fret versus konijn

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
hup
Berichten: 23
Lid geworden op: di jul 22, 2003 3:06 pm

Berichtdoor hup » za jul 31, 2004 12:15 am

Het had maar een seconde geduurd, ik zette de fretjes savonds terug in hun hok, keek een seconde naar links, voor hun gevuld eetbakje te pakken en in de kooi te zetten. Deed de kooi grondig op slot. 1 stomme seconde, waar ik mee wil zeggen, da ze super super supersnel kunnen zijn. Ik ga naaar binnen, en ga nog ff voor de pc zitten. Een 20 minuten later, hoor ik een soort schril gekrijs, ik looooooop letterlijk naar buiten. Wat blijkt? Billie is op die seconde uit het hok geglipt, is zo bovenop de dressoirkastkooi gekropen, en zo op de kooi van het konijn gekropen, daar heeft hij zorgvuldig het gesloten traliewerk bovenop de kooi verschoven. Toen ik dus buiten gerend kwam, zit billie IN de konijnenkooi, de schreeuw kwam van het konijn, en een konijn maakt zelden geluid. GELUKKIG kan ik billie eruit vissen, zonder dat hij iets gedaan heeft. Het was een kwestie van puur geluk, normaal had mijn konijn niet meer geleefd. Bizar is het, en gelukkig goed afgelopen, vanaf nu, kijk ik zelfs geen halve seconde niet meer weg, van mijn snelle jongens, want snel, amaai dat zijn ze, froetekes hup

Debbie
Berichten: 34
Lid geworden op: za jun 19, 2004 9:59 pm
Contacteer:

Berichtdoor Debbie » za jul 31, 2004 5:57 am

Oei oei,

Dan zal ik ook goed moeten uitkijken want heb ook een konijn thuis zitten
en indderdaad ze kunnen snel zijn dus mensen kijk ui!! ~0
Vele groetjes van Debbie, lisa en caro, Bonny en Tracy
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx-jes

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » za jul 31, 2004 1:33 pm

Tja, fretten worden al eeuwen gekweekt als hulp voor de jacht op knaagdieren. Zoals je hebt gemerkt is een fret en een konijn een dodelijke combinatie, voor het konijn toch. Een gewaarschuwd frettenliefhebber is er 6 waard, hé Hup?
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Pleuntje

Berichtdoor Pleuntje » za jul 31, 2004 5:57 pm

Fretten, soms wil je ze wel achter het behang plakken :@

Zorg inderdaad altijd dat je fret niet bij je konijn kan komen. Heel gevaarlijk.
Mijn konijnen staan gelukkig buiten en mijn fretten binnen.

Citric
Berichten: 56
Lid geworden op: za mei 08, 2004 4:15 pm
Contacteer:

Berichtdoor Citric » zo aug 01, 2004 1:51 am

Mijn fret heeft ooit wel mijn slang (koningspyton) dood gebeten,je zou denken een slang is sterker maar toch niet!

Pleuntje

Berichtdoor Pleuntje » zo aug 01, 2004 3:08 pm

Ze zien er zo schattig uit maar het zijn gewoon Killers ;)

nessa

Berichtdoor nessa » do aug 05, 2004 8:17 pm

er vloog eens een duif binnen toen de kids rondliepen

amai had ik change dat ik die duif heb kunnen vangen

de kids waren om zot te worden

gelukkig niets gebeurd

en een duif dat verwacht je niet he


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 43 gasten