vlekje

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » di aug 17, 2004 3:12 pm

de mijne heeft altijd plekjes op z'n neus die daar niet horen hij is juist wel een favoriet van graven. en als we gaan wandelenen we lopen ergens over een kasseibaan probeert hij altijd de aarde van tussen de stenen te graven. en ik kan ook geen een bloempot laten staan (@) of hij raakt er wel eens aan nu is hij onlangs op een venstertablet geraakt dat meer dan een meter hoog is en mijn planten uitgegraven en ik weet niet hoe hij er in godsnaam opgeraakt is
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » di aug 17, 2004 3:14 pm

oeps dit moest hier niet komen
wat heb ik nu weer gedaan ~0 :?
hmmm?
dit moet eigenlijk een antwoord zijn bij het onderwerp fotokes van storm
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

bertbibber

Berichtdoor bertbibber » di aug 17, 2004 3:58 pm

verkeerd knoppeke! kan gebeuren hé

dreadlock woman
Berichten: 5
Lid geworden op: do jul 29, 2004 4:21 pm

Berichtdoor dreadlock woman » di aug 17, 2004 4:27 pm

tja tzijn deugenieten he.Hoe ga jij met je fret wandelen, hoe heb je het geleerd om je te volgen?

groetjes sucrette,nougatine anneliese

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » wo aug 18, 2004 3:26 pm

ja als we weg van huis gaan loopt hij eerst een beetje stribbelent achter na een paar meter volgt hij gewoon, wel eerst alles interresant afsnuffelen, en als we naar huis gaan loopt hij altijd voorop. ik heb het hem eigenlijk nooit moeten leren ook hij volgt gewoon altijd al gedaan ook. maar hoedat het komtdat hij altijd in het terug keren voorop loopt versta ik niet we nemen wel dezelfde weg terug mss ruikt hij zijn eigen spoor. hij weet ook altijd aan welke drempel te stoppen. raar he
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 38 gasten