijke, ivo (alias tdk) en de fretjes kiara, gizmo, socks en quinta


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 42 gasten