En dan waren ze plots met 2 !

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » zo apr 19, 2009 3:44 am

Iedereen weet al dat Don Diego met zijn staartje slaat hé . Wel , hij is niet meer alleen !
Neenee , Goliath doet het nu ook ! Raar hé . Ik pak hem daarnet bij mij en toen hij daar effe in de lucht hing begon hij plots met zijn staartje te slaan ! Nu dacht ik " dat zal wel eenmalig zijn " en dacht er niet meer aan tot toen hij wou gaan lopen . Dus nam ik hem weer op en tot mijn grote verbazing sloeg hij er wéér mee !
Toch een rare bende dat ik heb hé ! Voor Don Diego onze familie groter maakte was er niemand met een zacht knikje in de staart ! Toen DD er was begon Goliath ook met een knikje in de staart rond te lopen !! Nu begint dat kieke van een Goliath ook met zijn staart te slaan !!! Wat zal het straks gaan worden ? Gaan ze straks allemaal bij mij willen slapen ?! Of gaan ze straks allemaal in mijn teentjes ( mààr maatje 44 ) gaan bijten ?! Jaja , lach maar zenne ! Met de ploeg die ik nu heb zal ik niet zo vlug schrikken van wat die gangsters allemaal bekokstoven ( is dat woord trouwens nog in de mode , word het nog gebruikt ? ) !!! Met deze bende ongeregeld kan je ALLES verwachten . Arme ik als ze straks samen gaan werken om me grijze haren te bezorgen !!!

Een beetje goede raad aan éénieder die met fretjes wil beginnen : ik ben er als maagdje ( wat niet echt dé manier is om te beginnen !!! ) aan begonnen , aan fretjes dus !
Nu ben ik er al enige jaartjes mee bezig en ik heb nog niet alles geleerd ! En ik ben er dol op !!!
Men spreekt dikwijls over " als ik opnieuw moest kunnen beginnen " hé . Wel nu : " als ik opnieuw zou kunnen beginnen ( en weten wat ik nu weet ) " dan zou ik OPNIEUW beginnen !!!
Het plezier als ze iets nieuw uitproberen om me onnozel te krijgen ! De persoonlijke triomf omdat er eentje toch eens doet wat ik hem vraag ! Het zalig overweldiggend gevoel van GELUK dat ik krijg als ik een mooie lieve fret krijg ! Het pijnlijke gevoel als er eentje aan mijn vingers blijft hangen met zijn tandjes !
Ik krijg er niet genoeg van !!! Erger nog : ik zou OPNIEUW beginnen met die kleine schavuitjes in huis te halen !!!
En heimelijk hoop ik dat ik nog vele kereltjes krijg die eerst " moeilijk " zijn om dan later te zien hoe hard die kereltjes aan me hangen ( en niet alleen met hun tandjes !!! ) : DE MAX !!!
Neem nu Goliath : die kerel kreeg ik als zijnde een " bijtfret " vorig jaar voor mijn verjaardag en nu is dat een echt papa ' s kindje !!! Dat is toch waar het om gaat hé : de liefde en respekt die je krijgt van die " gevaarlijke ( als ik de meeste mensen mag geloven toch ) roofdieren " , dat kan je NERGENS kopen !!!
En dan begint je item met slaande staartjes !


[Gewijzigd door asocialleke op 2009-04-19 03:45:55]
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten