nachtrust??!!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
loeke2440
Berichten: 112
Lid geworden op: zo nov 30, 2008 4:20 pm

Berichtdoor loeke2440 » zo mar 01, 2009 1:10 pm

onze vodka( de gecastreerde zoon van ons baileys) heeft een nieuw spelletje gevonden. op zijn moeder kruipen aangezien die onverwacht loops staat!! ( sorry dat ik het zo cru zeg )
natuurlijk ik van mijn oren maken en die zo veel mogelijk apart zetten.omdat ik vond dat ons baileys niet gestraft moest worden voor de drang van onze vodka , heb ik alleen onze vodka apart gezet in de kooi en de andere konden dan gewoon los lopen. natuurlijk tegen de zin van meneer want de nacht ervoor had hij onze fik nog voor gezelschap maar nu dus niet!!
natuurlijk alles moest er aan geloven de kattebak, de dekens en natuurlijk de kooi zelf en onze nachtrust
die heeft daar tot 2 uur s nacht mee de tralies zitten rammelen en op te bijten. normaal gezien ben ik op dat gebied een koppige en moeten ze hun straf uit zitten want ik geef niet vlug toe. maar ik heb het opgegeven en een tactische wissel gedaan. ons baileys mee ons fixke in de kooi en onze vodka en onze red bull los!!

iedereen content en ik heb terug kunnen gaan slapen!!

ik voel me wel wat vervelend omdat ik heb toe gegeven en de kans nu heel groot is dat hij nu weet dat als hij lang genoeg lawaai maakt hij zijn zin wel krijgt

maar ja, wat had ik moeten doen ...

xxx

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 gasten