en nu is het gedaan !!!!!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
amy
Berichten: 377
Lid geworden op: zo sep 25, 2005 1:00 pm

Berichtdoor amy » za sep 26, 2009 11:42 am

Wij zijn wij hier al maanden aan een stuk hard aan het werken (na onze verhuis terug naar belgie om Paddy (mijn vriend) in te schrijven (kan toch ni moeilijk zijn, van eu-land naar eu-land denk je ?? think again...))
Beide een mooie vaste job gevonden, hij in een ierse pub in antwerpen stad, ik terug naar mijn oude job, maar dan in belgie....en wij volle bak uurtjes kloppen !!!!

Een tijdje geleden beslist dat Paddy en mijn vader samen een ierse pub gaan beginnen (onder mijn naam...hoera !!! %) )...dus Amy kan van her naar der crossen in haar vrije uurtjes (voor zover ik al eens een half uurtje per dag heb :P )

Bijkomende..Paddy kan hier nog niet met de wagen rijden (weer zo'n tof tussendoortje van ons belgisch wetgevingssysteem), dus als hij om 4 uur 'snachts gedaan heeft met werken, kan de deze uit hare nest om hem te gaan halen...(mabon, de liefde doet gekke dingen he...)

Nu heb ik net gedaan met het poetsen van de wagen (mjah...met al die werken op de baan vliegt het stof rijkelijk rond) en dacht ik bij mezelf "eens kijken op het net , da's weeral een eeuw geleden"...

Nu moet je weten, mijn 2 kindjes (Freddy en Tune voor zij die denken dat ik op miraculeuze wijze na de laatste speeldag 2 kinderen verwekt, gebaard en grootgebracht heb) hebben hun villa (zo'n ferretnation voor 2 fretjes is toch wel luxe) naast de PC staan ...
En ik zie die hier liggen in hun hangmatje ( hoewel..ik HOOR Freddy meer...snurken....)
En dan word ik een beetje jaloers....
En dan ineens kreeg ik een beetje schuldgevoelens.....Want door al die drukte, het rondgerij en het op tijd gaan slapen om er snachts uit te moeten heb ik mijn 2 schatjes al eens een paar daagjes niet uit hun villa laten komen...

En daarom zeg ik : NU IS HET GEDAAN !!!! Ze mogen hier allemaal op hunne kop gaan staan, maar mijn 2 kinders komen er elke dag uit, en wij gaan wij nu nog eens van de laatste zonnestralen van het jaar genieten !!!! En ik ga eens meer op het forum actief zijn in plek van te lezen !!!
Maareuh...
ik zal straks wat actief moeten zijn...heb net met mijn vinger eens tegen de hangmat gepord...en buiten een extra luide snurk denk ik niet dat mijn activiteiten zo vroeg op de "middag" met bruisend enthousiasme zal onthaald worden ....

Vast mijn t-shirt al aantrekken van de frettenark...en de kakbakjes legen...leibandjes klaarleggen...
misschien worden ze dan wel wakker ..

:P

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » za sep 26, 2009 3:47 pm

Hey Amy, tof om nog eens iets van je te horen meid maar de omstandigheden zijn precies wat minder gunstig. Denk eraan, na regen komt zonneschijn en zoals ik jou ken slaag je er wel in je hier ook door heen te spartelen. Geef je schatjes ne dikke knuff van mij hé en zoals je ziet heb ik ook wat aan gezinsuitbreiding gedaan! (@) ;)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » za sep 26, 2009 8:38 pm

Amy, gelijk heb je. Je kindjes zijn pure ontspanning en daar moet er ook tijd voor gemaakt ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » za sep 26, 2009 10:31 pm

hey amy leuk je nog eens te horen je moet is dringend wegbeschrijving geven zo dat we is kunnen langs gaan
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » zo sep 27, 2009 12:55 am

Halloooooo!!! Long time, no seen!! Zo, dus jij bent alweer terug in ons druilerig landje? Net op tijd om onze Dierenhappening terug te be-doedelzakken dus!! :P Geweldig, we zullen onze "hill" alleszins al hoog genoeg bouwen, dan horen en zien ze ons (en jou natuurlijk) al stralen van verre!! :D

En ach, verhuizen, doe je dat niet altijd zo goed als onmiddellijk opnieuw als je het net ergens gewend bent?? ~0 Nee? (@) Oeps, heb dat nl ook net gedaan :P . Eerst van Hasselt naar Beringen (ambetante huisbaas achtergelaten en korter bij Mechelen ;) ) en dan naar Rotselaar (lieve vent tegengekomen en nòg korter bij Mechelen :D :D ) Dus, je bent de enige niet die zin heeft om te gillen af en toe, hoor! !@#$ Wij zijn het inmiddels ook zo 'n beetje heel beu, maar ach, zoals je zei, de liefde doet rare dingen met een mens! :)

Enfin Amy, ik vind het heel leuk dat je er terug bij bent en ook zin hebt onze fantastische "kliek" weer wat meer te vervoegen. De 4de oktober zitten we naar aloude gewoonte weer in Tivoli, ik hoop dat je even tijd vinden kan om binnen te springen!! In ieder geval, als je ons mist ... we zitten op dezelfde plaatsjes als vroeger :P !
Afbeelding

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » zo sep 27, 2009 10:36 am

Origineel gepost door margit
De 4de oktober zitten we naar aloude gewoonte weer in Tivoli, ik hoop dat je even tijd vinden kan om binnen te springen!! In ieder geval, als je ons mist ... we zitten op dezelfde plaatsjes als vroeger :P !
Yup , allen welkom vanaf 13 H :)
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » zo sep 27, 2009 10:21 pm

het zal gaan tijd worden!!!
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.



Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 41 gasten