na een tijdje...

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Jan.S.
Berichten: 15
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 10:18 pm
Contacteer:

Berichtdoor Jan.S. » wo okt 20, 2004 9:53 pm

Code: Selecteer alles

Dit onderwerp is verplaatst van materialen naar algemeen

hehe, we zijn er weer .
Ik heb veel problemen gehad om hier weer op te komen. Vanavond voor de zoveelste keer een nieuwe account aangemaakt en toen kon ik met mijn oude inlog naam weer inloggen.
nou, waar ging het om: Juist ja George & Mildred.
Nu zijn we al een paar maanden verder en het ECHT lievertjes. Bijten is eigenlijk zo goed als over en zindelijkheid gaat uitstekend.
Het zijn zulke schatten.
George is, vind ik, een reus. Mildred is echt een vrouwtje om te zien. Klein, tenger en straalt vrouwlijkheid uit.
Toch maak ik me een beetje zorgen om haar.
Als ik of een van de kinderen haar op de armen heb dan rilt zij.
Is dit onschuldig en moet ik het zien als een soort ronken bij een kat of is er wat anders.
De temp. in huis is goed en ze oogt ook helder en fris maar toch??????
Iemand die hier wat over kan zeggen?

ps. Ik bestel altijd via Casper mijn spullen en dat is een erg goeie zaak, snel, goed, goedkoop(in vergelijking).

Jan

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » do okt 21, 2004 7:12 pm

doet dit rillen zich voor vlak na ze uit haar nestje komt?
dan is het van de kou en is het normaal, anders zou ik ook niet weten waarom ze rilt, misschien wel van genot ja?
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » do okt 21, 2004 7:18 pm

als je een fret die juist wakker word vast neemt dan is het normaal hoor dat rillen
ze doen dit om hun lichaams temperatuur op peil te houden
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

Citric
Berichten: 56
Lid geworden op: za mei 08, 2004 4:15 pm
Contacteer:

Berichtdoor Citric » do okt 21, 2004 7:41 pm

Hey,
één van mijn dames rilt ook altijd als ik haar oppak,zelfs al is ze al even wakker. Ze wil gewoon een beetje flauw doen denk ik want ze is zeker niet ziek of angstig.
Groetjes

Pleuntje

Berichtdoor Pleuntje » do okt 21, 2004 10:25 pm

Pleuntje doet dat ook weleens.

doedelfietje
Berichten: 40
Lid geworden op: do aug 05, 2004 2:26 pm

Berichtdoor doedelfietje » vr okt 22, 2004 12:05 am

Zoë doet dit omdat ze bang is... ze klamt haar volledig rond je arm en wanneer ze echt beseft dat ze met haar pootjes niet meer op de grond staat begint ze te rillen maar eens je ze goed vasthebt gaat het over... Ze heeft het het liefst als ik haar volledig op mijn arm neem en haar niet gewoon vastneem aan haar borstkas om het zo te zeggen. bij ayko is dat al geen probleem...

groetjes sofie, ayko en zoë

marijke
Berichten: 14
Lid geworden op: zo okt 17, 2004 3:41 pm
Contacteer:

Berichtdoor marijke » ma okt 25, 2004 10:46 am

socks rilt ook soms als ik hem pak maar dat is dan meestal omdat ik hem iet goed vast heb. hij heeft dan precies bang want hij zet zijn nagels an ook in mijn pul of zo

groetjes marijke en socks

Annick
Berichten: 191
Lid geworden op: zo okt 24, 2004 2:17 pm

Berichtdoor Annick » ma okt 25, 2004 4:25 pm

:) Mijn Charlotje rilt ook altijd als ik haar uit haar kooi haal. Volgens mij heeft het inderdaad iets met lichaamstemperatuur te maken. Ik hou haar dan eventjes bij mij tot ze goed wakker wordt en dan gaat ze gewoon wat spelen of rondlopen, zo stijgt haar lichaamstemperatuur vanzelf weer veronderstel ik! Als wij uit onze slaap gewekt worden en we moeten uit ons bed hebben wij het toch ook eerst koud, hé..... Maar volgens mij doet Charlotje het soms ook express om een beetje zielig te doen want ze weet dat ze dan extra geknuffeld wordt! Doei.... ;)
Groetjes van Annick, likjes van Oscar en Marieke, ook van Charlotje vanop de Rainbowbridge.... Charlotje, we zullen je missen.... xxx

Cooky
Berichten: 181
Lid geworden op: do jul 08, 2004 11:29 pm

Berichtdoor Cooky » ma okt 25, 2004 8:04 pm

ja volgens mij is het echt een meidending %)
mijne Cleo doet het altijd als ze pas wakker is (kwestie van spieren opwarmen en lich.temp. op peil te houden); maar ook als ze in een nieuwe situatie komt ofzo.
ik denk ook vaak dat ze het doet om zielig te doen, want zoals ze er dan bijzit (ze blijft dan ook nog zielig zitten op de grond (@) ) krijg je echt medelijden met haar :P
maar aan haar gezondheid ofzo mankeert niks, ze heeft dit ook altijd gehad, dus ik maak me geen zorgen.
het komt alleen soms wat akelig over tov vreemde mensen ~0
hihi

San
Berichten: 19
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 6:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor San » ma okt 25, 2004 8:27 pm

Origineel gepost door Cooky

ja volgens mij is het echt een meidending %)
mijne Cleo doet het altijd als ze pas wakker is (kwestie van spieren opwarmen en lich.temp. op peil te houden); maar ook als ze in een nieuwe situatie komt ofzo.
ik denk ook vaak dat ze het doet om zielig te doen, want zoals ze er dan bijzit (ze blijft dan ook nog zielig zitten op de grond (@) ) krijg je echt medelijden met haar :P
maar aan haar gezondheid ofzo mankeert niks, ze heeft dit ook altijd gehad, dus ik maak me geen zorgen.
het komt alleen soms wat akelig over tov vreemde mensen ~0
hihi
Whoehahaahaha, net zo'n juffershondje
:D
En de vreemde mensen maar denken : arm ding & wat heeft zij ermee gedaan dat ze zo rilt ...

Ik zie het zo voor me..

BTW Doosje hier doet het ook...
Sanne, Muts, Doos & Binky-Boy

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » ma okt 25, 2004 10:20 pm

ons buffy is juist dezelfde, dan met van die wateroogjes u aanstaren en als ze dan wordt gepakt dan is alles terug ok
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten