persoonlijke berichten

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
mieke
Berichten: 16
Lid geworden op: do aug 26, 2004 12:59 am

Berichtdoor mieke » di dec 14, 2004 9:55 pm

hoi
ik ben net tot de ontdekking gekomen dat ik enkele persoonlijke berichten had gekregen int begin (3 maand geleden!) maar ik ben nog maar net tot de ontdekking gekomen dat dat hier kon wou me eigenlijk maar even exuseren dat ik hier niet op geantwoord heb (@) sorry

Citric
Berichten: 56
Lid geworden op: za mei 08, 2004 4:15 pm
Contacteer:

Berichtdoor Citric » wo dec 15, 2004 12:43 am

Hoi,
ik heb hier net hetzelfde voor!
Ik ben juist gaan kijken en ik heb blijkbaar ook persoonlijke berichten!
Sorry iedereen!
Groetjes

Annick
Berichten: 191
Lid geworden op: zo okt 24, 2004 2:17 pm

Berichtdoor Annick » do dec 16, 2004 12:54 pm

Waar? Bij je eigen outlook express of hotmail ofzo?
Groetjes van Annick, likjes van Oscar en Marieke, ook van Charlotje vanop de Rainbowbridge.... Charlotje, we zullen je missen.... xxx

Hope

Berichtdoor Hope » do dec 16, 2004 1:18 pm

ik denk dat ze haar persoonlijke berichten hier bedoeld.

Annick
Berichten: 191
Lid geworden op: zo okt 24, 2004 2:17 pm

Berichtdoor Annick » do dec 16, 2004 7:47 pm

Ik wist niet dat we hier persoonlijke berichten kunnen krijgen.....of bedoelt ze gewoon antwoorden op haar topics?
Groetjes van Annick, likjes van Oscar en Marieke, ook van Charlotje vanop de Rainbowbridge.... Charlotje, we zullen je missen.... xxx

mieke
Berichten: 16
Lid geworden op: do aug 26, 2004 12:59 am

Berichtdoor mieke » do dec 16, 2004 9:24 pm

hoi

bedoel hier op het forum als je naar beneden scrolt dan zie je normaal MIJN PROFIEL staan en rechts daarvan staan 5 zinnekes en het 2 de zinneke is mijn persoonlijke berichten en daar kunnen blijkbaar persoonlijke berichten instaan
groetjes van ons en onze 2 fretsels Mieke en Sofieke

Annick
Berichten: 191
Lid geworden op: zo okt 24, 2004 2:17 pm

Berichtdoor Annick » vr dec 17, 2004 7:17 pm

Inderdaad, goed dat ik hier zoveel lees, ik had ook drie persoonlijke berichten heb ze ook nu pas gelezen, sorry aan degenen die me de berichten een tijdje geleden al hadden gestuurd, ik wist het niet...... (@)
Groetjes van Annick, likjes van Oscar en Marieke, ook van Charlotje vanop de Rainbowbridge.... Charlotje, we zullen je missen.... xxx


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 32 gasten