Kimi

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
ludwig1605
Berichten: 85
Lid geworden op: zo aug 27, 2006 12:35 pm

Berichtdoor ludwig1605 » za feb 28, 2009 9:38 am

Het is morgen 3 weken geleden dat Kimi bij ons werd achtergelaten. Rebekka had daar veel spijt van wat ik wel begrijp. Maar tot op heden heb ik nog niets gehoord van Rebekka ook al had ze gevraagd van geregeld een beetje nieuws met foto's door te mailen. Ik heb reeds 3 mailtjes verstuurd maar de reactie blijft uit. Daarom ik even langs deze weg probeer van de aandacht te trekken van Rebekka want het DA boekje was ze vergeten en ik had toch graag op zijn minst de geboorte datum geweten van Kimi. Dus Rebekka als je nog eens op het forum komt neem aub eens kontact op met mij. Je hebt normaal al mijn gegevens. En je weet je mag altijd Kimi komen bezoeken.
Ik kan wel zeggen dat Kimi het uitstekend stelt. Ze is nu al 70 gr bijgekomen tot 620 gr dus stilaan begint ze een serieuse meid te worden.

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 35 gasten