wandelen

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
bodja
Berichten: 3
Lid geworden op: zo mei 30, 2004 3:30 pm

Berichtdoor bodja » do aug 05, 2004 6:04 pm

Code: Selecteer alles

dit onderwerp is verplaatst van gastenboek naar algemeen


vraagje aan de mensen die meer dan twee fretjes hebben , gaan jullie dan ook alle dagen met alle fretten buiten wandelen ???
want vind da wel moeilijk om met drie fretjes tegelijk te gaan wandelen en misschien is da ook omdat ik geen aangepaste leibandjes heb om met alle drie te gaan wandelen wil er iemand mij vertellen hoe je da wel moet doen dan groetjes van bodja, rasta,en reggea

nessa

Berichtdoor nessa » do aug 05, 2004 8:00 pm

hoi

ik ga wel niet alledagen wandelen .
ik heb gewoon drie leibandjes en laat ze hun gang gaan
ze verstrikken wel af en toe
maar das het minste

ze doen het graag
das belangrijk

nessa

igor flash en diesel

bob de bouwer
Berichten: 11
Lid geworden op: do jun 24, 2004 2:13 pm

Berichtdoor bob de bouwer » vr aug 06, 2004 9:38 am

Wij gaan ook niet alle dagen, maar gelukkig zijn we met 2 voor onze 3 bengels uit te laten
Liefhebbende kusjes: Balou

ferrets4fun
Berichten: 161
Lid geworden op: di mei 04, 2004 10:43 am
Contacteer:

Berichtdoor ferrets4fun » vr aug 06, 2004 12:34 pm

Wij hebben dit wel een hele tijd gedaan een rond om het blok met de beesies, dit kwam ook zo omdat we ze binnen tijdelijk niet los konden laten ivm verbouwing van het huis.
de fretten vinden een wandeling van een 20 min tot half uur net zo vermoeiend als een uur los lopen.

straks in de herfst gaan we weer naar het bos en in de winter dan is het hier erg rustig.
Groetjes Annemieke en Pascal
De fretjes Beesie, Bino, Bandit en Baloe
De sneeuwpoes Bouli
De kittens Boef en Beer
Ferrets4Fun Site
Ferrets4Fun Forum

nessa

Berichtdoor nessa » vr aug 06, 2004 3:39 pm

met twee een grote wandeling
hier rond het app is genoeg voor de beestjes
en ze kunnen hier in het parkje de bloemetjes uitgraven

Pleuntje

Berichtdoor Pleuntje » vr aug 06, 2004 11:34 pm

Ik wandel niet met ze.

veerle

Berichtdoor veerle » zo aug 08, 2004 10:39 am

wij nemen ze beurt om beurt mee, behalve de fretjes die niet graag gaan natuurlijk.. (jaja die zijn er ook ;) )

en we krijgen hier regelmatig mensen over de vloer die informatie willen over fretjes of die bijvoorbeeld geen fretjes mogen van hun ouders en die toch wel erg graag een wandeling met ze willen maken :D
Zo liep ik dus een tijdje geleden met 5 beginnende frettenliefhebbers te wandelen die allemaal een fret van hier bij hadden, gezellig hoor :P
en met een fret geraak je toch niet snel vooruit dus tijd genoeg om te babbelen :D
groetjes, veerle

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » do aug 12, 2004 5:13 pm

hoi
alle dagen wandelen is niet noodzakelijk voor de fretten, maar wel leuk!
ik wandel max. met 4 fretjes, je moet ze nog altijd kunnen dragen he :P
of als er een hond losloopt is het goed ze op te nemen en met 10 monsterkes lukt dit niet goed :D
ga ergens waar weinig honden komen, voor eventuele ziektes en gevaarlijke situaties te vermijden
gr dai

LadyWolf

Berichtdoor LadyWolf » ma aug 30, 2004 11:13 am

IK heb nog nooit met mn bollekes aan de leiband gewandeld.
Ik ben nog aan het uitvissen wat voor hun de beste maat is waar ik het tuigje moet tot aanspannen.


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] en 20 gasten