Betrapt !!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » ma feb 09, 2009 1:41 am

Ik heb verteld dat den baron bijna konstant bij mij lag te slapen tijdens de nacht hé .
Nu dacht ik dat ik alleen zou slapen na zijn overlijden . Niet waar dus !
Ik ben deze nacht al enkele keren naar de badkamer geweest en telkens als ik terug kwam lag er iemand mijn plak warm te houden !!! De voor de hand liggende bedgenoot zou de kleine geweest zijn ! Weer neen keer " niet waard dus " ! Degene die mijn plekje in bed warm houd is Don Diego !!!
Jaja , ge hebt het goed gelezen : Don Diego is degene die mijn plekje in bed warm houd !!!
Nu moet ik toegeven dat ook Goliath interesse toont om bij mij in bed te duiken ! Regelmatig komt hij over de rand kijken of ik goed lig of alles goed gaat !
Maar degene die naast mij ligt is DD die zich altijd ligt te wassen als ik weer in bed kruip !
Natuurlijk kan geen van beiden den baron zijn plaats innemen maar ze doen hun best om me goed te laten voelen dat ik én mijn gevoel belangrijk zijn voor hen !
Hier word nog maar eens bevestigd dat fretjes eigenlijk lieverdjes zijn die op de een of andere manier aan hun verzorgers laten zien/voelen belangrijker zijn dan we wel denken .
Natuurlijk laat de kleine me dat dikwijls voelen zodat ik niet ga denken dat hij een softy zou zijn ! Jaja , Goliath bijt me meer dan normaal ! In zijn korte leven heeft hij eigenlijk geen andere uitlaatplek gekend dan zijn tanden !!! Mààr dat hij een grote softy is is zeker want alhoewel hij het met zijn tandjes doet doet hij me eigenlijk niet echt pijn !
Kort gezegd : ik heb 1 grote softy en 1 kleine softy die me echt graag hebben en dat op hun eigen wijze laten ondervinden !



[Gewijzigd door asocialleke op 2009-02-09 01:45:21]
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 13 gasten