Even een klein kattenbericht

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
ferrets4fun
Berichten: 161
Lid geworden op: di mei 04, 2004 10:43 am
Contacteer:

Berichtdoor ferrets4fun » za aug 21, 2004 12:06 pm

Afbeelding
Dit is onze Bouli en zoals op de foto te zien is is zij de gelukkige moeder geworden van vier kittens, De kittens wegen tussen de 90 en 100 gram, drie witte met vlekjes op het koppie en een heel donker gekleurde.
Moeder en kittens maken het goed.

Ik ben zelf heel erg blij dat alles goed verlopen is we waren niet thuis, en Bouli was ook nog niet uitgerekend.
ze is nu met 8 weken precies bevallen, ze is gedekt 20/21 juni en nu bevallen op 20/21 aug.
Ik was wel erg verbaasd dat Bouli ons toeliet bij haar en de kittens had ik niet verwacht maar ze komt zo trots over en ik heb haar nog nooit zo hard horen spinnen en elke keer als wij gaan kijken bij haar gaat ze nog luider spinnen alsof ze willen zeggen kijk eens dit is mijn kroost.
We mogen de kittens ook aaien en pakken niet dat we dit veel doen maar ik moest ze toch even wegen, en Bouli vind dit gelukkig goed, ze houd het kitten wel goed in de gaten.
oh ik ben blij dat dit voorbij is... ik neem nooit geen kittens meer wat een spanning en gedoe zeg, nee bouli wordt over 6 weekjes geholpen 's ochtens brengen 's avonds weer halen, de kittens gaan pas weg bij 10 a 12 weken we houden er zo ie zo een zelf, misschien twee, en de andere twee gaan naar familie van ons.
sorrie hoor een heel kattenverhaal maar ik wilde het toch even delen... :)


[Gewijzigd door ferrets4fun op 2004-08-21 12:25:59]
Groetjes Annemieke en Pascal
De fretjes Beesie, Bino, Bandit en Baloe
De sneeuwpoes Bouli
De kittens Boef en Beer
Ferrets4Fun Site
Ferrets4Fun Forum

Pleuntje

Berichtdoor Pleuntje » za aug 21, 2004 1:40 pm

Wel leuk hoor.


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten