Goliath en zijn ochtendhumeur .

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » vr feb 06, 2009 5:13 am

Ochtendhumeur , wie heeft er al geen last van gehad ? Lollig is dat niet hé ?
Hier heeft Goliath ook dikwijls last van ochtendhumeur ! Mij vangt hij daar dus niet mee zenne ! Ik heb meer last van ochtendhumeur dan wie ook als het op agressieviteit aankomt !!! Laatst was ik nog niet uit bed en ik vroeg me al af waarom ik geen massamoordenaar was : dan had ik geen last van al die domme vragen van domme mensen !
Maar goed , het gaat niet over mij , het gaat over Goliath .
Deze morgen begeef ik me op de voet gevolgd door de kleine dus naar de badkamer . Aan zijn doen zag ik al van een kilometer ver dat er iets niet klopte !
Na veel over en weer geloop vond ik het welletjes geweest en zette hem zelf in de douchecel !!!
Na een poosje aan zijn emmer te hebben gedronken ging hij terug op weg naar de woonkamer . In de hall ontmoete hij Don Diego , Goliath legde zich neer en bekeek DD gewoon . DD Draaide zich om en liep overbluft terug naar de woonkamer !
Ik stapte terug naar de woonkamer en pakte de kleine in de hall op en droeg hem verder zoals ik regelmatig doe . Ik vond het hoog tijd voor een gesprek van man tot man met de kleine ! Natuurlijk draaide hij zijn hoofd naar alle kanten dan naar de mijne ! Ik heb hem dan maar weer neergezet en gedacht dat we later wel zouden praten omdat ik nog véél te moe ben om wakker te blijven ! Straks gaan we naar An voor zijn booster , we hebben gisteren afgesproken voor vandaag rond 11 uur . Natuurlijk zal ik daar weer ongeschoren mààr wel klaarwakker staan et mijn grote flinke jongen die vorige keer niemand heeft gebeten na zijn spuitje !
Het is nu kwart na 5 en dus ga ik weer liggen . Slaap ze en tot morgen ( of zo ) .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 49 gasten