Publiciteit DFA

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » vr mar 06, 2009 6:23 pm

Heyhey
weer een nieuwe uitgave van een hart voor dieren gekregen thuis en jaja... weer een beetje reclame voor de frettenark :)
Een halve pagina over fretjes en vooral de frettenark: aangeraden voor meer informatie over fretjes, met contactgegevens erbij en zelfs de datums van verschillende frettenspeelnamiddagen :)

Wel een foutje gezien (zeg maar fout). Er staat in dat een moertje gesteriliseerd (!!!) moet worden zodat ze niet ziek zouden worden. Ook stel ik me vragen over het feit dat de DA reukhinder zou kunnen verhelpen???
Misschien kan een verantwoordelijke even contact opnemen met het blad om dit even recht te zetten want als zoiets voor waar wordt aangenomen is dit niet echt positief he....

Maar toch: leve de publiciteit en misschien nieuwe vrienden op de volgende speelnamiddagen he !!!! :D
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

Gebruikersavatar
Niwla
Berichten: 105
Lid geworden op: di jul 08, 2003 8:48 pm
Contacteer:

Berichtdoor Niwla » vr mar 06, 2009 7:39 pm

Hoi,

We hebben al vaak met journalisten gesproken, maar dat krijg je er niet zo gemakkelijk uit, hoor.
Technisch gezien zijn ze echter wel correct. Ook al haal je alles weg bij een moertje, blijf je toch spreken van een sterilisatie. Blijkbaar is dat zo gegroeid in de medische dierenwereld. Als buitenstaander is dat natuurlijk verwarrend, daarom dat we bij DFA altijd over Castratie spreken en verduidelijken we dat ook bij een moertje castratie dient plaats te vinden, al noemt het dan een sterilisatie. Kwestie van moeilijk doen. (hoor iemand mompelen over "vrouwen..." :D)
Niet echt duidelijk misschien, maar het is dan ook vrijdag hé.

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » vr mar 06, 2009 7:44 pm

Niwla, mijn da doet castratie maar spreekt over sterilisatie bij een moertje. :D Gewoon omdat men bij sterilisatie meer tijd nodig heeft dan een castratie. Dat plant gemakkelijker in de agenda ;) Ben zeker dat alles eruit gehaald werd, het bewijs lag op mij te wachten :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
loeke2440
Berichten: 112
Lid geworden op: zo nov 30, 2008 4:20 pm

Berichtdoor loeke2440 » vr mar 06, 2009 8:31 pm

bij mij ook, da zal gemakkelijker in de mond liggen als ze klappen over een moertje

xxx


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 44 gasten