Er is meer goed nieuws !

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » vr jul 10, 2009 7:21 am

Nu worden wij als vrijwilligers ( van het OCMW ) ook betaald ! Het is geen wereldschokkend veel dat we betaald worden zenne : voor het weinige dat we aan werk verrichten krijgen we 20 tot 23 € per maand . Dat geld zet ik op een aparte rekening die enkel en alleen voor mijn jongens gebruikt zal worden !
Nu krijg ik deze maand 3 maanden " wedde " die ik met veel lezier zal steken in een carrier voor mijn 3 jongens !!!
Daarmee komen we bij het goede nieuws !
Morgen krijgen we een nieuw lid bij ons gezinnetje !
Ik had eerst gesproken over een albinootje . Nu heb ik gehoord dat ik kan kiezen tussen 4 of 5 rammetjes . Dat is natuurlijk goed nieuws voor mij want er zijn ( dus ) 1 albino en een paar wildkleurtjes waartussen ik kan kiezen . Mag ik dus vragen om de negatieve reakties achterwege te laten . Ik zit hier namelijk met één hand op de telefoon om Hans te vragen om dit topic af te sluiten en/of te verwijderen van het forum .
IK BEN NIET VAN PLAN OM RUZIE TE ZOEKEN MET DIT POSTJE !!!
Ik wens dat iedereen blij voor mij zal zijn met onze nieuwe aanwinst .
Don Diego zowel als Goliath zijn er klaar voor en zullen niet negatief reageren op de jongeling . Dat hebben we gezien toen beide kerels héél voorzichtig én héél lief waren voor de pups van Twisterke !
Moesten er negatieve reakties geweest zijn op de pups vanwege mijn jongens dan had ik geen pup in huis gehaald !!!

Nu ga ik rap maken dat dit postje gepost word want ik hoor dat de teletubbies begonnen zijn en als er EEN iets is op die domme tv dan zijn dan zijn het die verdomde teledinges !!! Ik zou daar NOOIT één kind trauma ' s mee willen bezorgen !!! Dat gekweel van die vlaamse zangeresjes helpt er ook niet veel aan met hun domme liedjes !!! Trouwens ( voor hen die het zich zouden afvragen ) : in het engels is dat " programma " geen haar beter !!!
Dan moet er me nog één iets van het hart : Wolleke en Bolleke ?!!! Wat is dàt nu weer voor zatte zever ?!!! Ook dit is een onderdeel van die teledinges !


[Gewijzigd door asocialleke op 2009-07-10 07:33:24]
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
loeke2440
Berichten: 112
Lid geworden op: zo nov 30, 2008 4:20 pm

Berichtdoor loeke2440 » vr jul 10, 2009 9:58 am

awel ik hoop van harte dat je nieuwe pup een schat is maar stiekem ook wel een klein varkentje :D :D

Etheltryth
Berichten: 130
Lid geworden op: wo mar 25, 2009 9:41 pm

Berichtdoor Etheltryth » vr jul 10, 2009 10:01 am

wel asocialleke, ik ben heel blij dat je je nieuwe puppy krijgt, dat je geld krijgt en dat je je agressie over de teletubbies hier eens van je kon afschrijven :D ..

over het geld: 20euro per maand is niet veel, maar zeker ook niet niets he! Als je ziet dat je er nu komt voor eten te kopen voor hun, als je dan die 20euro opzij kan zetten voor als er is dierenartskosten zijn, dan zal je wel al wat hebben zitten he:-).

voor die carriere, ik heb dat al heel veel gezien. ik heb er een megagrote die eigenlijk van onze kat is.
Maar 'k weet niet juist hoeveel die kost, maar gisteren was ik in de tom & co, en daar hadden ze een heel mooie stevige zwarte tas, die eigenlijk in lengte wel langer was als een carriere, en die ook langs alle kanten van dat doorzichtige draad had. dus ze kunnen eigenlijk alles zien. en deze was €20. ik heb al zo een tas dus heb ze laten staan, maar misschien is het wel een ideetje van eens rond te kijken voor een draagtas ipv een carriere.

het is maar een ideetje he :)

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » vr jul 10, 2009 10:50 am

Loeke , mag ik bedanken vanuit de grond van mijn hart . Ik hoop eigenlijk héél stiekem ook op een varkentje !
Tja Audrey , 20 € is inderdaad niet veel mààr als je ziet wat ik daarvoor moet doen dan is het toch goed betaald hoor . Ik kom binnen , ik neem een tas koffie en een koekje , zet me neer , neem nog wat meer koekjes ! Als we een uurtje verder gedronken hebben ( koffie dus ) dan hebben we een rookpauze waarna we alweer koffie drinken . Tussen de koffie en de koekjes of stukken fruit praten we wat en dan rond 16u00 hebben we gedaan !!!

Dan nog even over die carrier of draagtas : ik kies voor de carrier want met mijn rug ga ik niet een draagtas of carrier rondsleuren . Ik kies daarom ook voor de carrier mét wieltjes hé . Als ik lui doe dan doe ik het liever ineens goed hé .
Wanneer ik mijn buurman zijn vriendin zie dan vraag ik haar hoeveel die dingen juist kosten en dan vraag ik haar of ze er eentje voor mij wil opzij zetten .
Nu ga ik ons klaarmaken om wat te gaan wandelen .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » vr jul 10, 2009 11:28 am

dacht vorige week zelf in de liddl (of in zoomart, weet het al niet meer): carrier voor 7.5 euro ...
hoeft tegenwoordig echt niet veel meer tekosten ...

'k denk alleen niet dat het een model is waar je wielen kan onderzetten ... dan zal je naar de grotere versies moeten (en duurdere)

diegene die wij hebben (en ook nog vele anderen van DFA, die grote met wieltjes die je regelmatig ziet): dacht dat die toch iets van een 50-60 euro kostte ....maar alles hangt er natuurlijk vanaf hoeveel fretten erin moeten, hoeveel je deze gebruikt en vooral waar .. (als je regelmatig naar de beurzen gaat van 's morgesn tot snachts en de beesten dan dus nog uren na de speeltuin in de auto moeten overnachten, is een grotere carrier aangeraden(waar voornamelijk een poepbak inpast natuurlijk)

veel succes met de zoektocht
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » vr jul 10, 2009 11:56 am

Ik koop niks meer in de tom&co, zulke afzetterij, alles kost daar veel te veel. Heb overlaatst een leuke winkel gevonden, geloof dat ze er ook in Gent hebben, de "wapa". als je de prijzen vergelijkt.... een hangmatje in de tom&co kost al meer dan 10€ in de wapa 5 :), heb er ook carriers gezien en ook draagtassen.

Zo tof, een nieuw pupje! gajij geen albino nemen? ik wou altijd een albinoke maar vond er geen , nu ist te laat, meer dan 2 fretkes kan ik niet aan, heb maar 2 handen.

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » vr jul 10, 2009 12:07 pm

Leuk voor je Marc, had het je al gezegd via messenger dat ik zeer blij voor je ben. Ik ben eens benieuwd welk pupje het gaat worden! ;) Oh ja, geef je lieve mannen ne dikke knuff van mij hé.
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Berichtdoor sah » vr jul 10, 2009 2:50 pm

Leuk!
Ga je dan voor een albino of n wildkleurtje gaan?
Heb je al n naam?

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » vr jul 10, 2009 2:53 pm

Mieke , Tom : bij Tom&co verkopen ze die grote met wieltjes niet meer . Ik ben daar al gaan kijken . In ' t woefke verkopen ze ze ook niet . Maar zoals ik al vertelde zal ik het eens vragen aan de vriendin van Mathias . Zij werkt in Zoomart en naar ' t schijnt hebben wij daar afslag ( maar zeker ben ik niet ) . Ik zal het wel zien als ik volgende maand daar ga kijken . Wat de grootte van de carrier betreft tegen dat de pup wat groter is ( en daar zal ik waarschijnlijk niet te lang op moeten wachten ) vrees ik dat ik alle3 mijn kerels zal mee moeten nemen om de maat te passen . Dat zal hoogstwaarschijnlijk wel vonken geven tijdens het vervoer naar die winkel , ik hoop dat mijn sweatshirt dat gewicht zal kunnen dragen ! Ik hoop dat ik dan minstens 3.5 tot 4 kg zal mee moeten sleuren ! Heimelijk hoop ik op méér gewicht maar dat zal ervan afhangen vrees ik .
Toch vriendelijk bedankt voor het medeleven ( lol ) .
Kate , voor mij is Tom&co een beetje anders : daar werken leuke én vriendelijke meiskes en aangezien ik voor leuke én vriendelijke meiskes ben ( mag ik mezelf dan een lesbisch jongetje noemen ? ) blijf ik daar gerief kopen hé . Toch zal ik eens kijken naar die " wapa - toestand " zoeken . Mààr zoals ik al vertelde ben ik alleen op zoek naar een grote carrier op wieltjes omdat ik dan geen carrier meer moet dragen . Niet voor het gemak maar gewoon uit luiaardij hé ( hihihi ) .
Tja , ik heb een probleempje : ik kan kiezen tussen 4 of 5 pups en waarschijnlijk zal ik een zo groot mogelijke kerel kiezen . Niet dat ik kwaad ben op de kleinere fretjes mààr hebt ge mijn lengte al eens gezien ? Ik ben 1.82 groot en weeg meer dan 100 kg , dus past een grotere fret beter bij mij hé ( lol ) .
Zeg , weet ge wat Kate ? Als ik in Gent mijn goeste niet vind dan kom ik eens in Brugge kijken . Dat zal ook wel gemakkelijker zijn voor mij omdat ik dan niet moet zoeken maar over een gidse kan beschikken hé .
Dorinda , ik ben het nog niet vergeten . Maareuh , vraagje : ben je zeker dat ze alle2 lief zijn ? Want als ik me goed herinner hing de laatste keer dat je hem zag de kleine aan uw handje en dàt had je niet zo graag hé . Hihihi .
Maar ja , ik zal hen een dikke knuff geven als ze wakker zijn .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » vr jul 10, 2009 3:11 pm

Origineel gepost door asocialleke
Dorinda , ik ben het nog niet vergeten . Maareuh , vraagje : ben je zeker dat ze alle2 lief zijn ? Want als ik me goed herinner hing de laatste keer dat je hem zag de kleine aan uw handje en dàt had je niet zo graag hé . Hihihi .
Maar ja , ik zal hen een dikke knuff geven als ze wakker zijn .
Daarom dat jij die knuffel moet geven hé Marc en ja Goliath is nog steeds lief. Ik hou nog altijd rekening met dat kereltje zijn verleden en vind dat dat bijten niet zijn schuld is, het is de mensheid die hem dit gedrag geleerd heeft zo denk ik erover. En ja, het was niet zo fijn omdat hij me nogal op een pijnlijke plaats vast had hé. :P
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gin
Berichten: 8
Lid geworden op: za apr 25, 2009 4:50 pm

Berichtdoor Gin » vr jul 10, 2009 7:13 pm

Succes met het uitbreiden van de groep zonder problemen !

ludwig1605
Berichten: 85
Lid geworden op: zo aug 27, 2006 12:35 pm

Berichtdoor ludwig1605 » vr jul 10, 2009 9:05 pm

En Marc, kun je uw zenuwen nog de baas. Nog ongeveer 17 uurtjes en t'is zover hé :D

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Berichtdoor sah » vr jul 10, 2009 9:59 pm

tsss iemand gaat n nachtje wakker liggen! :P :P :P

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » za jul 11, 2009 1:29 am

Ik zal iedereen morgen te woord staan . Nu ondervind ik problemen om iets te posten ! Soms word mijn postje gepost maar merendeels word mijn postje gewist en kan ik opnieuw beginnen .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » zo jul 12, 2009 10:47 am

HIJ IS ER !!! Hij heeft als naam " Loki " gekregen . Meer kan je lezen op " Besnuffeld én goedgekeurd " . Er volgen ook foto ' s .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten