Speelnamiddag

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Citric
Berichten: 56
Lid geworden op: za mei 08, 2004 4:15 pm
Contacteer:

Berichtdoor Citric » ma jul 26, 2004 8:09 pm

Hallo,
wie van jullie is er eigenlijk soms aanwezig op de speeldagen? Ik ben elke maand daar (in mechelen) en wil wel eens weten wie wie is :)
Groetjes Stefanie

ferrets4fun
Berichten: 161
Lid geworden op: di mei 04, 2004 10:43 am
Contacteer:

Berichtdoor ferrets4fun » ma jul 26, 2004 9:32 pm

Wij komen eigelijk alleen met de grote frettendagen zoals in Hasselt.
Normaal zijn wij in nederland te vinden op de frettenspeel middag van opvang zuid holland.
we zijn trouwens dit weekend wel in limburg ( zonder fretten het staart bijt grage hondje van mijn oma gaat mee)
is er een frettenspeelnamiddag dit weekend ergens in limburg ofzo???
Groetjes Annemieke en Pascal
De fretjes Beesie, Bino, Bandit en Baloe
De sneeuwpoes Bouli
De kittens Boef en Beer
Ferrets4Fun Site
Ferrets4Fun Forum

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » ma jul 26, 2004 11:18 pm

hoi
ik ben niet zo een vaste bezoeker maar de laatste maal was ik er wel bij
de grote frettendagen ben ik wel van de partij (uitgezonderd 1 keer ) !@#$
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

Sabine en Mark
Berichten: 1
Lid geworden op: ma jul 21, 2003 8:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor Sabine en Mark » di jul 27, 2004 8:02 pm

Hoi,

Wij zijn (bijna) altijd aanwezig op de speelnamiddagen. Wel is het zo dat wij nooit erg lang blijven. Als onze fretsels zijn uitgespeeld bollen wij het meestal ook af.
Trouwens, wij zullen er ook zijn op de BBQ van 22 augustus.
Is er nog iemand die dan komt?

Groetjes
Sabine en Mark

Citric
Berichten: 56
Lid geworden op: za mei 08, 2004 4:15 pm
Contacteer:

Berichtdoor Citric » di jul 27, 2004 8:05 pm

In Limburg zijn er geen speeldagen bij mijn weten. Ik zal er wel zijn op de BBQ.
Groetjes Stefanie

veerle

Berichtdoor veerle » wo jul 28, 2004 10:14 am

wij zijn er ook bijna altijd... of er moest tegelijkertijd ergens een grote frettendag te doen zijn in nederland :D
We zijn wel dikwijls aan de late kant (@)
Naar de BBQ komen we ook, ik ben wel erg benieuwd want de vorige jaren kwam er telkens iets tussen !@#$
Ik hoop er weer veel nieuwe mensen en fretjes te ontmoeten !!!
groetjes, veerle

bob de bouwer
Berichten: 11
Lid geworden op: do jun 24, 2004 2:13 pm

Berichtdoor bob de bouwer » wo jul 28, 2004 11:39 am

Ik ben nog niet geweest omdat ik het eigenlijk iets ver vind, maar als het in Limburg zou zijn dan zou ik elke keer present zijn.

Veerle of andere weten jullie gaan zalen in Limburg??

Groetjes
Liefhebbende kusjes: Balou

veerle

Berichtdoor veerle » wo jul 28, 2004 12:14 pm

tsja Bob... de zalen die wij wisten zijn al gecontacteerd en die wilden ons niet om 1 of andere reden of ze waren te duur ... ~_~
heb jij nog wat gevonden?

groetjes, veerle

bob de bouwer
Berichten: 11
Lid geworden op: do jun 24, 2004 2:13 pm

Berichtdoor bob de bouwer » wo jul 28, 2004 12:46 pm

Ik ga eens beginnen met een lijstje op te stellen en deze dan doorsturen de webmaster. Heb je ook parochiezalen geprobeerd, want deze zijn meestal toch vrij.
Liefhebbende kusjes: Balou

nessa

Berichtdoor nessa » di aug 03, 2004 4:26 pm

ik zou ook graag eens gaan naar zo'n namiddag

zal er eens werk van maken

tot op een van de dagen

Pleuntje

Berichtdoor Pleuntje » di aug 03, 2004 11:07 pm

als het een keer in de provincie Antwerpen is, kom ook weleens langs. Anders is het me iets tever.

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » wo aug 04, 2004 12:00 am

Wij (vriend en ik) zijn er sinds juni met onze fretten op de speelnamiddagen (we hebben ze nog maar sinds maart en toen waren ze nog niet ingeend).

We komen trouwens ook naar de BBQ (samen met met mijn ouders die die andere fretjes ook graag eens gezien hadden). die snappen nog altijd niet hoe je je eigen fret uiteen houdt tussen al die andere; maar daar zie je pas hoeveel verschillen er wel zijn!

Onze 2 fretten, luna en shiva, dragen respectievelijk een blauw en een rood halsbandje met een belletje en een naamkaartje. (luna was de fret dat op de vorige speelnamiddag uit de bak was gesprongen (de deugniet!), mocht iemand het zich herinneren :-)))

Groeten en tot dan!
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

bertbibber

Berichtdoor bertbibber » wo aug 04, 2004 12:14 pm

Hoi

de zoektocht naar een geschikte zaal is nog vollop aan de gang. Eerlijkheids halve moet ik toegeven dat ik er de laatste weken niet erg veel aan gedaan heb maar als ik mijn werk achterstand heb ingehaald maak ik het allemaal wel goed. planning op dit moment is te starten in het najaar dus we hebben nog wel enke maanden de tijd.

Heb je zelf een goed idee over zaal in het limburgse stuur me dan maar een mailtje. Vergeet er wel niet je telefoon nummer bij te plaatsen zodat we je makkelijk kunnen berijken. Alvast bedankt voor jullie inzet.

Ik heb een idee over de vraag van Citric. De fretten-ark heeft van die naamkaarthouders. Het lijkt me leuk dat iedereen een kaartje maakt met zijn gewone naam en zijn nicknaam er op. de grote van de kaartjes is 5 op 7cm.

Wat je ook kan doen als je wilt herkent worden is een foto op de site plaatsen als je avatar.

Dat ik zelf op de BBQ zal aan wezig zijn weet ik nog niet zeker. Ik moet eerst eens bekijken of het haalbaar is om nog langs te komen. Ik moet namelijk in de namiddag naar de doop en daarna het feest van het zoontje van mijn broer.

groetjes

nessa

Berichtdoor nessa » wo aug 04, 2004 12:53 pm

helga ik zou ook in antwerpen komen .
limburg is te doen
maar niet voor de fretjes vrees ik

Pleuntje

Berichtdoor Pleuntje » do aug 05, 2004 1:19 pm

Dat ik zelf op de BBQ zal aan wezig zijn weet ik nog niet zeker. Ik moet eerst eens bekijken of het haalbaar is om nog langs te komen. Ik moet namelijk in de namiddag naar de doop en daarna het feest van het zoontje van mijn broer.


Soms heb je verplichtingen die voorgaan. En een doopfeestje is toch ook wel heel leuk.
Ik ga niet naar de bbq hoor. Is tever weg en ben al zo veel weggeweest de laatste weken. Heb namelijk vakantie.

ferrets4fun
Berichten: 161
Lid geworden op: di mei 04, 2004 10:43 am
Contacteer:

Berichtdoor ferrets4fun » do aug 05, 2004 6:59 pm

oh wij waren graag gekomen naar de fretten BBQ ik moet helaas werken ( avond dienst)
maar het lijkt mij heel erg leuk om idd bij een volgende frettendag een naamplaatje te dragen ik ben ook wel eens benieuwd naar de gezichten achter de nicknamen.

wij horen het wel hoe de BBQ is geweest.
Groetjes Annemieke en Pascal
De fretjes Beesie, Bino, Bandit en Baloe
De sneeuwpoes Bouli
De kittens Boef en Beer
Ferrets4Fun Site
Ferrets4Fun Forum


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten