WEGGAAN MET FRET

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
mammon

Berichtdoor mammon » do jul 29, 2004 10:23 pm

WIJ ZOUDEN GRAAG ONZE FRET EENS MEENEMEN NAAR HET KOOPCENTRUM OFZO
MAAR WAT DOE JE MEE VOOR HEM TE LATEN POEPEN OF IS HET EEN INSTINKT VAN EEN FRET ALS HIJ MEEGAAT DAT HIJ HELEMAAL NIET NAAR DE WC MOET ?
KAN IEMAND MIJ RAAD GEVEN

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » do jul 29, 2004 11:15 pm

hoi
als ik mijn fretten meeneem dan heb ik altijd papieren zakdoekjes en heel kleine plastiekzakjes bij zodat ikhun behoefte steeds kan opkuisen
maar je mag je fretje niet meenemen voor dat hij al zijn entingen heeft gehad het is voor zijn eigen veiligheid
wat ook nog belangrijk is ze mogen niet overal mee naar binnen vb in het schoppingcenter van wijnegem daar mag het niet en zo zullen er nog wel zijn
zorg ook voor een goed frettentuigje zodat hij niet kan ontsnappen (ze verkopen enkel halsbandjes voor de fret maar die zijn niet geschikt om mee te wandelen) je moet steeds een volledig tuigje gebruiken (hals en schouders)
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

Pleuntje

Berichtdoor Pleuntje » vr jul 30, 2004 11:30 am

Oh waarom mag je in het Wijnegem Shoppingcenter geen fret meenemen? Kun je toch gewoon optillen of in een tas meenemen?
Alleen vraag ik me af of de fret dat wel zo geweldig vind.

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » vr jul 30, 2004 5:00 pm

als ik de mijne ergens meeneem doe die meestal nooit iest (binnen toch niet) tenzij ik hem ergens in de graskant zet dan doet hij zijn behoefte . buitenop straat als ik hem meeneem om te gaan wandelen heeft hij nog maar 1 keer iets op de stoep gedaan en ik neem hem heel vaak mee wandellen. vlak voor we vertrekken zet ik hem meestal in de kattebak en dan doethij iets en als we thuiskomen loopt hij steeds meteen naar zijn bak.
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

nessa

Berichtdoor nessa » do aug 05, 2004 8:20 pm

ik moest onlangs heel snel naar de winkel en igor liep al rond
ik vond het zo zielig om hem terug in zijn kooi te steken
daarom nam ik igor mee naar de delhaize .
wat een beziens dat hij had
da kopke ging nogal

zo leuk da hij het vond

greets nessa

igor flash en diesel

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » vr aug 06, 2004 10:46 am

de fret mee naar de delhaize?
en hoe hou je die dan rustig???

wij zijn eens 2 keer met onze fretten gaan wandleen, maar dat is geen optie =-) je komt nergens en moet ze altijd van overal tussenhalen.

en wij hebben neit zo'n fretten die graag gepakt worden (allé, wel voor even, maar nu ook niet te lang hé :-)) ..... dus ik zie dat nu toch niet zo zitten om die ergens mee naartoe te nemen (hoewel ik het soms wel graag zou willen) ...... die zijn veel te neiuwsgierig en willen overal naartoe; dus blijven niet stilzitten zoals nen hond

Mieke
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

ferrets4fun
Berichten: 161
Lid geworden op: di mei 04, 2004 10:43 am
Contacteer:

Berichtdoor ferrets4fun » vr aug 06, 2004 1:01 pm

wel wij nemen ze soms wel eens mee maar dat komt dan ook omdat we gaan wandelen of net terug komen van en dat nog wat lekker willen kopen,
de fretten hebben zit zelf zindelijk gemaakt in de koffer, ze gaan graven bij de tralies als ze een behoeft moeten doen, dan stoppen we met de auto en laten hun hun ding doen.

wij hebben altijd vochtige schoonmaak doekjes bij ons, keukenrol, pendaal emmer zakje,
voor de fretjes tuigje+looplijn, frettenvoer, snoepjes, handdoekjes en water, en de entingsboekjes
Groetjes Annemieke en Pascal
De fretjes Beesie, Bino, Bandit en Baloe
De sneeuwpoes Bouli
De kittens Boef en Beer
Ferrets4Fun Site
Ferrets4Fun Forum

nessa

Berichtdoor nessa » vr aug 06, 2004 4:16 pm

ik hou de fret op mijn arm en die loert gewoon rond maar blijft op de arm liggen

ze loeren wel ferm rond

greets nessa en co

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » vr aug 06, 2004 11:38 pm

mmm onze fretten en rustig op de arm liggen .............. nèèèèèèèèèè :D :D :D :D

nadat ze 2uur hebben rongelopen dan durven ze er al wel eens 3-5 seconden op blijven liggen, maar dan worden ze het toch beu se :-)
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

LadyWolf

Berichtdoor LadyWolf » za aug 07, 2004 12:11 pm

Als ik Chewie en Gizmo eens meeneem gaan ze in mn draagzak en ze kunnen er niet uit springen. Ze kunnen wel alles zien wat er gebeurd. Meestal vallen ze in slaap als ze daarvoor goed geravot hebben, maar het moet toch niet te lang duren ze, want dan willen ze eruit.
Gaan wandelen durf ik nog niet zo goed. Ik heb het met Chewie één keer gedaan, maar ze wou altijd de andere kant op. En gizmo is nog koppiger dus dat zal ook niet zomaar lukken.

Groetjes van Stefanie, Chewie en Gizmo


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 34 gasten