fretjes ruiken naar.......

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Annick
Berichten: 191
Lid geworden op: zo okt 24, 2004 2:17 pm

Berichtdoor Annick » zo nov 21, 2004 10:03 pm

HONING!!!! :D :D :D

" Hé, die ruiken naar honing,.....acaciahoning...... Mmmmm."

Dit is het compliment dat ik deze week voor mijn fretjes heb gekregen van een goede vriendin.
En inderdaad, ik herinner me dat heel in het begin toen ik Oscar had en hij was nog heel kleintjes (5weken ocharme) ik vond dat hij heel sterk naar honing rook, ik zal het gewoon geworden zijn want nu ruik ik dat niet meer en ik dacht dat die geur verdwenen was, maar blijkbaar dus niet! En het deed me zo'n een plezier want er zijn zoveel mensen die die fretjes maar rare beesten vinden en die dan zeggen dat fretten stinken.... En dan ben ik altijd op mijn teen getrapt! Dus voilà, het deed me goed dat iemand eens iets liefs over de geur van mijn fretjes zei en ik wou het eens met jullie, frettenliefhebbers, delen..... Doei!

:D :D :D
Groetjes van Annick, likjes van Oscar en Marieke, ook van Charlotje vanop de Rainbowbridge.... Charlotje, we zullen je missen.... xxx

Citric
Berichten: 56
Lid geworden op: za mei 08, 2004 4:15 pm
Contacteer:

Berichtdoor Citric » ma nov 22, 2004 1:22 am

Hey,
een vriend van mij vond zelfs wel dat fretjes naar zeep ruiken :?
dus jah :D
Groetjes

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » ma nov 22, 2004 12:41 pm

mijn zus noemt onze fretjes altijd
pinky en stinky :-)

toen we ze hadden waren ze nog niet gecastreerd en toen stonken ze echt wel hoor ....!
daarna rook je het af en toe nog wel eens , maar niet meer oz erg .

en sinds kort hebben we zetels gekregen via via en die stonken pas!!!!!!!!
Toen zijn we op zoek geweest naar iets dat de reuk wegdoet en we ehbben het gevonden!!:
je moet gewoon een bordje nemen en daar wat azijn indoen en laten verdampen. Deze damp neemt alle geuren weg en dus geen last meer van stinkende zetels en ineens de geur van de frejtes is ook weg )
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

tientje
Berichten: 377
Lid geworden op: vr okt 22, 2004 1:43 am

Berichtdoor tientje » ma nov 22, 2004 1:30 pm

ik zeg ook altijd "stinkerds" tegen mijn frettekes.. en erna steek ik dan stiekem mijn neus in hun pelsjes om eens lekker te snuffelen :P

Annick
Berichten: 191
Lid geworden op: zo okt 24, 2004 2:17 pm

Berichtdoor Annick » ma nov 22, 2004 1:46 pm

Ik steek ook soms mijn neus in hun pels om ze eens te ruiken, ik vind dat ze soms zo een gezellige geur hebben :P.

Maar ik heb ook het probleem dat hun geur een beetje in mijn zetels blijft zitten, elke week stofzuig ik mijn zetels en spuit ik er febrèze op maar neemt niet alles weg. En voor de mensen die bij mij op bezoek komen vind ik dat een beetje genant. Dus hoe doe je dat met die azijn? Gewoon in de buurt laten verdampen of de zetels ermee afwassen?
Groetjes van Annick, likjes van Oscar en Marieke, ook van Charlotje vanop de Rainbowbridge.... Charlotje, we zullen je missen.... xxx

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » ma nov 22, 2004 5:57 pm

ruikt azijn op zich ook al niet vies?
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!

Joos
Berichten: 11
Lid geworden op: vr nov 21, 2003 8:36 pm

Berichtdoor Joos » di nov 23, 2004 8:25 pm

Origineel gepost door Annick

HONING!!!! :D :D :D

" Hé, die ruiken naar honing,.....acaciahoning...... Mmmmm."

Dit is het compliment dat ik deze week voor mijn fretjes heb gekregen van een goede vriendin.
En inderdaad, ik herinner me dat heel in het begin toen ik Oscar had en hij was nog heel kleintjes (5weken ocharme) ik vond dat hij heel sterk naar honing rook, ik zal het gewoon geworden zijn want nu ruik ik dat niet meer en ik dacht dat die geur verdwenen was, maar blijkbaar dus niet! En het deed me zo'n een plezier want er zijn zoveel mensen die die fretjes maar rare beesten vinden en die dan zeggen dat fretten stinken.... En dan ben ik altijd op mijn teen getrapt! Dus voilà, het deed me goed dat iemand eens iets liefs over de geur van mijn fretjes zei en ik wou het eens met jullie, frettenliefhebbers, delen..... Doei!

:D :D :D
Ik vind mijn fretjes naar Doritos ruiken.En DIE vind ik heeeerlijk. Draak s fretten ruiken naar kretek, maar ik rook daar denk ik niet genoeg voor.
mokmokmok
grr, Joos

Annick
Berichten: 191
Lid geworden op: zo okt 24, 2004 2:17 pm

Berichtdoor Annick » wo nov 24, 2004 9:58 pm

Oscar ruikt tegenwoordig zelfs naar salami vind ik, en Charlotje een beetje naar popcorn, om op te eten gewoon die fretjes...... :P :P :P
Groetjes van Annick, likjes van Oscar en Marieke, ook van Charlotje vanop de Rainbowbridge.... Charlotje, we zullen je missen.... xxx

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » wo nov 24, 2004 11:01 pm

i
fretten ruiken gewoon naar fret. Als ik aan mijn gasten ruik voel ik m op slag thuis, waar ik ook ben.Of klinkt dit raar??
Zelfs bronstige rammetjes ruik ik graag, ze ruiken naar de natuur en naar kracht en naar de wildheid.
Dat ze zo voor altijd mogen ruiken!!!

geurige groeten dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » do nov 25, 2004 8:56 pm

ik heb ook geen last van hun geurtje
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!

Gebruikersavatar
fie
Berichten: 41
Lid geworden op: wo aug 25, 2004 2:05 pm

Berichtdoor fie » za nov 27, 2004 9:10 am

ik ruik die echt graag... zo'n beetje musk hé... eigenlijk is dat best wel een aantrekkelijke geur... als ik die soms nie meer ruik, ga ik in de buurt van de kooi of steek ik mijn neus in basiel of oscar zijn pelske... ook mijn boekentas ruikt naar fret enzo... want die kruipen daar altijd in... ik vind het niet erg... anderen kijken soms raar op als ik mijn boeken uithaal... ;)
***We vergeten Oscaartje nooit...Maneki en Basiel geven een dikke kus... Wees welkom Fiona en Dodge, lieve kleine albinootjes met puppy-kuren*** Welkom lieve hondje: chevy!!!


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] en 45 gasten