Wreed slecht nieuws !!!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » ma apr 20, 2009 6:06 pm

Het probleem word niet kleiner maar groter . Seppe kan het echt niet laten om Goliath aan te vallen !
Ik heb gedaan wat ik kon maar wat ik daarnet gezien heb heeft mijn verstand een wake up - call gegeven . Het rechteroortje van Goliath is geen mooi zicht !!! Ik moet zo snel mogelijk naar de veearts met Goliath . Daarom heb ik Samantha ( met pijn in mijn hart ) een mailtje gestuurd om Seppe aan haar terug te bezorgen .
Ik hoop dat het me niet kwalijk genomen word want ik ben echt verliefd geworden op Seppe !
Maar de gezondheid van Goliath gaat voor alles .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » ma apr 20, 2009 7:14 pm

Oei Marc das geen goed nieuws
Jammer dat het uiteindelijk toch ni klikte tussen de mannen. Ik weet hoe fel je naar Seppe uitkeek en hoe blij je er mee was.
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

ludwig1605
Berichten: 85
Lid geworden op: zo aug 27, 2006 12:35 pm

Berichtdoor ludwig1605 » ma apr 20, 2009 7:21 pm

Marc ik heb met je te doen. Als je aan Seppe al zo gehecht was en hem terug moeten weg doen. Dat is echt heel spijtig maar zoals ik al gelezen heb, heb je er alles aan gedaan. Maarja, hoe verander je een fretje zijn karakter.
Hopelijk komt alles in orde met Goliath.

Gebruikersavatar
fretsel
Berichten: 59
Lid geworden op: ma jan 23, 2006 8:42 pm

Berichtdoor fretsel » ma apr 20, 2009 7:40 pm

Neem nu rustig afscheid en dan kom ik zoals
afgesproken zaterdag rond 15 uur hem ophalen
Groetjes van Samantha, Dieuwert, Lily-Rose en Kevin

Slaapzacht mijn kleine schatten :
Chukie[21-02-2008]- Fretientje[13-01-2010]- Kiana[11-04-2010]- Ice[11-05-2010]- Baileys[21-05-2010]

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » ma apr 20, 2009 7:50 pm

Mensen , geloof me vrij als ik zeg dat ik schrik heb voor zaterdag !!!
Ik zou mijn rechterarm direkt afgeven als ik wist dat Seppe lief zou zijn voor Goliath !!!
Het toekomstige baasje van Seppe zal de gelukkigste mens zijn die we kennen !
Seppe reageert al zo goed op zijn naam , ik roep gewoon : " Seppe , kom eens hier " en na enkele seconden later staat hij al aan mijn voeten !!! Die kerel luistert beter dan een hond !!!
Ik wou dat het al zondag was , dan zat ik al op de Blaarmeersen met Diego en Goliath ( onder voorbehoud dat Goliath zijn oortje geneest zoals het moet ! ) én dan was het afscheid al voorbij !
Ik ben er niet goed van dat ik hem weer moet afgeven ! Maar langs de andere kant is de gezondheid van Goliath belangrijker voor mij dan mijn eigen gezondheid .
Sorry Samantha .


[Gewijzigd door asocialleke op 2009-04-20 19:50:54]
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Tammie
Berichten: 99
Lid geworden op: do jun 08, 2006 1:10 pm

Berichtdoor Tammie » ma apr 20, 2009 9:05 pm

hey asocialleke
ik vind het spijtig dit te moeten lezen ik moet zeggen momenteel kan ik seppe zijn broertje ( turbo) ook niet bij griezel laten
omdat hij bronstig is word hier ook gevochten
maar ik heb wel de indruk dat turbo niet doorbijt wand heb na de 2vechtpartijen griezel van voor naar achter bestudeert
en moet zeggen dat ik geen enkel wondje heb gevonden
maar laat ze wel niet meer samen lopen tot hij zijne t'chip of castratie moet nog overleggen met de DA wat er juist de voor en nadelen zijn en wat er dus zal gebeuren heeft ondergaan , omdat griezel zich bekakt als hij ook maar in haar buurt komt
ik hoop dat ze wel overeen gaan komen als hij niet meer bronstig is
en voor de rest bijt hij hier alleen in de schoenen en als we spelen soms iets te hart
dus tussen spelen en bijten moet hij wel het verschil nog leren
maar lief is hij wel buiten dat hij zijn kot afbreekt geeft hij mij wel zoentjes

ps Samantha een vraagje naar jou toe
heeft turbo bij jou buiten zijn broer seppe ook bij andere fretten gezeten of niet
om te weten of de kans bestaat dat het tussen hem en griezel in orde kan komen of niet

groetjes tamara

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » ma apr 20, 2009 9:18 pm

Dus Turbo breekt ook zijn kot af , bijt in schoenen en zomeer ? Let wel dat ik " ook " schreef . Dat doet Seppe dus ook ! Kan je je de kooi die in de shop stond op B&B ? Die met die grijze bodem ? Met de 2 platformpjes en de plastieke buizen ? Ik had krak dezelfde !!! Let wel dat ik " had " schreef . De reden daarvoor is Seppe en zijn ietwat licht ontvlambare aard die ik op die korte tijd graag ben gaan zien !!! Ik ben dol op de explosiviteit , de vastberadenheid en zijn wild spelen ! Maar ja , als het niet gaat met de anderen dan gaat het niet hé .
Och ja , schoenen hé : hij heeft van mij 2 paar sportschoenen gekregen ! Dan kon hij zich wat uitleven .
Het is toch zo een schatje .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
fretsel
Berichten: 59
Lid geworden op: ma jan 23, 2006 8:42 pm

Berichtdoor fretsel » ma apr 20, 2009 9:25 pm

Ze hebben hier ook bij andere gezeten dus normaal moet dat lukken mja de
hormonen doen er veel aan. Maar zoals het kot afbreken hebben ze hier ni gedaan
alleen poepbak en fleece overal verplaatsen en zo maar voor de rest deden ze niet.
Groetjes van Samantha, Dieuwert, Lily-Rose en Kevin

Slaapzacht mijn kleine schatten :
Chukie[21-02-2008]- Fretientje[13-01-2010]- Kiana[11-04-2010]- Ice[11-05-2010]- Baileys[21-05-2010]

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » ma apr 20, 2009 9:38 pm

ik zou beiden wachten tot ze van hun last zijn ontdaan... zal wss wel beteren dan ;)


[Gewijzigd door nielsvl op 2009-04-20 21:38:20]

Gebruikersavatar
Tammie
Berichten: 99
Lid geworden op: do jun 08, 2006 1:10 pm

Berichtdoor Tammie » ma apr 20, 2009 9:52 pm

ok das toch al goe nieuws
maar ik denk vooral dat hij hier probeert uit te breken en zijn kot afbreekt omdat hij bronstig is en dus mijne griezel ruikt (moerke)
en dat het misschien wel zal verbeteren als hij van zijn hormoon probleem verlost zal zijn
laten we samen duimen en hopen ;)

Gebruikersavatar
fretsel
Berichten: 59
Lid geworden op: ma jan 23, 2006 8:42 pm

Berichtdoor fretsel » di apr 21, 2009 1:04 pm

hihi ik zal mee duimen voor u :)
Groetjes van Samantha, Dieuwert, Lily-Rose en Kevin

Slaapzacht mijn kleine schatten :
Chukie[21-02-2008]- Fretientje[13-01-2010]- Kiana[11-04-2010]- Ice[11-05-2010]- Baileys[21-05-2010]


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] en 30 gasten