Aanvalsfret ? Jaja !

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » ma feb 23, 2009 8:15 pm

Iedereen weet dat Goliath ( dekleine dus ) van bijt-fret tot flodder-fret is gegaan in een recortijd hé .

Dit gezed zijnde begin ik dus :
Deze morgen word ik wakker gebeld door één van onze stadswachten , een vrouw .
Naar aloud gewoonte is de kleine mee : ikke om te pissen en hij om uit zijn emmer te drinken ! Ik zie de stadswacht en zeg " Goliath , aanvallen " ! Ha ja hé , als er en stadswachter voor uw deur staat kan dat nooit goedkomen , zelfs al is het een vrouw ! Weet ge wat de kleine doet ? Op zijn dooie gemakske komt hij daar afgestesseld en werpt een nieuwsgierige blik naar buiten , meer doet hij niet !!!
Natuurlijk was de vrouw in alle staten van verrukking met het verschijnen van mijn jongste telg ! Hij kijkt de vrouw ff aan met zijn " wat komt gij zo vroeg hier doen ?! " - blik ! Jaja , Goliath is niet tegen bezoek , alleen mogen ze zo afgrijselijk vroeg niet afkomen ! Het was amper 10 uur !!! Daarna draaide hij zich om en wandelde doodkalm weer naar binnen !
Toen ik haar vertelde dat ik een nog grotere fret had bekeek ze me eigenaardig . Mischien was het omdat ik vertelde dat die waarschijnlijk nog in mijn bed lag te slapen .
Ik moest een brief invullen , wat kan er nu verkeerd gaan met het invullen van een brief ?! ALLES !!! Ik kan nu opgeroepen worden voor jury-dienst en/of om in een stembureau te gaan zitten !!!
Waarom heeft Goliah nu niet gebeten ?!!! Waarom kon ik niet rekenen op rugdekking van mijn grootste jongen ?!!!
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 116 gasten