Ik voel me niet echt goed !

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » zo apr 26, 2009 2:38 pm

Seppe is een toffe én mooie fret die ik trots in ontvangst mocht nemen op Beestjes & Baasjes !
Het is een flinke kerel waar wat " pak " aan is . Zoals elk begin was het begin met hem een beetje moeilijk maar na enkele dagen was het koek en ei ! Dat wil zeggen dat het heel goed ging tussen Seppe , Don " het kan me allemaal eigenlijk niet zoveel schelen " Diego en mijzelf !
Alleen Goliath mocht zich niet laten zien of Seppe hing in zijn nekje !!! Dat bleef maar duren tot ik het niet meer kon aanzien ! Héél zijn nekje was één korst op wonden ! De laatste dag was het ergste van al : Seppe had Goliath in zijn oor gebeten : de oor zag helemaal rood ! Na een behandeling met IsoBetadine was het de dag daarna weer beter .
Mààr : het ergste moest nog komen !!! Ik zag aan Seppe zijn gedrag dat hij Goliath hartsgrondig haatte en hem elke keer zou aanvallen ! Dan kwam het moment dat ik haat als niets anders op deze aarde : kiezen tussen fretjes !
Ik heb toen de ergste beslissing moeten nemen : Seppe terug naar zijn vorige bewaarder doen ! De gezondheid van Goliath en Seppe moesten voorgaan !
Ik heb nog nooit een fret opgegeven en dus kan je wel verstaan dat dit de zwaarste beslissing was die ik ooit moest maken ! Seppe was wel lief voor Don Diego , Seppe was heel lief voor mij . Behalve dan wanneer ik te hard snurkte want dan zat hij naast mij op mijn bed , niet om lief te zijn mààr om me te wekken !!! Als ik slaap dan slaap ik redelijk diep en dus moest mijn lieve jongen me redelijk hard bijten ! Mààr hij kon me wekken ! We speelden regelmatig én redelijk hard met elkaar , wondjes waren onvermijdelijk mààr dat was iets wat me niet echt kon schelen ! We hebben samen veel lol gehad !
De zwaarste dag was dus voor mij zaterdag toen ik hem vroeg of hij even wou wachten om het zijn vrouwke niet direkt té moeilijk zou willen maken , hem een paar zoentjes gaf en hem in de carrier van Samantha stak ! Dit is de eerste keer dat ik een fret moest opgeven !
Nu hoop ik dat hij een poosje heeft gewacht tot hij het Samantha moeilijk heeft gemaakt zodat ik niet direkt de schuld kan krijgen ( lol ) . Seppe , blijf zoals je bent : lollig , lief en schattig ! Laat zoals je hier ook deed , de tenen met rust en wees lief voor ' t baasje en bazinneke hé maatje .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

ludwig1605
Berichten: 85
Lid geworden op: zo aug 27, 2006 12:35 pm

Berichtdoor ludwig1605 » zo apr 26, 2009 3:03 pm

Prachtig mooi geschreven. Ik heb nog maar 1 keer het geluk gehad van jou te ontmoeten Marc en ik weet zeker dat dit uit het diepst van uw hart komt. Ik denk dat je een goede beslissing genomen hebt en dat Seppe zeker nog enkele leuke jaartjes zal hebben.
Ik zou het niet graag meemaken dat ik zo'n beslissing zou moeten nemen, maarja zo is het leven nu eenmaal.


[Gewijzigd door ludwig1605 op 2009-04-26 15:03:56]

Gebruikersavatar
fretsel
Berichten: 59
Lid geworden op: ma jan 23, 2006 8:42 pm

Berichtdoor fretsel » zo apr 26, 2009 5:20 pm

Ewel Marc ik kan u zeker en vast gerust stellen dat hij zich flink heeft
gedragen en nu nog steeds ik ga sebiet men kooien trg ewa herschikken
en dan is hij helemaal op zijn gemak :)
Hij heeft gisteren de hele tijd geslapen op de trein en bus en heb veel mensen
gehad die em schoon vonden en heel geintresseerd waren mja ik weet ik ben
soms wat kies keurig voor een baasje te zoeken voor men beestjes dus heb gezegt
da ze er ma eerst veel van moeste lere voor ze een fretje in huis nemen :)
en doe ook meestal men fretjes alleen weg naar mensen die fretjes hebben
dus nu is het alleen nog een goede thuis zoeken voor onze Seppe en dan komt alles
wel in orde en is de kleine schat terug gelukkig :)
Groetjes van Samantha, Dieuwert, Lily-Rose en Kevin

Slaapzacht mijn kleine schatten :
Chukie[21-02-2008]- Fretientje[13-01-2010]- Kiana[11-04-2010]- Ice[11-05-2010]- Baileys[21-05-2010]


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 17 gasten