hah die peewee

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » za jul 03, 2004 5:30 pm

rare beestjes die frettjes vinden jullie ook niet? peewee heeft een lievelingsspeeltje geen frettespeeltje maar een hondeding dat piept bij het minste dat hij er zijn tanden in zet . nu onze pc is een hele tijd stuk geweest en dus ging de computerkast bijna niet open en ging hij daar zijn piepding wegstoppen (ook volledige tomaten, aardappelen, en wortelen hoe hij daaraan geraakt is weet ik nog steeds niet). nu is de pc terug en word de kast dagelijks geopend en is hij een ander schuilplaatsje gaan zoeken en heeft dat ook gevonden. nl een andere kast die naast de tv staat maar hier kan hij niet in langs achteren zoals bij de computerkast. nu zou je hem moeten zien doen om dat piepertje in de kast te krijgen om in de kast te raken moet hij eerst de deur openkrabben en dat gaat niet met het pieperding in zijn muiltje, heeft hij uitbundig geprobeerd en getest, dus moet dit eerst aan de kant gelegd worden.
dan moet hij er zelf inkruipen, zich omdraaien , de deur weer openduwen, hoofdje eruit, pieperding pakken en met veel moeite binnen trekken. :D
nu vind ik het niet alleen leuk om hem te zien doen maar ook om af en toe stiekem zijn speeltje een beetje verder te leggen dat hij er weer moet uitkomen om het te nemen en om dan zijn verdwaasde blik te zien dat hij niet verstaat hoe het komt dat de kast weer toevalt. dan begint het opnieuw lolz
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

ferrets4fun
Berichten: 161
Lid geworden op: di mei 04, 2004 10:43 am
Contacteer:

Berichtdoor ferrets4fun » zo jul 04, 2004 9:54 pm

:) fretje pesten. probeer het eens te filmen ik zie dat frettensmoeltje al voor me.... dat moet echt boekdelen spreken.
Groetjes Annemieke en Pascal
De fretjes Beesie, Bino, Bandit en Baloe
De sneeuwpoes Bouli
De kittens Boef en Beer
Ferrets4Fun Site
Ferrets4Fun Forum

marijke
Berichten: 14
Lid geworden op: zo okt 17, 2004 3:41 pm
Contacteer:

Berichtdoor marijke » do apr 28, 2005 10:11 am

hihihihihi
de bandieten hé
groetjes
marijke, ivo (alias tdk) en de fretjes kiara, gizmo, socks en quinta

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » do apr 28, 2005 2:24 pm

ik had het al gefilmd maar zou ni weten hoe ik da hierop moet zetten
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

nessa

Berichtdoor nessa » do apr 28, 2005 2:45 pm

gewoon doorsturen naar mij
dan zie ik het toch al
lol

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » do apr 28, 2005 2:46 pm

hehe ok zal er eens voor zien
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 38 gasten