waarom nemen mensen dieren??????????????

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » di aug 17, 2004 8:03 pm

hoi dit is schandalig!!!!
gisteren heeft mijn vriend 2 cavias gevonden!!
op de autostrade , tegen de grond gekeild !!!!
2 mooie beestjes die te veel waren, en waar ze geen hotel voor wilden zoeken!
Hij heeft ze dan maar nog een laatste knuffel gegeven en ze in de struiken gelegd
en het ergste is, als die moordenaars terug komen van hun bedorven verlof, dat ze in de winkel weer 2 arme beesjes kopen!
SCHANDALIG !!!

dai

:@ :@ :@

Cooky
Berichten: 181
Lid geworden op: do jul 08, 2004 11:29 pm

Berichtdoor Cooky » di aug 17, 2004 8:35 pm

het is inderdaad niet te filmen.
net zoals die topic die ik heb geplaatst over de aankoop van een fretje dat na nog geen 4 dagen alweer weg moet.
voor zulke mensen kan ik echt geen respect opbrengen, en moest ik ze irl tegenkomen; geloof me: ik zou hen ens een sauske geven!!!!

Pleuntje

Berichtdoor Pleuntje » di aug 17, 2004 8:38 pm

Soms schaam ik me weleens om een mens te zijn. Maar gelukkig zijn er ook nog goede, zoals wij.

ferrets4fun
Berichten: 161
Lid geworden op: di mei 04, 2004 10:43 am
Contacteer:

Berichtdoor ferrets4fun » di aug 17, 2004 8:49 pm

:? waren de beesjes dood of levend ivm met de laaste knuffel,

hier in omgeving is het ook weer raak twee zakken met kittens gedrop in de gouwe, kittens waren al gestikt toen ze gevonden werden het idee dat ik rond 25 aug zelf een nestje verwacht ik werdt er misselijk van, en in het bosje waar veel gelopen wordt met de honden hebben ze giftig vlees neer gelegd. nee er lopen mensen rocd die geen leven verdienen. weet niet wat ik zou doen als ik de desbetreffende persoon tegenkom....
Groetjes Annemieke en Pascal
De fretjes Beesie, Bino, Bandit en Baloe
De sneeuwpoes Bouli
De kittens Boef en Beer
Ferrets4Fun Site
Ferrets4Fun Forum

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » di aug 17, 2004 9:40 pm

De diertjes waren al dood maar het moet wel recent gebeurd zijn.

Ik vond het zo hartverscheurend dat ik ze nog eens heb vastgepakt. Ik was eigelijk de kluts kwijt. Als wij een fretje hebben dat nog maar eens hoest of overgeeft staan wel 10 minuten later al bij de dierenarts en dan heb je van die gasten die dit doen.

Het was aan een oprit van de e17. Je zag gewoon aan de manier waarop ze lagen dat ze tegen de betonnen vangrail waren gekatapulteerd. Het waren twee grote gasten. Goudkleurig met een zwarte riem aan. Ik heb ze in wat mulgrond proberen te begraven een eindje verder in een groengebied. Ik weet het het mag normaal niet van vadertje wet maar ik vond dat de diertjes een mooie laatste rustplaats verdienden.

Ik begrijp niet waar sommige mensen mee bezig zijn en toen ik de beestjes zag liggen wenste ik een zelfs ogenblik dat de daders ook met hun bek op een vangrail knalden, maar ik veronderstel dat ik dan even erg zou zijn als zij.

En dat ben ik niet.

Groundy

Pleuntje

Berichtdoor Pleuntje » wo aug 18, 2004 10:57 am

Lijkt me heel erg om zoiets te zien.

storm
Berichten: 11
Lid geworden op: ma aug 02, 2004 10:53 am

Berichtdoor storm » wo aug 18, 2004 12:12 pm

ik krijg hier rillinge van als ik dat lees.
Ik vind het zo erg dat doe je niet,trouwens het is een mooi gebaar van jou om ze te begraven
groetjes,van storm

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » wo aug 18, 2004 3:15 pm

mijn eerste kat is ook vergeven :@ ~_~ !@#$
hij was hog geen jaar oud en nu meer dan ee jaar later mis ik hem nog
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » vr aug 20, 2004 7:14 pm

Zulke mensen zouden ze voor de rest van hun dagen onder dwangarbeid in dierenopvangcentra moeten laten werken!!! en erop toezien dat ze nooit geen dier meer in huis halen. Als ik zoiets ooit iemand zie doen gaan ze er toch niet goed van zijn.
Heb al is ambras gemaakt met een wildvreemde omdat hij zijne hond ne shot gaf, dan begint bij mij gewoon m'n bloed te koken!
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 44 gasten