Kleine rechtzetting .

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » zo feb 08, 2009 11:46 am

Enkele dagen geleden heb ik over belangrijke vrouwen gesproken .
Ik heb gezegd dat Carine , Frida , Margit en Belle de belangrijke vrouwen in mijn leven zijn .
Ik heb ondertussen naar mijn voeten gekregen ! Ik ben enkele vrouwen vergeten !
Terecht dat ik naar mijn voeten kreeg natuurlijk ! Want ik ben Twisterke én Minie vergeten !!!
Minieke is een even groot ( of eigenlijk " klein " ) schatje als Twister , Frida én Belle ! Ze zijn met uitzondering van madam Belle klein in formaat mààr met een groot hartje , Belle heeft natuurlijk ook een groot hart zenne ( hebt ge het gelezen Margit ? ) !
Gisteren heeft Twisterke nog in mijn sweatshirt ( zoals zovele andere fretjes ) gezeten én daar ook wat geslapen !!! Frida heeft er ook in gezeten maar zonder te slapen !!! Frida durft al wel te slapen in die shirt mààr meestal maakt ze toerekes rond mijn buik !
Twister heeft natuurlijk ook haar deel in " rara , wat zit hier nog buiten mij in deze sweatshirt " - gedoe gedaan !
Ze heeft haar neusje in mijn navel gestoken , ze heeft me op mijn rug gekrabd , in mijn vetrolletjes geknabbeld ( lees : vetrollen en zachtjes gebeten ) , resultaat : ik heb van in het park tot bij Carine thuis lopen giechelen en lachen dat het niet mooi meer was ! Twister is hoe klein ze ook is , een groot ontdekkingsreizigsterke van jewelste want in een mum van tijd had ze de kriebelplekjes gevonden én er gebruik van gemaakt !!!
Fretjes kunnen me niet echt pijn doen in die regio ' s ! Daar zijn ze té schattig voor .
Zo , nu hoop ik dat ik verder geen ander schatje vergeten ben .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] en 99 gasten