peukie de freak

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
redlineracerr
Berichten: 7
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 11:57 am

Berichtdoor redlineracerr » vr okt 08, 2004 9:16 pm

Laatst lag peukie bij me slapen en nam de gelegenheid eens om haar pootjes eens te inspekteren.In het begin heeft ze het putje van de douche proberen open te krabben en ze is blijven hangen met haar pootje . Gevolg een gebroken teen aan de binnenkant van haar voorpoot.Heb het een paar keer recht gezet maar dat duurde niet lang of madam bengelde weer ergens aan en teentje weer over. Ze heeft er geen last van en je kan eraan komen geen probleen.Maar nu merkte ik dat achter de gebroken teen , naast haar kussentje vanonder een extra nagel groeide!! Niet alleen was er nog een nagel gevormd maar ook een mini teen! Ze is binnenkort oud genoeg voor te laten steriliseren (vanaf hoe oud weer precies????) en dan de dierenarts meteen ook naar de "teen" laten kijken.
Kan er iemand nagels knippen als ze wakker zijn? Moet altijd wachten tot ze slapen voor te knippen.Vroeger toen we nog ferretone hadden lukte het ook wakker.

Citric
Berichten: 56
Lid geworden op: za mei 08, 2004 4:15 pm
Contacteer:

Berichtdoor Citric » zo okt 10, 2004 7:16 pm

Hoe zit dat nu met dat teentje? Vind het wel raar hoor.

ferrets4fun
Berichten: 161
Lid geworden op: di mei 04, 2004 10:43 am
Contacteer:

Berichtdoor ferrets4fun » ma okt 11, 2004 8:22 am

heel apart teentje???

moertje laat ik altijd van af de eerste dag dat ze loops zijn helpen,
dus met een maand of 9
nagels knippen doet ik als ze wakker zijn ik gebruik dan een tube gimpet vitemine pasta meer een druppel op hun buik zijn hun lekker aan het snoepen en kan ik op mijngemak de nageltjes knippen.

gaan problemen mee...
Groetjes Annemieke en Pascal
De fretjes Beesie, Bino, Bandit en Baloe
De sneeuwpoes Bouli
De kittens Boef en Beer
Ferrets4Fun Site
Ferrets4Fun Forum

Pleuntje

Berichtdoor Pleuntje » ma okt 11, 2004 11:17 am

Ik knip de nageltjes altijd met vitaminepasta. Geen problemen ermee.
Het laten helpen dat kan vanaf een maand of 6 geloof ik. Meestal wacht je totdat ze loops zijn. Kan wisselend zijn. Maar eenmaal loops niet meer telang wachten. Zou het teentje toch eens aan een dierenarts laten zien.


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] en 50 gasten