frettenliefhebbers in Limburg?

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
redlineracerr
Berichten: 7
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 11:57 am

Berichtdoor redlineracerr » zo okt 03, 2004 8:48 pm

Ken eigenlijk niemand die ook fretjes heeft?
Vraag me eigenlijk af of er leden van Limburg zijn?

veerle

Berichtdoor veerle » ma okt 04, 2004 12:22 am

:P yup ikke onder andere :P
groetjes, veerle

Lisbeth

Berichtdoor Lisbeth » ma okt 04, 2004 12:23 am

en ikke

groetjes

Ilse

[Gewijzigd door Lisbeth op 2004-10-04 00:23:32]

redlineracerr
Berichten: 7
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 11:57 am

Berichtdoor redlineracerr » ma okt 04, 2004 9:18 am

Er zullen wel meer frettenliefhebbers zijn in Limburg maar ik ken er geen enkele...
Het is toch raar dat zo'n lieve en aanhankelijke beestjes niet populair zijn?
Ok , ze kunnen ooit een beetje deugniet zijn maar dat moet je er maar bijnemen.
Volgens mij zullen het nooit populaire beestjes worden.
Misschien ook wel goed want niet iedereen is geschikt voor die kleine rakkers te houden. De meeste mensen die hier komen hebben er eerst wat schrik van tot 1 van de 2 bij hen is komen slapen en dan willen ze allemaal een fret. Maar er komt veeeeeeeeel meer bij kijken als het fretje dat op je schoot slaapt .....

Groetjes,
Joel

ps : veerle als ik goed tel heb jij 15 fretten . Lopen die allemaal los door het huis zoals hier????

[Gewijzigd door redlineracerr op 2004-10-04 09:21:24]

Karel
Berichten: 28
Lid geworden op: do jul 01, 2004 10:36 am
Contacteer:

Berichtdoor Karel » ma okt 04, 2004 11:44 am

en ikke

cheers
Groetjes van Karel & Paula
de fretjes Babs, Mops en Stella
en poes Tammy's

Fotogallery: http://kvv.fotopic.net

Pleuntje

Berichtdoor Pleuntje » ma okt 04, 2004 11:48 am

De fret niet populair? De fret wordt steeds populairder. De gevolgen zie je in de opvangen e.d. Dus laat ze voor mij wat onbekender blijven.

redlineracerr
Berichten: 7
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 11:57 am

Berichtdoor redlineracerr » ma okt 04, 2004 11:56 am

Van mij mogen ze ook onbekend blijven . Een fret is geen hond of kat, een fret is een fret en daar moet je engelengeduld mee hebben.
Hoeveel mensen zijn er niet die hun huisdieren gebruiken om hun fustraties uit te werken. Heb al een paar keer dikke ruzie op straat gehad met mannen die hun hond aan het "africhten" zijn. Kan dan mijn mond niet houden en ga er recht op af en zeg ongezouten mijn mening. En als ze niet willen luisteren dan word ik vals en scheld ze de huid vol. Dieren zullen je nooit een mes in de rug planten en dieren vergeven je zonden ter plaatse. Het zijn de mensen die het verstand soms in hun achterwerk hebben zitten.

veerle

Berichtdoor veerle » ma okt 04, 2004 2:02 pm

Origineel gepost door redlineracerr

veerle als ik goed tel heb jij 15 fretten . Lopen die allemaal los door het huis zoals hier????

[Gewijzigd door redlineracerr op 2004-10-04 09:21:24]
ja hoor, wel in shiften omdat ze niet allemaal overeen komen met elkaar, maar ze wonen en lopen gewoon allemaal in huis !

groetjes, veerle

redlineracerr
Berichten: 7
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 11:57 am

Berichtdoor redlineracerr » do okt 07, 2004 8:49 am

Dus eigelijk heb je fretten die in ploegen werken :) .Hier lopen ze ook de ganse dag los.Behalve als we weg gaan of gaan slapen gaan ze vast.Vroeger sliep de oudste bij mij maar met helleveegske erbij gaat dat niet meer.Die houd u wakker de ganse nacht terwijl je de oudste neerlegt en die slaapt.Nu slapen ze samen (of als we wakker zijn op je arm). in een plaats van 2meter op 2.
Hebben ze alle 15 hun eigen karakter of zitten er verwante zielen bij?

veerle

Berichtdoor veerle » do okt 07, 2004 10:17 am

yup ze werken in ploegen EN in teamverband om hun stunten uit te halen hahaha ;)
ach wat lijkt me dat fijn om samen met zo'n flufferd te kunnen gaan slapen (@)
Zo'n poging heb ik hier ook eens gedaan maar met wisselend resultaat: de meesten vonden dat als zij wakker waren dat ik dat ook moest worden en dan kreeg ik ineens een koude frettenneus in m'n oor of knieholte of onder m'n voet ofzo... brrrr ;) (soms ook wel es kleine zachte hapjes in m'n tenen of 'nekvel' ... jammer dat de arme schatten niet weten dat vrouwtje geen nekvelletje zoals hen heeft ! )

Ze zijn allemaal verschillend van karakter hoor ! Soms denk je wel es: ja die of die stunt zou dat ander fretje ook nog kunnen doen, maar daar stopt het dan ook. zelf hebben ze ook allemaal een verschillende band met elkaar, variërend van elkaar het licht in de ogen niet gunnen tot onafscheidelijke vriendjes zijn ;) In ieder geval allemaal anders. :)

groetjes, veerle

Cooky
Berichten: 181
Lid geworden op: do jul 08, 2004 11:29 pm

Berichtdoor Cooky » do okt 07, 2004 1:02 pm

ben ook van limburg!! :D

redlineracerr
Berichten: 7
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 11:57 am

Berichtdoor redlineracerr » do okt 07, 2004 4:32 pm

Zo te horen is het frettenleven zoals een soap op tv bij jullie. Hier hebben ze niet te kiezen , ze zijn maar met twee.Vind het nu al fantastisch om stilletjes op de zetel te loeren naar hun kapriolen die ze allemaal uithalen.Veel beter als een tv.Wat moet het dan niet zijn als je een tiental van die bengels in je kot hebt! Peukie is een kleintje maar ze is in staat om heel het kot overhoop te halen.Ze hebben zo "hun" plekjes waar je ze niet kan pakken , ze graven de planten en tabak uit als je even niet oplet . . . en dat zijn er maar twee!! Eigenlijk Peukie maar want Fret is de kalmte zelve.Je mag hem alleen niet in de badkamer zonder begeleiding laten want hij pikt de sterren op de vloer van de douche.Voor de rest is hij heel rustig. ~z~

Citric
Berichten: 56
Lid geworden op: za mei 08, 2004 4:15 pm
Contacteer:

Berichtdoor Citric » vr okt 08, 2004 12:49 am

Hey, ik woon vlak bij Limburg en hier in de buurt ken ik ook niemand die fretten heeft. Hier moet je zelfs goed zoeken als je een fretje wilt. Eigelijk wel goed dat hier zo geen broodfokkers zijn.
Hier gaat het ook in shiften hoor,als ik ze alle 10 moest laten lopen dan werd ik gek denk ik!
Groetjes

redlineracerr
Berichten: 7
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 11:57 am

Berichtdoor redlineracerr » vr okt 08, 2004 7:45 am

10 fretten!!! Dacht al dat 2 er veel waren (toch om in het oog te houden!).
Het zal wael ooit een kermis zijn daar. %)

Diablo
Berichten: 7
Lid geworden op: za mei 15, 2004 1:25 am

Berichtdoor Diablo » vr okt 08, 2004 11:24 am

hoi , ik ben ook van in de geburen (momenteel toch nog ) heb ook 2 fretten Bino en Bandit de laatste is er slecht aan toe maar ze kunnen er allebij wel wat van Bino is verslaaft aan sigarettenpakjes dus derest kan je al raden heb ik volk die roken duurd het geen 2sec of hij daar heel lief en onschuldig als hij is ziet hij een kans hopla beybey sigaretten dan kom die nog eens terug voor je VUUR te jatten %)

Bandit is slecht aan toe zware blaas onsteking precies lam de achterste poten !@#$

Namiddag dierenkliniek in Herselt hoop dat alles inorde komt ~_~

redlineracerr
Berichten: 7
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 11:57 am

Berichtdoor redlineracerr » vr okt 08, 2004 11:45 am

Hopelijk komt alles in orde met Bandit ! Nooit leuk als je ukkepukken ziek zijn.
Hier loopt ook een sigarettendief rond.... Peuki.Ze is meer dol op pakjes tabak die ze dan als een bezetene begint uit te graven. !@#$
Zal mijn vingers gekruisd houden voor Bandit...

bob de bouwer
Berichten: 11
Lid geworden op: do jun 24, 2004 2:13 pm

Berichtdoor bob de bouwer » vr okt 08, 2004 12:38 pm

Ich ben auch van Limburg.
Liefhebbende kusjes: Balou

luna
Berichten: 9
Lid geworden op: di aug 31, 2004 10:21 pm

Berichtdoor luna » vr okt 08, 2004 7:32 pm

Hoi Diablo,

We wensen U veel succes met Bandit dat hij vlug zal genezen :( :(

Groetjes van Luna,Ronny
en de frettenbende ~_~ ~_~

caroline
Berichten: 32
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:36 am
Contacteer:

Berichtdoor caroline » za okt 09, 2004 1:23 pm

en ik ben ook van limburg :)
Groetjes Caroline en de fretjes Ashanty, Shakira en Chanelle en ons blijvertje van de opvang Lucky

redlineracerr
Berichten: 7
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 11:57 am

Berichtdoor redlineracerr » za okt 09, 2004 1:29 pm

Toch stiekkem wat frettenliefhebbers in Limburg.
Hey Diablo , met Bandit alles ok???

Citric
Berichten: 56
Lid geworden op: za mei 08, 2004 4:15 pm
Contacteer:

Berichtdoor Citric » za okt 09, 2004 2:14 pm

Ik heb geluk hier,er zijn maar een paar deugnieten tussen de rest is heel kalm en ze houden hun vooral met elkaar bezig dat is dan weer een voordeel. Ze zijn ook allemaal nogal dik (weet echt niet hoe dat komt) dus de snelheid is er bij de meeste ook af.
Het is precies een slechte periode voor de kleintjes,zoveel zieke !@#$ Ik hoop dat Bandit er door komt!
Groetjes


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 34 gasten